ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնը հանդիսատեսի դատին կհանձնի Ս. Պրոկոֆևի «Ռոմեո և Ջուլիետ» երեք գործողությամբ բալետային ներկայացումը, որի առաջնախաղը տեղի կունենա օգոստոսի 1-3-ը:
Առաջնախաղին ընդառաջ տեղի է ունեցել մամուլի ասուլիս, որին մասնակցել են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը, ներկայացման երաժշտական ղեկավար և դիրիժոր, Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի տնօրենի ժամանակավոր պաշտոնակատար, ՀՀ վաստակավոր արտիստ Կարեն Դուրգարյանը, հրավիրյալ բեմադրող բալետմաստեր, ԽՍՀՄ ժողովրդական արտիստ Օլեգ Վինոգրադովը:
Նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը ողջունել և շնորհակալություն է հայտնել Օլեգ Վինոգրադովին բալետի բեմադրության և Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի հետ համագործակցության համար, որի հիմքերը դրվել են շուրջ հինգ տասնամյակ առաջ՝ նույն բեմում բեմադրելով «Ռոմեո և Ջուլիետ» բալետային ներկայացումը:
Անդրադառնալով Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի ներկայիս գործունեությանը՝ նախարարի տեղակալը նշել է, որ թատրոնի ակտիվությունն ու հաջողություններն ակնհայտ են:
«Մեծագույն ուրախություն է տեսնել թատրոնի վերափոխումը, ներքին կյանքի ռիթմերի ակտիվությունը, ինչի համար ուզում եմ իմ գոհունակությունն ու շնորհակալությունը հայտնել իմ գործընկերներին՝ մաեստրո Դուրգարյանի գլխավորությամբ: Նրանք ջանք ու եռանդ չեն խնայում ապացուցելու, որ տրամադրված են թատրոնը հասցնել 21-րդ դար, վերափոխել թատրոնի ռիթմերը, նոր հիմքերի վրա դնել միջազգային համագործակցությունը: Օգոստոսի 1-ին ներկա ենք լինելու աշխարհահռչակ բալետմայստեր Օլեգ Վինոգրադովի բեմադրած «Ռոմեո և Ջուլիետ» բալետային ներկայացման առաջնախաղին. նոր բեմադրության ծնունդը տոն է յուրաքանչյուրիս համար: Վստահ եմ, որ տարբեր ձեռագրերի առկայությունը թատրոնում առաջընթացի և հաջողության գրավականն է»,- նշել է Արա Խզմալյանը և շնորհավորել գործընկերներին առաջիկա առաջնախաղի կապակցությամբ:
Այն հարցին, թե ինչու է որոշվել բեմադրել «Ռոմեո և Ջուլիետ» բալետային ներկայացումը, Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի տնօրենի պաշտոնակատար Կարեն Դուրգարյանն ընդգծել է. «Երկու ուղղությամբ ենք մտածել. առաջինը, որ սիրո թեմայով երիտասարդներին կապենք օպերային թատրոնին, և երկրորդ՝ լեգենդար բալետմայստեր Օլեգ Վինոգրադովն աշխատի թատերախմբի հետ, ինչը նոր աստիճան է բալետի պարողների համար: «Ռոմեո և Ջուլիետը» ճանապարհ կբացի դեպի մեր երազած «Կարապի լիճ» ներկայացման բեմադրման համար, ինչպես նաև կամուրջ կհանդիսանա առավել բարդ ներկայացումների համար»:
Աշխարհահռչակ բալետմայստեր Օլեգ Վինոգրադովի խոսքով՝ դեռևս 52 տարի առաջ Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի բեմում բեմադրելով «Ռոմեո և Ջուլիետ» ներկայացումը՝ չէր կարող կանխատեսել, որ այս բեմից տարբեր ժամանակներում ներկայացումը կտարածվի աշխարհով մեկ:
«Թատրոնը հրաշալի բալետային խումբ ունի, և մենք միասին դեռևս բազմաթիվ անելիքներ և ծրագրեր ունենք, ինչի համար անչափ ուրախ եմ»,- նշել է Օլեգ Վինոգրադովը:
Տեղեկացնենք, որ առաջին բեմադրությունը 1960-ականներին Երևանում իրականացրել է ճանաչված բալետմայստեր Օլեգ Վինոգրադովը՝ բեմադրիչ դիրիժոր Հակոբ Ոսկանյանի հետ: Մյուս բեմադրությունը տեղի է ունեցել 2011 թվականին: Գրեթե կես դար անց Օլեգ Վինոգրադովը կրկին անդրադառնում է «Ռոմեո և Ջուլիետ» բալետին՝ այն մատուցելով համաշխարհային պահանջներին համապատասխան:
Բեմադրության և զգեստների նկարիչը ՌԴ ժողովրդական արտիստ Վյաչեսլավ Օկունևն է, ներկայացման երաժշտական ղեկավարը և դիրիժորը՝ ՀՀ վաստակավոր արտիստ Կարեն Դուրգարյանը:
Նշենք, Ս. Պրոկոֆևի «Ռոմեո և Ջուլիետը» 20-րդ դարում ստեղծված ամենահայտնի բալետներից մեկն է, և այն դասվում է կոմպոզիտորի ամենահայտնի ստեղծագործությունների շարքում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ