Բասկետբոլի Հայաստանի կանանց Մ20 տարեկանների, Մ16 տարեկանների և տղամարդկանց Մ16 տարեկանների հավաքականները մասնակցում են Եվրոպայի առաջնություններին:
Կանանց Հայաստանի Մ20 տարեկանների հավաքականը Սկոպյեում անցկացվող Եվրոպայի առաջնության B դիվիզիոնի B ենթախմբի առաջին խաղում 49-46 հաշվով հաղթել է Վրաստանի հավաքականին: Սա հավաքականի պատմության մեջ առաջին հաղթանակն էր B դիվիզիոնում:
Երկրորդ խաղում կանանց Մ20 հավաքականը 40-102 հաշվով զիջել է Իսրայելի հավաքականին:
Հուլիսի 13-ին Հայաստանի հավաքականը խմբային փուլի վերջին հանդիպումը կանցկացնի՝ մրցելով Գերմանիայի ընտրանու հետ։ Գերմանացիները մինչ այս 63:65 հաշվով պարտվել են Իսրայելին, 105:35 հաշվով էլ հաղթել են Վրաստանին։
Խմբում առաջին երկու տեղերը զբաղեցրած թիմերը դուրս կգան քառորդ եզրափակիչ։
Եվրոպայի առաջնության B դիվիզիոնի B ենթախմբի հանդիպումները կտևեն մինչև հուլիսի 17-ը: Սուրեն Արզումանյանի գլխավորությամբ Սկոպյե են մեկնել Մերի Գրիգորյանը, Լուսինե Տիտանյանը, Մարիամ Վիրաբյանը, Շուշան Դանիելյանը, Նառա Զեյնալյանը, Սոֆյա Հակոբյանը, Դիանա Սարյանը, Նարէհ Ավակիանը, Անի Մկրտչյանը և Մանե Շահինյանը:
Մարզչական շտաբում ընդգրկված է նաև Նարեգ Ավեդիքիանը:
Կանանց Մ16 տարեկանների հավաքականն Ալբանիայի Կորչե քաղաքում մասնակցում է հուլիսի 12-ից 17-ն ընթացող Եվրոպայի առաջնության C դիվիզիոնի B ենթախմբի հանդիպումներին։
Արեգ Վաթյանի գլխավորությամբ Ալբանիա են մեկնել Սեդա Գաբրիելյանը, Սուսաննա Խաչատրյանը, Գետակ Սարգիսը, Լիա Կրումիանը,
Սուսաննա Հունանյանը, Էլեն Խաչատրյանը, Ժաննա Խաչատրյանը,
Սյուզաննա Հայրապետյանը, Կարինա Սահակյանը, Հռիփսիմե Սարգսյանը
և Աննա Գրիգորյանը:
Մարզչական շտաբում ընդգրկված է նաև Սերգեյ Ավետիսյանը:
Հայաստանի հավաքականի մրցակիցները տվյալ ենթախմբում կլինեն Կիպրոսի և Մոլդովայի թիմերը:
Տղամարդկանց մինչև 16 տարեկանների հավաքականն էլ Կոսովոյի Պրիզրեն քաղաքում մասնակցում է հուլիսի 12-ից 17-ն անցկացվող Եվրոպայի առաջնության C դիվիզիոնի B ենթախմբի հանդիպումներին։
Առաջին խաղում Հայաստանի հավաքականը 76-97 հաշվով պարտվել է Անդորրայի հավաքականին: Մեր ընտրանին երկրորդ հանդիպումը կանցկացնի հուլիսի 13-ին` մրցելով Մոլդովայի հետ:
Զորիկ Իսաջանիի գլխավորությամբ Կոսովո են մեկնել Հայկ Կարախանյանը, Գևորգ Մանուկյանը, Սարգիս Հարությունյանը, Էդվարդ Քալաջյանը, Դավիթ Պոյաճեանը, Դավիթ Վարդանյանը, Գրեգորի Մողոյանը, Գրեգորի Ղազարեանը, Գրեգորի Գույուջյանը, Ալեքս Հակոբյանը, Կարեն Աղաջանյանը և Ռաֆայել Սաֆարյանը:
Հավաքականի մարզչական շտաբում ընդգրկված են նաև Սարգիս Ստեփանյանը և Սևակ Քէթէնճեանը:
Հայաստանի հավաքականի մրցակիցները տվյալ ենթախմբում կլինեն նաև Ջիբրալթարի և Մոլդովայի թիմերը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ