ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանն այսօր ընդունել է Հեծանվային սպորտի օլիմպիական մանկապատանեկան մարզադպրոցի տնօրեն Արմեն Գյոզալյանին, ինչպես նաև «Հայաստան» համահայկական հիմնադրամի ներկայացուցիչներին՝ ի դեմս հիմնադրամի ԱՄՆ տեղական մարմնի՝ «Armenia Fund»-ի գործադիր տնօրեն Ազատուհի Կարաօղլանյանի:
Վերջերս «Armenia Fund»-ի ջանքերով ԱՄՆ-ում բարեգործական միջոցառում է կազմակերպվել, որի ընթացքում իրականացված դրամահավաքի արդյունքում ձեռք է բերվել երկու նոր պրոֆեսիոնալ հեծանիվ և ԿԳՄՍՆ միջնորդությամբ փոխանցվել Հեծանվային սպորտի օլիմպիական մանկապատանեկան մարզադպրոցին: Հենց այդ հեծանիվներով են պատանի մարզիկները վերջերս մասնակցել Սլովակիայում անցկացված օլիմպիական մանկապատանեկան փառատոնին:
Այժմ արդեն Հեծանվային սպորտի օլիմպիական մանկապատանեկան մարզադպրոցին է նվիրաբերվել ևս մեկ պրոֆեսիոնալ հեծանիվ՝ արտադրված 2022 թվականին ֆրանսիական հեղինակավոր «Look» ընկերության կողմից: Այն նախատեսված է արդեն մեծահասակների և երիտասարդների՝ բացառապես անհատական մրցապայքարի համար:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը շնորհակալություն է հայտնել «Armenia Fund»-ին՝ ի դեմս գործադիր տնօրեն Ազատուհի Կարաօղլանյանի, ընդգծելով՝ առանց գույքի հեծանվային սպորտում անհնար է նույնիսկ մտածել ինչ-որ հաջողության մասին. «Սա իսկապես շատ թանկարժեք մարզաձև է, բայց վստահ եմ՝ ունենալով այսպիսի հեծանիվ, մեր տղաներն ու աղջիկները շատ ավելի ոգևորված և նպատակամղված կմարզվեն, իսկ մրցումներին էլ շատ ավելի խանդավառ կմասնակցեն՝ ապացուցելով, որ մենք ևս կարող ենք հաջողություններ ունենալ հեծանվային սպորտում»:
Ազատուհի Կարաօղլանյանի խոսքով՝ ինքը շատ է սիրում սպորտը և շատ է ցանկացել օգնել հայ մարզիկներին. «Երբ լսեցի, որ հեծանիվների կարիք կա, որպեսզի պատանի մարզիկները կարողանան մասնակցել օլիմպիական փառատոնին, մեծ սիրով ցանկացա մասնակցել և օգնել՝ ինչով կարող ենք: Սիրում եմ աջակցել հատկապես մեր նոր սերնդի երեխաներին: Կարծում եմ՝ սպորտը շատ կարևոր է ինչպես առողջության, այնպես էլ դաստիարակության, կյանքի որակի և կարգապահության համար»:
Հեծանվային սպորտի ՕՄՊՄԴ տնօրեն, ՀՀ հավաքականի գլխավոր մարզիչ Արմեն Գյոզալյանը ևս շնորհակալություն է հայտնել մարզադպրոցին անհրաժեշտ մարզագույքով ապահովելու համար. «Սա լիովին էլեկտրական, բավականին թանկարժեք և պրոֆեսիոնալ հեծանիվ է, որը նախատեսված է հենց անհատական մրցավազքի համար: Երեկվա մարզումից հետո բոլոր երեխաները հավաքվել ու ուսումնասիրում էին նոր հեծանիվը: Երեխաների աչքերը փայլում էին ուրախությունից»:
Արմեն Գյոզալյանը նշել է՝ նոր հեծանվով երիտասարդ ու մեծահասակ հեծանվորդները կմասնակցեն ինչպես Հայաստանի, այնպես էլ հաջորդ տարի կայանալիք աշխարհի և Եվրոպայի առաջնություններին. «Վստահ եմ՝ սա կնպաստի ավելի լավ արդյունքներ գրանցելուն: Մեկ տարի առաջ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ սկսեցինք բանակցել մեր ամերիկահայ ընկերների հետ՝ նոր հեծանիվների ձեռքբերման վերաբերյալ, ու շատ ուրախ եմ, որ հիմա ունենք այս արդյունքը: Երկու տարի առաջ էլ «Armenia Fund»-ի ջանքերով շուրջ 400 հեծանիվներ տրամադրվեցին Արցախի և Գյումրիի մարզադպրոցներին: Սա մեծ թիմի աշխատանք էր, ինչը, անկասկած, կնպաստի հեծանվային սպորտի զարգացմանը մեր երկրում»:
«Armenia Fund»-ի տնօրեն Ազատուհի Կարաօղլանյանն ընդգծել է՝ իրենք կշարունակեն աշխատանքներն ու պատրաստ են քննարկել հետագա համագործակցության հեռանկարները նաև այլ մարզաձևերում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ