ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Ներգրավված քաղաքացի» համալսարանական դասընթացի մասնակիցները ստացել են վկայականներ

Հուլիսի 8, 2022
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը և նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն այսօր մասնակցել են «Ներգրավված քաղաքացի» համալսարանական դասընթացի մասնակիցների վկայականների հանձնման արարողությանը: Միջոցառմանը մասնակցել է նաև ՀՀ-ում ԱՄՆ դեսպան Լին Մ Թրեյսին:

Դասընթացը միտված էր խթանելու քաղաքացիական ակտիվության, ժողովրդավարական կառավարման և մարդու իրավունքների ընկալմանը Հայաստանում՝ կիրառելով ժամանակակից ինտերակտիվ ուսուցման մեթոդներ։

Ողջունելով միջոցառման մասնակիցներին՝ նախարար Վահրամ Դումանյանը վերահաստատել է, որ ժողովրդավարության զարգացումն ու պահպանումը կախված են նաև քաղաքացիական կրթությունից։

«Անհատներն ինքնաբերաբար ազատ և պատասխանատու քաղաքացիներ չեն դառնում, ուստի կրթության կատարելագործման ճանապարհով պետք է հասնել ժողովրդավարական հասարակության իրազեկված և պատասխանատու քաղաքացու դիմագծի կերտմանը։ Պետք է գիտակցենք, որ կրթական բոլոր բաղադրիչների հիմքում քաղաքացիական և ժողովրդավարական կարողունակության զարգացումն է. սովորողը՝ որպես գիտակից քաղաքացի, պետք է իմանա իր իրավունքներն ու պարտականությունները և այդ գիտելիքները կիրառի կյանքում` ի շահ մեր երկրի և սեփական բարեկեցության»,- շեշտել է նախարարը:

Վահրամ Դումանյանը փաստել է՝ ի սկզբանե 4 բուհում մեկնարկած դասընթացը, հիմնվելով ինտերակտիվ մեթոդաբանության և դասավանդման նորարարական մոտեցումների վրա, մեծ հետաքրքրություն է առաջացրել երիտասարդների շրջանում: Դրա արդյունքում 2022 թվականին ևս 6 բուհ միացել է ծրագրին:

«Սա խոսում է ծրագրի արդյունավետության, կազմակերպիչների նախանձախնդրության, քաղաքացիական կրթության կազմակերպման գործում հանձնառության բարձր մակարդակի գիտակցման մասին»,- ասել է նախարարը՝ շնորհակալություն հայտնելով ԱՄՆ Միջազգային զարգացման գործակալությանը և Ընտրական համակարգերի միջազգային հիմնադրամի հայաստանյան գրասենյակին՝ ծրագրի արդյունավետ իրականացման համար։

Վահրամ Դումանյանը նաև շնորհավորել է դասընթացի շրջանավարտներին և նրանց մաղթել հաստատակամություն ու տոկունություն՝ ստացած կայուն գիտելիքներն ու հմտություններն ի նպաստ Հայաստանի ծառայեցնելու համար:

Միջոցառման մասնակիցներին ողջունել է նաև ՀՀ-ում ԱՄՆ դեսպան Լին Մ․ Թրեյսին` նշելով, որ երիտասարդները երկրի ապագան են, հետևաբար նրանց կարողությունների հզորացումը և հմտությունների զարգացումը շատ կարևոր է: Նա հավաստիացրել է, որ դասընթացը ոչ միայն անմիջական ազդեցություն կունենա ծրագրին մասնակից երիտասարդների վրա՝ նպաստելով քննական մտածողության զարգացմանը, այլև կազդի Հայաստանի ապագայի վրա՝ խթանելով ակտիվ, իրազեկ և ներգրավված քաղաքացիների սերնդի ձևավորմանը: Դեսպանը շնորհակալություն է հայտնել ծրագրին մասնակից բոլոր կողմերին, այդ թվում՝ ԿԳՄՍ նախարարությանը՝ նախագծին աջակցելու համար:

Ողջույնի խոսքերին հաջորդել է պանելային քննարկումը, որի ընթացքում ուսանողները և դասախոսները կիսվել են իրենց փորձով ու քննարկել Հայաստանում քաղաքացիական կրթության ամրապնդման տարբեր ուղիները: Ուսանողները ներկայացրել են Հայաստանում քաղաքական վերափոխմանն աջակցող իրենց համայնքային նախաձեռնությունները:

Միջոցառման ավարտին ուսանողներն ու դասախոսները ստացել են վկայականներ նախագիծն իրենց բուհերում և համայնքներում հաջողությամբ իրականացնելու համար:

Նշենք, որ դասընթացը մեկնարկել է 2019 թվականին և իրականացվում է ԱՄՆ ՄԶԳ-ի կողմից ֆինանսավորվող՝ «Հայաստանում ընտրական գործընթացների և քաղաքական հաշվետվողականության ամրապնդում» (ՍԵՊՊԱ) ծրագրի շրջանակում։ Դասընթացն այժմ ընթանում է ՀՀ ութ բուհերում` Գորիսի պետական, Հայաստանի ազգային ագրարային, Վանաձորի պետական, Բրյուսովի անվան պետական և Հայբուսակ համալսարաններում, Ֆիզիկական կուլտուրայի հայկական պետական ինստիտուտում և Հայաստանի պետական կառավարման ակադեմիայում։

Մինչ օրս դասընթացին մասնակցել է ավելի քան 250 ուսանող, և ավելի քան 30 դասախոս վերապատրաստվել է՝ քաղաքացիական կրթության նորարարական և ինտերակտիվ մեթոդաբանության կիրառման ուղղությամբ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)