ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Քննարկվել են Շիրակի մարզում մշակութային կյանքի ակտիվացմանն առնչվող հարցեր

Հուլիսի 19, 2022
Մշակութային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը հուլիս 18-ին աշխատանքային այցով ՀՀ Շիրակի մարզում էր:

Այցը մեկնարկել է Ախուրյան գյուղից. այստեղ Արա Խզմալյանը հյուրընկալվել է քանդակագործ Ալբերտ և նկարիչ Հրաչյա Վարդանյանների արվեստանոցում: Նախարարի տեղակալը ծանոթացել է արվեստագետների աշխատանքներին, առաջիկա ծրագրերին: Զրույցի ընթացքում նախարարի տեղակալն ու արվեստագետները քննարկել են ազատ արվեստագետների գործունեության, դերակատարության, հնարավոր համագործակցության և դրան առնչվող մի շարք հարցեր:

Այնուհետև Գյումրիում նախարարի տեղակալին հյուրընկալել է Շիրակի մարզպետ Նազելի Բաղդասարյանը: Ողջունելով հյուրին՝ Նազելի Բաղդասարյանը նշել է, որ մշակութային մայրաքաղաք Գյումրիում անելիքները շատ են, և առանձնակի գոհունակություն է հայտնել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությանը՝ Շիրակի մարզում մշակութային կյանքի ակտիվացմանն աջակցելու, բազմաթիվ և բազմաբնույթ ծրագրեր իրականացնելու համար. «Այսօրինակ հանդիպումները հաստատում են, որ ապակենտրոնացումը դնում ենք գործնական հենքի վրա՝ շատ ծրագրեր Երևանից ուղղորդելով դեպի մարզեր։ Գյումրիում մշակութային կյանքի ակտիվացումը շատ կարևոր է, հատկապես՝ զբոսաշրջության զարգացման առումով»։

Արա Խզմալյանն էլ շնորհակալություն է հայտնել մարզպետին մշակութային կարևոր նախաձեռնությունների և մշակույթի նկատմամբ առանձնակի վերաբերմունքի համար՝ արձանագրելով, որ մարզպետարանի վարչական շենքում ժամանակակից արվեստի ստեղծագործությունների ցուցադրության առկայությունն այդ վերաբերմունքի վկայությունն է։ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը փաստել է, որ Շիրակի մարզի ամենամեծ կապիտալը մշակույթն է, և նախարարությունը պատրաստակամ է համապատասխան աշխատանքներ իրականացնել մշակութային համագործակցությունն առավելապես խորացնելու ուղղությամբ:

Հանդիպումից հետո քննարկում է տեղի ունեցել մարզում գործող մշակութային կազմակերպությունների ներկայացուցիչների հետ: Անդրադարձ է կատարվել ՀՀ ԿԳՄՍՆ դրամաշնորհային մրցութային համակարգի նպատակներին և ակնկալվող արդյունքներին, միջմարզային-միջհամայնքային համագործակցությանը, առավել շատ կրթամշակութային ծրագրեր մարզում իրականացնելուն, գեղարվեստական կրթության և գեղագիտական դաստիարակությանն առնչվող հարցերին։

Այցի շրջանակում Արա Խզմալյանը հանդիպել է նաև ՀՀ Շիրակի մարզի ինքնազբաղ արվեստագետների հետ, քննարկել ժամանակակից արվեստի, ստեղծարար արդյունաբերության ոլորտում նրանց դերակատարությանը և հնարավոր համագործակցությանը վերաբերող խնդիրները: Նախարարի տեղակալն անդրադարձել է նաև ինքնազբաղ արվեստագետների ստեղծագործական ռեսուրսը լիարժեք գործադրելու, դրա համար բարենպաստ պայմաններ ստեղծելու հարցերին՝ հիմք ընդունելով ՀՀ կառավարության 2021-2026 թվականների ծրագիրը:

Հաջորդիվ Արա Խզմալյանն այցելել է «Գյումրու ժողովրդական գործիքների նվագախումբ» ՊՈԱԿ, ծանոթացել շենքային պայմաններին, առկա խնդիրներին և քննարկել նվագախմբի առաջիկա անելիքներին և ծրագրերին առնչվող հարցեր:

Այնուհետև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալն այցելել է Շիրակի մարզային գրադարան, ծանոթացել առկա պայմաններին, գրքային ֆոնդին, իրականացվող կրթական, սոցիալական, մանկապատանեկան և տարաբնույթ այլ ծրագրերի:

Այցի ավարտին Արա Խզմալյանը և Շիրակի մարզպետ Նազելի Բաղդասարյանը Գյումրու Վ. Աճեմյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնում ներկա են գտնվել Ե. Չարենցի 125-ամյակին նվիրված երաժշտաթատերական ներկայացմանը, որն իրականացվել է ՀՀ ԿԳՄՍՆ աջակցությամբ:

Տեղեկացնենք, որ ներկայացումը կցուցադրվի նաև Վանաձորում (հուլիսի 19-ին) և Դիլիջանում (հուլիսի 29-ին):

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)