ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Armenia Fund»-ի ջանքերով Հեծանվային սպորտի օլիմպիական մանկապատանեկան մարզադպրոցին պրոֆեսիոնալ հեծանիվ է տրամադրվել

Օգոստոսի 8, 2022
Սպորտային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանն այսօր ընդունել է Հեծանվային սպորտի օլիմպիական մանկապատանեկան մարզադպրոցի տնօրեն Արմեն Գյոզալյանին, ինչպես նաև «Հայաստան» համահայկական հիմնադրամի ներկայացուցիչներին՝ ի դեմս հիմնադրամի ԱՄՆ տեղական մարմնի՝ «Armenia Fund»-ի գործադիր տնօրեն Ազատուհի Կարաօղլանյանի:

Վերջերս «Armenia Fund»-ի ջանքերով ԱՄՆ-ում բարեգործական միջոցառում է կազմակերպվել, որի ընթացքում իրականացված դրամահավաքի արդյունքում ձեռք է բերվել երկու նոր պրոֆեսիոնալ հեծանիվ և ԿԳՄՍՆ միջնորդությամբ փոխանցվել Հեծանվային սպորտի օլիմպիական մանկապատանեկան մարզադպրոցին: Հենց այդ հեծանիվներով են պատանի մարզիկները վերջերս մասնակցել Սլովակիայում անցկացված օլիմպիական մանկապատանեկան փառատոնին:

Այժմ արդեն Հեծանվային սպորտի օլիմպիական մանկապատանեկան մարզադպրոցին է նվիրաբերվել ևս մեկ պրոֆեսիոնալ հեծանիվ՝ արտադրված 2022 թվականին ֆրանսիական հեղինակավոր «Look» ընկերության կողմից: Այն նախատեսված է արդեն մեծահասակների և երիտասարդների՝ բացառապես անհատական մրցապայքարի համար:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը շնորհակալություն է հայտնել «Armenia Fund»-ին՝ ի դեմս գործադիր տնօրեն Ազատուհի Կարաօղլանյանի, ընդգծելով՝ առանց գույքի հեծանվային սպորտում անհնար է նույնիսկ մտածել ինչ-որ հաջողության մասին. «Սա իսկապես շատ թանկարժեք մարզաձև է, բայց վստահ եմ՝ ունենալով այսպիսի հեծանիվ, մեր տղաներն ու աղջիկները շատ ավելի ոգևորված և նպատակամղված կմարզվեն, իսկ մրցումներին էլ շատ ավելի խանդավառ կմասնակցեն՝ ապացուցելով, որ մենք ևս կարող ենք հաջողություններ ունենալ հեծանվային սպորտում»:

Ազատուհի Կարաօղլանյանի խոսքով՝ ինքը շատ է սիրում սպորտը և շատ է ցանկացել օգնել հայ մարզիկներին. «Երբ լսեցի, որ հեծանիվների կարիք կա, որպեսզի պատանի մարզիկները կարողանան մասնակցել օլիմպիական փառատոնին, մեծ սիրով ցանկացա մասնակցել և օգնել՝ ինչով կարող ենք: Սիրում եմ աջակցել հատկապես մեր նոր սերնդի երեխաներին: Կարծում եմ՝ սպորտը շատ կարևոր է ինչպես առողջության, այնպես էլ դաստիարակության, կյանքի որակի և կարգապահության համար»:

Հեծանվային սպորտի ՕՄՊՄԴ տնօրեն, ՀՀ հավաքականի գլխավոր մարզիչ Արմեն Գյոզալյանը ևս շնորհակալություն է հայտնել մարզադպրոցին անհրաժեշտ մարզագույքով ապահովելու համար. «Սա լիովին էլեկտրական, բավականին թանկարժեք և պրոֆեսիոնալ հեծանիվ է, որը նախատեսված է հենց անհատական մրցավազքի համար: Երեկվա մարզումից հետո բոլոր երեխաները հավաքվել ու ուսումնասիրում էին նոր հեծանիվը: Երեխաների աչքերը փայլում էին ուրախությունից»:

Արմեն Գյոզալյանը նշել է՝ նոր հեծանվով երիտասարդ ու մեծահասակ հեծանվորդները կմասնակցեն ինչպես Հայաստանի, այնպես էլ հաջորդ տարի կայանալիք աշխարհի և Եվրոպայի առաջնություններին. «Վստահ եմ՝ սա կնպաստի ավելի լավ արդյունքներ գրանցելուն: Մեկ տարի առաջ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ սկսեցինք բանակցել մեր ամերիկահայ ընկերների հետ՝ նոր հեծանիվների ձեռքբերման վերաբերյալ, ու շատ ուրախ եմ, որ հիմա ունենք այս արդյունքը: Երկու տարի առաջ էլ «Armenia Fund»-ի ջանքերով շուրջ 400 հեծանիվներ տրամադրվեցին Արցախի և Գյումրիի մարզադպրոցներին: Սա մեծ թիմի աշխատանք էր, ինչը, անկասկած, կնպաստի հեծանվային սպորտի զարգացմանը մեր երկրում»:

«Armenia Fund»-ի տնօրեն Ազատուհի Կարաօղլանյանն ընդգծել է՝ իրենք կշարունակեն աշխատանքներն ու պատրաստ են քննարկել հետագա համագործակցության հեռանկարները նաև այլ մարզաձևերում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)