ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանն այսօր ընդունել է «Ասիայի երեխաներ» 7-րդ միջազգային մարզական խաղերում և գնդակային հրաձգության վազող թիրախ մրցաձևի աշխարհի առաջնությունում մեդալներ նվաճած հայ մարզիկներին:
Հանդիպմանը, բացի մեդալակիր մարզիկներից, ներկա են եղել նաև նրանց մարզիչներն ու ֆեդերացիաների ներկայացուցիչները:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը շնորհավորել է հայ մարզիկներին նվաճած մեդալների առթիվ և գրանցած արդյունքները, ընդհանուր առմամբ, գոհացուցիչ համարել. «Հրաձիգներն իսկապես հիանալի հանդես եկան, սամբիստ Մհեր Օհանյանը ևս փայլեց, հետևում էի նրա ելույթներին: Ցավում եմ, որ լողափնյա վոլեյբոլի թիմը չկարողացավ մեդալ ապահովել, թեև շատ մոտ էր դրան: Գեղարվեստական մարմնամարզուհին դուրս եկավ եզրափակիչ ու ևս կարող էր մեդալ նվաճել, բայց չստացվեց: Ամեն դեպքում «Ասիայի երեխաներ» միջազգային մարզական խաղերում մեր ցույց տված արդյունքներից գոհ եմ»:
Հուլիսի 27-ից օգոստոսի 8-ը ՌԴ Վլադիվոստոկ քաղաքում անցկացված «Ասիայի երեխաներ» 7-րդ միջազգային մարզական խաղերում Հայաստանը 4 մեդալ էր նվաճել:
Խաղերի չեմպիոնի կոչումը նվաճել էր սամբիստ Մհեր Օհանյանը՝ 64 կգ քաշայինների պայքարում դառնալով ոսկե մեդալակիր, իսկ մյուս 3 մեդալները նվաճել էին հրաձիգները: Հրացան ձևի մարզիկներ Նարե Մելքումյանը դարձել էր արծաթե, իսկ Գագիկ Նիկողոսյանը՝ բրոնզե մեդալակիր: Գագիկ Նիկողոսյանը և Նարե Մելքումյանը թիմային միքս (1 տղա+1 աղջիկ) վարժությունում էլ 17:13 հաշվով նվաճել էին բրոնզե մեդալները:
Հայաստանի սամբոյի հավաքականի գլխավոր մարզիչ Վովիկ Խոջյանի խոսքով՝ ամբողջ թիմի համար շատ ոգևորող էր Մհեր Օհանյանի գրանցած արդյունքը. «Մհերը գրագետ մարտեր վարեց, որի արդյունքում ոսկե մեդալ նվաճեց: Ուրախ ենք, որ մեր թիմին նա ոսկի պարգևեց: Բոլորիս համար հպարտություն էր այս մեդալը: Մյուս սամբիստներին խանգարեց փորձի պակասը: Կարծում եմ՝ եթե ավելի փորձառու լինեին, 2-3 ոսկե մեդալ կարող էինք նվաճել: Կար այդ հնարավորությունը, բայց մի փոքր չհերիքեց»:
Ինչ վերաբերում է հրաձիգներին, ապա նրանք օգոստոսի 1-9-ը Ֆրանսիայի Շատոռու քաղաքում անցկացված գնդակային հրաձգության 2022 թվականի 10 մ, վազող թիրախ մրցաձևի աշխարհի առաջնությունում 4 մեդալ են նվաճել:
Կարեն Գիլոյանը բարձր է գնահատել հրաձիգների մասնակցությունն աշխարհի առաջնությունում և հետագա հաջողություններ մաղթել նրանց. «Սպորտն առաջին հերթին նյարդերի պայքար է: Ուժեղ է նա, ով կարողանում է տիրապետել նաև հույզերին: Շնորհակալ եմ ձեզ, մարզիչներին, ֆեդերացիայի ղեկավարներին: Ապրեք, որ կարողացել եք լավ մասնակցել, բարձր պահել մեր երկրի անունն ու մեդալներ նվաճել: Սպասում ենք ավելի լավ արդյունքների: Պետությունն էլ պատրաստ է լինել ձեր կողքին և անել ամեն ինչ, որպեսզի դուք առանց խնդրի կարողանաք մարզվել ու ուժեղանալ»:
Հիշեցնենք՝ աշխարհի առաջնության մեծահասակների պայքարում Լիլիթ Մկրտչյանն ու Արուսյակ Գրիգորյանը զբաղեցրել էին 3-րդ հորիզոնականը: Մկրտչյանը 10 մ, նորմալ վազք, 30+30 կրակոց վարժության որակավորման փուլում խոցելով 555 միավոր՝ 3-րդ հորիզոնականով անցել էր եզրափակիչ փուլ, որտեղ արդեն 6:0 հաշվով վստահ հաղթանակ էր տարել Քաթարի ներկայացուցչի հետ պայքարում և դարձել է բրոնզե մեդալակիր: Արուսյակ Գրիգորյանը մրցել էր 10 մ, խառը վազք, 20+20 կրակոց վարժությունում: Խոցելով 367 միավոր՝ նա նվաճել է բրոնզե մեդալը: Ի դեպ, այս վարժությունում նրան ընդամենը մեկ միավորով է զիջել Լիլիթ Մկրտչյանը՝ վերջնարդյունքում զբաղեցնելով 4-րդ հորիզոնականը:
Երիտասարդների պայքարում էլ չեմպիոնի կոչումը նվաճել էր Գոռ Խաչատրյանը: Գյումրի համայնքի հրաձգության մանկապատանեկան մարզադպրոցի սանը մրցել էր 10 մ, խառը վազք, 20+20 կրակոց վարժությունում: Խոցելով 386 միավոր՝ նա կրկնել էր աշխարհի երիտասարդների ռեկորդը և նվաճել ոսկե մեդալ:
Երիտասարդների պայքարում պատվո հարթակի երրորդ աստիճանին էլ կանգնել էր Գոհար Հարությունյանը: 10 մ, նորմալ վազք, 30+30 կրակոց վարժության որակավորման փուլում Հարությունյանը խոցել էր 553 միավոր և 2-րդ հորիզոնականով անցել եզրափակիչ, որտեղ 6:1 հաշվով առավելության էր հասել Ուկրաինայի ներկայացուցչի նկատմամբ և նվաճել բրոնզե մեդալ:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի հետ հանդիպմանը մարզիկներն ու մարզիչները խոսել են իրենց տպավորությունների, պատմել գրանցած հաջողությունների, ինչպես նաև թույլ տված բացթողումների մասին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ