ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը հուլիս 18-ին աշխատանքային այցով ՀՀ Շիրակի մարզում էր:
Այցը մեկնարկել է Ախուրյան գյուղից. այստեղ Արա Խզմալյանը հյուրընկալվել է քանդակագործ Ալբերտ և նկարիչ Հրաչյա Վարդանյանների արվեստանոցում: Նախարարի տեղակալը ծանոթացել է արվեստագետների աշխատանքներին, առաջիկա ծրագրերին: Զրույցի ընթացքում նախարարի տեղակալն ու արվեստագետները քննարկել են ազատ արվեստագետների գործունեության, դերակատարության, հնարավոր համագործակցության և դրան առնչվող մի շարք հարցեր:
Այնուհետև Գյումրիում նախարարի տեղակալին հյուրընկալել է Շիրակի մարզպետ Նազելի Բաղդասարյանը: Ողջունելով հյուրին՝ Նազելի Բաղդասարյանը նշել է, որ մշակութային մայրաքաղաք Գյումրիում անելիքները շատ են, և առանձնակի գոհունակություն է հայտնել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությանը՝ Շիրակի մարզում մշակութային կյանքի ակտիվացմանն աջակցելու, բազմաթիվ և բազմաբնույթ ծրագրեր իրականացնելու համար. «Այսօրինակ հանդիպումները հաստատում են, որ ապակենտրոնացումը դնում ենք գործնական հենքի վրա՝ շատ ծրագրեր Երևանից ուղղորդելով դեպի մարզեր։ Գյումրիում մշակութային կյանքի ակտիվացումը շատ կարևոր է, հատկապես՝ զբոսաշրջության զարգացման առումով»։
Արա Խզմալյանն էլ շնորհակալություն է հայտնել մարզպետին մշակութային կարևոր նախաձեռնությունների և մշակույթի նկատմամբ առանձնակի վերաբերմունքի համար՝ արձանագրելով, որ մարզպետարանի վարչական շենքում ժամանակակից արվեստի ստեղծագործությունների ցուցադրության առկայությունն այդ վերաբերմունքի վկայությունն է։ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը փաստել է, որ Շիրակի մարզի ամենամեծ կապիտալը մշակույթն է, և նախարարությունը պատրաստակամ է համապատասխան աշխատանքներ իրականացնել մշակութային համագործակցությունն առավելապես խորացնելու ուղղությամբ:
Հանդիպումից հետո քննարկում է տեղի ունեցել մարզում գործող մշակութային կազմակերպությունների ներկայացուցիչների հետ: Անդրադարձ է կատարվել ՀՀ ԿԳՄՍՆ դրամաշնորհային մրցութային համակարգի նպատակներին և ակնկալվող արդյունքներին, միջմարզային-միջհամայնքային համագործակցությանը, առավել շատ կրթամշակութային ծրագրեր մարզում իրականացնելուն, գեղարվեստական կրթության և գեղագիտական դաստիարակությանն առնչվող հարցերին։
Այցի շրջանակում Արա Խզմալյանը հանդիպել է նաև ՀՀ Շիրակի մարզի ինքնազբաղ արվեստագետների հետ, քննարկել ժամանակակից արվեստի, ստեղծարար արդյունաբերության ոլորտում նրանց դերակատարությանը և հնարավոր համագործակցությանը վերաբերող խնդիրները: Նախարարի տեղակալն անդրադարձել է նաև ինքնազբաղ արվեստագետների ստեղծագործական ռեսուրսը լիարժեք գործադրելու, դրա համար բարենպաստ պայմաններ ստեղծելու հարցերին՝ հիմք ընդունելով ՀՀ կառավարության 2021-2026 թվականների ծրագիրը:
Հաջորդիվ Արա Խզմալյանն այցելել է «Գյումրու ժողովրդական գործիքների նվագախումբ» ՊՈԱԿ, ծանոթացել շենքային պայմաններին, առկա խնդիրներին և քննարկել նվագախմբի առաջիկա անելիքներին և ծրագրերին առնչվող հարցեր:
Այնուհետև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալն այցելել է Շիրակի մարզային գրադարան, ծանոթացել առկա պայմաններին, գրքային ֆոնդին, իրականացվող կրթական, սոցիալական, մանկապատանեկան և տարաբնույթ այլ ծրագրերի:
Այցի ավարտին Արա Խզմալյանը և Շիրակի մարզպետ Նազելի Բաղդասարյանը Գյումրու Վ. Աճեմյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնում ներկա են գտնվել Ե. Չարենցի 125-ամյակին նվիրված երաժշտաթատերական ներկայացմանը, որն իրականացվել է ՀՀ ԿԳՄՍՆ աջակցությամբ:
Տեղեկացնենք, որ ներկայացումը կցուցադրվի նաև Վանաձորում (հուլիսի 19-ին) և Դիլիջանում (հուլիսի 29-ին):
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ