«Սա Կենսաբանության 33-րդ միջազգային օլիմպիադան է, և մենք հպարտ ենք՝ տեսնելով ողջ աշխարհից այսքան շատ մասնակիցների: Հատուկ ցանկանում եմ ողջունել բոլոր օլիմպիականներին:
Շնորհավորում եմ բոլորիդ ձեր երկրներում Կենսաբանության օլիմպիադայի հաղթող ճանաչվելու կապակցությամբ:
Այս առումով կարող եմ ասել` դուք բոլորդ հաղթողներ եք:
Կենսաբանության բնագավառում ձեր ակնառու ձեռքբերումները կճանաչվեն և կպարգևատրվեն այսօր և այս շաբաթվա ընթացքում՝ այս միջոցառմանը ձեր մասնակցության արդյունքներով»,- Ալ. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնում տեղի ունեցած օլիմպիադայի բացման արարողության ժամանակ ողջույնի խոսքում նշել է «Կենսաբանության միջազգային օլիմպիադայի ասոցիացիայի» նախագահ Րիոչի Մացուդան։
Նա ասոցիացիայի անունից երախտագիտություն է հայտնել Հայաստանի կառավարությանը, Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությանը և Երևանի պետական համալսարանին՝ 2022 թ. Կենսաբանության միջազգային օլիմպիադայի (ԿՄՕ 2022) անցկացման հարցում բարեհաճ աջակցության ցուցաբերելու համար։
Րիոչի Մացուդան արձանագրել է, որ անցած երկու տարիներին կորոնավիրուսային համավարակը թույլ չտվեց իրական միջավայրում անցկացնել Կենսաբանության միջազգային օլիմպիադան:
«Այդ իմաստով շատ շնորհակալ ենք, որ այժմ իրական միջավայրում անցկացնում ենք «Կենսաբանության միջազգային օլիմպիադա 2022»-ը Հայաստանի Հանրապետությունում՝ Երևանում: Այս տարի, սակայն, միայն մաթեմատիկայի և կենսաբանության միջազգային օլիմպիադաներն են անցկացվել դեմ առ դեմ ձևաչափով: Ֆիզիկայի և քիմիայի միջազգային օլիմպիադաներն անց են կացվում հեռավար ձևաչափով»,- նշել է նա՝ շեշտելով, որ կորոնավիրուսային համավարկը դեռ ավարտված չէ։
«ԿՄՕ-ն արձանագրում է, որ ապագա գիտնականների հետ կապեր ձևավորելու համար իրական միջավայր է անհրաժեշտ»,- ասել է Րիոչի Մացուդան և խորհուրդ տվել՝ կրել դիմակներ և ուշադրություն դարձնել, որ վիրուսը չտարածվի։
«Դիմակը պաշտպանում է ոչ միայն Ձեզ, այլև դիմացիններին»,- նշել է նա:
Նրա խոսքով, բացի կորոնավիրուսային համավարակից, մենք առերեսվում եք մարդու կայուն կենսագործունեությունը վտանգող այլ խնդիրների ևս:
«Բնակչության թվի և մարդկային գործունեության ձևերի արագ աճի, գլոբալ տաքացման պայմաններում ողջ աշխարհում զգալի խնդիրներ են դարձել օդի, խմելու ջրի, ծովերի ջրերի աղտոտվածությունը, պլաստիկ թափոններն ու դրանց ջարդոնները:
Գլոբալ տաքացման պայմաններում սառցադաշտերը սկսել են հալվել: Հինավուրց և անհայտ վարակիչ հիվանդությունների վերադարձի պարագայում, որոնց նկատմամբ մենք դեռևս չունենք բավարար իմունիտետ, հնարավոր է նոր վարակիչ հիվանդությունների բռնկում:
Ավելին՝ մենք առերեսվում ենք պարենային պակասի և թերսնուցման խնդիրների: Այդ ամենի հետևանքով մարդ տեսակն իսկապես վտանգված է»,- հայտարարել է «Կենսաբանության միջազգային օլիմպիադայի ասոցիացիայի» նախագահ Րիոչի Մացուդան՝ նշելով, որ նման պայմաններում կենսաբանությունն առավել է կարևորվում, քանի որ կենսաբանությունը և կենսաբանական գիտությունները ռազմավարական գործիքներ են դարձել այս խնդիրների դեմ պայքարի և հաղթահարման գործում:
Նրա խոսքով՝ այսօր շատ երկրներ երիտասարդներին խրախուսում են ուսումնասիրել կենսաբանություն և բնագիտություն:
«Մենք պետք է հասկանանք, որ մեր իրական թշնամին նոր ի հայտ եկող հարուցիչներն են, ինչպիսիք են նոր տեսակի կորոնավիրուսը և կապիկի ծաղկի վիրուսը, դեղակայուն բակտերիան, բնապահպանական հարցերը, ինչպիսին գլոբալ տաքացումն է:
Եկե՛ք այս երեք իրական թշնամիների դեմ պայքարենք կենսաբանության միջոցով: Որպես կենսաբաններ՝ լինե՛նք միասնական:
Վայելե՛ք այս դժվար և հետաքրքիր գործնական ու տեսական աշխատանքները, էքսկուրսիաները և այլ հետաքրքիր աշխատանքներն ու կյանքի ընկերներ ձեռք բերեք 2022 թ. Կենսաբանության միջազգային օլիմպիադայում, այստեղ՝ Երևանում և Հայաստանի Հանրապետությունում»,- իր խոսքն ամփոփել է «Կենսաբանության միջազգային օլիմպիադայի ասոցիացիայի» նախագահ Րիոչի Մացուդան։
Նշենք, որ հուլիսի 10-18-ը Հայաստանում անցկացվում է Կենսաբանության 33-րդ միջազգային օլիմպիադան: Հայաստան են ժամանել 64 երկրների աշակերտական թիմեր` յուրաքանչյուր թիմում 4 մասնակից: Օլիմպիադային մասնակցում են 3 դիտորդ երկրներ, միջազգային ժյուրիի ավելի քան 240 անդամներ, ընդհանուր առմամբ` 500 օտարերկրյա պատվիրակներ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ