Հովհաննես Թումանյանի անվան պետական տիկնիկային թատրոնը մայիս-հունիս ամիսներին Սանկտ Պետերբուրգում, Թբիլիսիում, Համադանում, Կամպանյայում, Վենիսում (ԱՄՆ) մասնակցել է 5 միջազգային փառատոների (7 ներկայացում)՝ ստանալով ավելի քան 10 մրցանակ:
Հովհաննես Թումանյանի անվան պետական տիկնիկային թատրոնում տեղի է ունեցել մամուլի ասուլիս՝ նվիրված թատրոնի միջազգային համագործակցությանը, արտասահմանյան հյուրախաղերի արդյունքում ձեռք բերած հաջողություններին և առաջիկա ծրագրերին:
Մամուլի ասուլիսին մասնակցում էին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը, Հովհաննես Թումանյանի անվան պետական տիկնիկային թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Ռուբեն Բաբայանը, դերասան Աղասի Մելքոնյանը, թատրոնի գլխավոր պրոդյուսեր Արտաշես Բաբայանը:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը շնորհավորել է թատրոնի ողջ անձնակազմին վերջին ամիսների ընթացքում արձանագրած հաղթանակների և հաջողությունների կապակցությամբ և ուրախությամբ նշել, որ արդի հայ թատրոնի համար չափազանց կարևոր է սեփական ինքնամեկուսացման հաղթահարումը:
«Ի տարբերություն այլ բնագավառների՝ երաժշտարվեստի, կերպարվեստի, պարարվեստի և կատարողական արվեստի այլ ոլորտների, թատրոնը կարիք ունի ներկայանալու աշխարհին, ընդլայնելու միջազգային հարաբերությունները և այդ հարաբերությունների սահմանները. այս տրամաբանության մեջ Տիկնիկային թատրոնն առաջամարտիկներից և առաջատարներից է: Այս թատրոնը ապացուցել է, որ համարձակ է կառավարման նոր ձևաչափեր որդեգրելու հարցում, որովհետև լինելով մանկական թատրոն՝ չի վարանում փորձարարությունից, տարիքային սահմանափակումները հաղթահարելուց, ինչը չափազանց կարևոր է: Եվ ըստ էության, Տիկնիկային թատրոնն այսօր տարբեր ժանրերի, տարիքային տարբեր խմբերի համար ունի որակյալ առաջարկ: Ուրախությամբ պետք է փաստեմ նաև՝ ակնհայտ է, որ գեղարվեստական բովանդակությանը զուգահեռ՝ թատրոնը ձեռք է բերում կառավարման որակապես նոր մոդել, նոր պատկեր: Կառույցի գործունեության արդյունավետությունը գնահատվում է նաև միջազգային համագործակցության շրջանակներով, և նախորդ տարիներին պետական հատկացումները պայմանավորված էին նաև նրանով, որ երկրի ներսում իրենց առաքելությունն իրականացնելուն զուգահեռ՝ կարողանում են պատշաճ ներկայանալ միջազգային տարբեր հարթակներում»,- ընդգծել է նախարարի տեղակալը:
Արա Խզմալյանը տեղեկացրել է, որ թատրոնը, չբավարարվելով այս ձեռքբերումներով, 2022 թվականին տարբեր ներկայացումներով շրջագայելու է նաև Տոմսկում, Կահիրեում, Կրակովում, Մոսկվայում, Չելյաբինսկում, Բրյուսելում և այլն:
Հովհաննես Թումանյանի անվան պետական տիկնիկային թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Ռուբեն Բաբայանի խոսքով՝ թատրոնը չափազանց կարևորում է և՛ մարզային, և՛ միջազգային ծրագրերը, որոնց շրջանակում ակտիվորեն հանդես են գալիս ՀՀ մարզերում, Արցախում և միջազգային հարթակներում:
«Վերջին ամիսներին թատրոնի փառատոնային գործունեությունը բավականին հագեցած էր՝ մայիս-հունիս ամիսներին մասնակցել ենք 5 միջազգային փառատոների՝ արժանանալով տարբեր մրցանակների: Սակայն այս տարի նոր մոտեցում է ավելացել, ինչը խոսում է մեր թատրոնի միջազգային վարկի մասին: Կազմակերպիչները խնդրել են, որ մեր թատրոնը հանդես գա վարպետության դասերով՝ ԱՄՆ-ում, Իրանում: Փառատոնային հյուրախաղերը սկսել ենք Սանկտ Պետերբուրգի «Ծիածան» միջազգային փառատոնում՝ հանդես գալով «Անպարկեշտ տոնի մեկնաբանությունները» ներկայացմամբ, Թբիլիսիում մասնակցել ենք «Թաոբա» միջազգային մանկապատանեկան փառատոնին՝ ներկայացնելով «Մատնաչափիկը» ստվերային ներկայացումը և «Կոկորդիլոսը» մոնոներկայացումը: Հետո մեկնել ենք երկու ուղղությամբ՝ ԱՄՆ Վենիս քաղաք, որտեղ ներկայացրել ենք «Գելը» և «Քրիստոֆեր» ներկայացումները, այնուհետև Աղասի Մելքոնյանն Իրանի Համադան քաղաքում «Կոկորդիլոս» ներկայացմամբ մասնակցել է փառատոնին և հանդես եկել հայկական համայնքի համար»,- ներկայացնելով հյուրախաղերի փառատոնային բազմազանությունը՝ նշել է թատրոնի գեղարվեստական ղեկավարը և հավելել, որ արվեստը սահմաններ չունի. այդ հաղորդակցությունը տարբեր մշակույթներով հարստանալու և հարստացնելու միջոց է:
Դերասան Աղասի Մելքոնյանը ներկայացրել է փառատոներին իր մասնակցության մանրամասները, իսկ թատրոնի գլխավոր պրոդյուսեր Արտաշես Բաբայանը անդրադարձել է միջազգային գործընկերների հետ հարաբերությունների և գործակցության նոր մակարդակին, ինչն անշուշտ ոգևորիչ է:
Նշենք նաև, որ միջազգային փառատոների ղեկավարների հետ բարեհաջող բանակցությունների արդյունքում Տիկնիկային թատրոնն արդեն իսկ ունի նախնական պայմանավորվածություններ՝ մասնակցելու 2023-2024 թվականներին անցկացվելիք միջազգային թատերական փառատոներին՝ Բարսելոնայում, Սանկտ Պետերբուրգում, Կահիրեում, Տորոնտոյում, Վենիսում, Ֆլորիդայում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ