ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կարեն Գիլոյանն ընդունել է «Ասիայի երեխաներ» միջազգային խաղերի և գնդակային հրաձգության ԱԱ-ի մեդալակիր մարզիկներին

Օգոստոսի 12, 2022
Սպորտային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանն այսօր ընդունել է «Ասիայի երեխաներ» 7-րդ միջազգային մարզական խաղերում և գնդակային հրաձգության վազող թիրախ մրցաձևի աշխարհի առաջնությունում մեդալներ նվաճած հայ մարզիկներին:

Հանդիպմանը, բացի մեդալակիր մարզիկներից, ներկա են եղել նաև նրանց մարզիչներն ու ֆեդերացիաների ներկայացուցիչները:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը շնորհավորել է հայ մարզիկներին նվաճած մեդալների առթիվ և գրանցած արդյունքները, ընդհանուր առմամբ, գոհացուցիչ համարել. «Հրաձիգներն իսկապես հիանալի հանդես եկան, սամբիստ Մհեր Օհանյանը ևս փայլեց, հետևում էի նրա ելույթներին: Ցավում եմ, որ լողափնյա վոլեյբոլի թիմը չկարողացավ մեդալ ապահովել, թեև շատ մոտ էր դրան: Գեղարվեստական մարմնամարզուհին դուրս եկավ եզրափակիչ ու ևս կարող էր մեդալ նվաճել, բայց չստացվեց: Ամեն դեպքում «Ասիայի երեխաներ» միջազգային մարզական խաղերում մեր ցույց տված արդյունքներից գոհ եմ»:

Հուլիսի 27-ից օգոստոսի 8-ը ՌԴ Վլադիվոստոկ քաղաքում անցկացված «Ասիայի երեխաներ» 7-րդ միջազգային մարզական խաղերում Հայաստանը 4 մեդալ էր նվաճել:

Խաղերի չեմպիոնի կոչումը նվաճել էր սամբիստ Մհեր Օհանյանը՝ 64 կգ քաշայինների պայքարում դառնալով ոսկե մեդալակիր, իսկ մյուս 3 մեդալները նվաճել էին հրաձիգները: Հրացան ձևի մարզիկներ Նարե Մելքումյանը դարձել էր արծաթե, իսկ Գագիկ Նիկողոսյանը՝ բրոնզե մեդալակիր: Գագիկ Նիկողոսյանը և Նարե Մելքումյանը թիմային միքս (1 տղա+1 աղջիկ) վարժությունում էլ 17:13 հաշվով նվաճել էին բրոնզե մեդալները:

Հայաստանի սամբոյի հավաքականի գլխավոր մարզիչ Վովիկ Խոջյանի խոսքով՝ ամբողջ թիմի համար շատ ոգևորող էր Մհեր Օհանյանի գրանցած արդյունքը. «Մհերը գրագետ մարտեր վարեց, որի արդյունքում ոսկե մեդալ նվաճեց: Ուրախ ենք, որ մեր թիմին նա ոսկի պարգևեց: Բոլորիս համար հպարտություն էր այս մեդալը: Մյուս սամբիստներին խանգարեց փորձի պակասը: Կարծում եմ՝ եթե ավելի փորձառու լինեին, 2-3 ոսկե մեդալ կարող էինք նվաճել: Կար այդ հնարավորությունը, բայց մի փոքր չհերիքեց»:

Ինչ վերաբերում է հրաձիգներին, ապա նրանք օգոստոսի 1-9-ը Ֆրանսիայի Շատոռու քաղաքում անցկացված գնդակային հրաձգության 2022 թվականի 10 մ, վազող թիրախ մրցաձևի աշխարհի առաջնությունում 4 մեդալ են նվաճել:

Կարեն Գիլոյանը բարձր է գնահատել հրաձիգների մասնակցությունն աշխարհի առաջնությունում և հետագա հաջողություններ մաղթել նրանց. «Սպորտն առաջին հերթին նյարդերի պայքար է: Ուժեղ է նա, ով կարողանում է տիրապետել նաև հույզերին: Շնորհակալ եմ ձեզ, մարզիչներին, ֆեդերացիայի ղեկավարներին: Ապրեք, որ կարողացել եք լավ մասնակցել, բարձր պահել մեր երկրի անունն ու մեդալներ նվաճել: Սպասում ենք ավելի լավ արդյունքների: Պետությունն էլ պատրաստ է լինել ձեր կողքին և անել ամեն ինչ, որպեսզի դուք առանց խնդրի կարողանաք մարզվել ու ուժեղանալ»:

Հիշեցնենք՝ աշխարհի առաջնության մեծահասակների պայքարում Լիլիթ Մկրտչյանն ու Արուսյակ Գրիգորյանը զբաղեցրել էին 3-րդ հորիզոնականը: Մկրտչյանը 10 մ, նորմալ վազք, 30+30 կրակոց վարժության որակավորման փուլում խոցելով 555 միավոր՝ 3-րդ հորիզոնականով անցել էր եզրափակիչ փուլ, որտեղ արդեն 6:0 հաշվով վստահ հաղթանակ էր տարել Քաթարի ներկայացուցչի հետ պայքարում և դարձել է բրոնզե մեդալակիր: Արուսյակ Գրիգորյանը մրցել էր 10 մ, խառը վազք, 20+20 կրակոց վարժությունում: Խոցելով 367 միավոր՝ նա նվաճել է բրոնզե մեդալը: Ի դեպ, այս վարժությունում նրան ընդամենը մեկ միավորով է զիջել Լիլիթ Մկրտչյանը՝ վերջնարդյունքում զբաղեցնելով 4-րդ հորիզոնականը:

Երիտասարդների պայքարում էլ չեմպիոնի կոչումը նվաճել էր Գոռ Խաչատրյանը: Գյումրի համայնքի հրաձգության մանկապատանեկան մարզադպրոցի սանը մրցել էր 10 մ, խառը վազք, 20+20 կրակոց վարժությունում: Խոցելով 386 միավոր՝ նա կրկնել էր աշխարհի երիտասարդների ռեկորդը և նվաճել ոսկե մեդալ:

Երիտասարդների պայքարում պատվո հարթակի երրորդ աստիճանին էլ կանգնել էր Գոհար Հարությունյանը: 10 մ, նորմալ վազք, 30+30 կրակոց վարժության որակավորման փուլում Հարությունյանը խոցել էր 553 միավոր և 2-րդ հորիզոնականով անցել եզրափակիչ, որտեղ 6:1 հաշվով առավելության էր հասել Ուկրաինայի ներկայացուցչի նկատմամբ և նվաճել բրոնզե մեդալ:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի հետ հանդիպմանը մարզիկներն ու մարզիչները խոսել են իրենց տպավորությունների, պատմել գրանցած հաջողությունների, ինչպես նաև թույլ տված բացթողումների մասին:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)