ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնն oգոստոսի 1-ին հանդիսատեսի դատին է հանձնել Ս. Պրոկոֆևի «Ռոմեո և Ջուլիետ» երեք գործողությամբ բալետային ներկայացումը:
Առաջնախաղին ներկա էր ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը: Ներկայացման ավարտից հետո նախարարի տեղակալը շնորհավորել է բոլորին սպասված առաջնախաղի կապակցությամբ և նշել. «Թվում է՝ չկա ավելի գեղեցիկ արվեստ, քան բալետն է, իսկ հյուրընկալ հարկի ներքո այն ներդաշնակորեն համադրում է բոլոր արվեստները` ճարտարապետությունը, կերպարվեստը, երաժշտությունը, դրամատուրգիան, մարմնի արվեստը: Եվ այս առումով առաջին հերթին շնորհավորում եմ մեզ, սիրելի՛ հանդիսատես, որովհետև մեր հանրային կյանքում արձանագրվել է գեղեցիկի ևս մեկ իրողություն»,- ընդգծել է նախարարի տեղակալը՝ շնորհավորելով և շնորհակալություն հայտնելով թատրոնի նվագախմբին` մաեստրո Դուրգարյանի գլխավորությամբ, բալետի արտիստներին և մեծանուն վարպետ Օլեգ Վինոգրադովին:
Այնուհետև նախարարի տեղակալն ընթերցել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանի շնորհավորական ուղերձը՝ ուղղված Հայաստանում ծննդյան 85-ամյա հոբելյանը նշող ԽՍՀՄ ժողովրդական արտիստ, բեմադրող-խորեոգրաֆ Օլեգ Վինոգրադովին. «Հարգելի՛ Օլեգ Միխայիլի, թո՛ւյլ տվեք սրտանց շնորհավորել Ձեզ հոբելյանի առթիվ: Ստեղծագործական ուղին, որով անցել եք Դուք, հատուկ է միայն բացառիկ արվեստագետին և իր գործի բացառիկ նվիրյալին: Բազմաթիվ անզուգական բալետային ներկայացումներ, բարձր ճաշակ և գեղագիտական չափանիշներ, ստեղծագործական անկաշկանդ ընթացք` սեփական փորձն աշխարհի տարբեր ծագերում փոխանցելու և աշխարհի փորձը յուրացնելու մեծ ազատություն: Ահա այսպիսին է Ձեր կերպարը համաշխարհային բալետի պատմության մեջ: Անչափ ուրախ ենք, որ Ձեր հոբելյանը նշում եք Հայաստանում` Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի թատրոնի պրեմիերայով: Վստահ ենք, որ համագործակցությունը լինելու է շարունակական` ի նպաստ բալետային արվեստի առաջընթացի»:
Վահրամ Դումանյանը նաև ամուր առողջություն, երիտասարդ ստեղծագործական կյանք է մաղթել մեծանուն վարպետին:
Օլեգ Վինոգրադովը շնորհակալություն է հայտնել շնորհավորանքների և ջերմ ընդունելության համար:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ