ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Տրվում է պետական աջակցություն՝ խթանելու սոցիալական ձեռներեցությունը երիտասարդության շրջանում

Հուլիսի 21, 2022
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ ««Բի Էս Սի» բիզնեսի աջակցման կենտրոն» ՍՊԸ-ն իրականացնում է «Դու՝ սոցիալական ձեռներեց» դասընթացների և խորհրդատվության ծրագիրը:

Նպատակն է խթանել սոցիալական ձեռներեցությունը երիտասարդության շրջանում:

Շուրջ 170 դիմորդներից ընդունելության և հարցազրույցի փուլը հաղթահարել են 50 մասնակիցներ:

Ծրագրի առաջին փուլը դասընթացների կազմակերպումն էր, որն իրականացվել է Երևանում (26 մասնակից) և Տավուշի մարզում (24 մասնակից): Ինտենսիվ դասընթացների արդյունքում երիտասարդները ձեռք են բերել սոցիալական ձեռներեցությանն անհրաժեշտ գիտելիքներ ու հմտություններ, իրականացրել մի շարք պրակտիկ վարժություններ:

Տեղի է ունեցել Երևանի մասնակիցների ավարտական ցերեկույթը, որի ընթացքում ողջույնի խոսքով հանդես են եկել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության և «Բի Էս Սի»-ի ներկայացուցիչները: Նրանք շնորհավորել են մասնակիցներին, ներկայացրել առկա հնարավորություններն ու նոր ծրագրերը, ինչպես նաև հանձնել ավարտական վկայականները:

Արդեն իսկ մեկնարկել է ծրագրի 2-րդ փուլը՝ խորհրդատվության իրականացումը: Այս փուլում մասնակիցները դասընթացի արդյունքում ձեռք բերած գիտելիքների և հմտությունների հիման վրա պետք է մշակեն իրենց սոցիալական բիզնես գաղափարները: Առաջիկա ամիսների ընթացքում մասնակիցները «Բի Էս Սի» բիզնեսի աջակցման կենտրոնի մասնագետների կողմից կստանան անհատական բիզնես խորհրդատվություն իրենց գաղափարների իրագործման և զարգացման համար:

 

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)