ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Քո արվեստը դպրոցում. մասնագիտության որոնումներում» ծրագրում ներառվել են նաև կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաները

Օգոստոսի 5, 2022

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ «Երեխաների հատուկ ստեղծագործական կենտրոնն» այս տարի իրականացնում է «Քո արվեստը դպրոցում. մասնագիտության որոնումներում» հանրապետական կրթամշակութային ծրագիրը:

Ծրագիրը միտված է երեխաների մասնագիտական կողմնորոշմանը, հոգևոր զարգացմանը, արվեստի ճյուղերի ճանաչմանն ու հայ արվեստագետների հանրային ճանաչելիության բարձրացմանը: Առաջին կիսամյակում 127 դպրոցներից ծրագրին մասնակցել են 985 աշակերտ՝ Երևանից և Վանաձորից։

Հանդիպումների ընթացքում ծրագրի մասնակիցներն անմիջական շփում են ունեցել արվեստագետների հետ, շոշափել են տարբեր թեմաներ և հարցադրումների շնորհիվ բազմակողմանի պատկերացում կազմել հայ մշակույթի պատմության և արդի գործընթացների մասին:

Դասախոսություններն ուղեկցվել են կենդանի համերգներով և վարպետության դասերով: Աշակերտները հնարավորություն են ունեցել և՛ տեսականորեն, և՛ գործնականում ծանոթանալու տվյալ բանախոսի արվեստին ու գործունեությանը:

Ծրագրի ընթացքում գրանցվել է նաև հաջողված պատմությունների շարք. երեխաների հետ արվեստագետները ստեղծել են երաժշտություն, հնարավորություն են ունեցել նվագելու հնագույն երաժշտական գործիքի վրա, հրավեր են ստացել արվեստագետի կողմից՝ մասնակցելու մշակութային միջոցառումների և որպես մրցանակ ստացել են երաժշտական գործիք ու այլ խրախուսող հրավերներ:

Նշենք, որ ծրագրում ներառվել են նաև «Երեխաների հատուկ ստեղծագործական կենտրոնի» Վանաձորի մասնաճյուղի կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաները։

«Քո արվեստը դպրոցում. մասնագիտության որոնումներում» ծրագրի ՀՀ մարզերում նախատեսված հետագա հանդիպումների ընթացքում կներգրավվեն նաև ԵՀՍԿ ՊՈԱԿ–ի՝ տվյալ համայնքներում գործող մասնաճյուղերի սաները։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…