ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մեր շնորհալիները

Փետրվարի 27, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Լոռու մարզի Ստեփանավանի թիվ 3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում «Մեր շնորհալիները» խորագրով: Դեռևս գոյություն ունի այն կարծիքը, թե գեղեցկությունը բնության պարգև է, այն հնարավոր չէ ձեռք բերել: Այսպիսի պատկերացումը սխալ է: Յուրաքանչյուր մարդ գեղեցիկ է յուրովի, և այդ գեղեցկությունը անհրաժեշտ է պահպանել, վերացնելով թերությունները, ընդգծելով անհատական արժեքները: Այս ամենը նշանակում է խոսքի կուլտուրայի, շրջապատում պահվածքի և վերջապես, արտաքին տեսքի՝ մազերի ու հագուստի ներդաշնակ զուգակցում: Այս ամենին պետք է տիրապետի յուրաքանչյուր մարդ՝ թե տղա, և թե աղջիկ:

-Ով ոչ մի բան չի հարցնում, նա ոչ մի բան չի սովորում:

-Ոչ արվեստը, ոչ էլ իմաստությունը չեն կարող ձեռքբերվել առանց դրանց սովորելու:

-Առանց օրինակների հնարավոր չէ ոչ ճիշտ սովորեցնել,ոչ էլ հաջողությամբ սովորել:

Քանի որ յուրաքանչյուր միջոցառում ունի նպատակ սովորեցնելու, ահա այս խորիմաստ ասույթներով էլ սկսեցինք մեր գեղեցիկ մրցույթ միջոցառումը: Միջոցառմանը մասնակցում էին յոթերորդ դասարանի աշակերտները: Գեղեցիկ միջոցառմանը աջակցեցին նաև մեր շնորհալի ծնողները և ուսուցչական կոլեկտիվը: Մրցույթ-միջոցառման ընթացքում կային բազմաթիվ ուսուցողական խաղեր, հարց ու պատասխաններ, մրցույթներ նաև հանդիսատեսների միջև: Խաղերն ու մրցույթները միմյանց հաջորդում էին հետաքրքիր ու անսպասելի անակնկալներով, որը միջոցառմանը ավելի մեծ հետաքրքրություն էր հաղորդում: Օրինակ՝ բեմականացվել էր տղաների վիճաբանություն, որի ընթացքում իբրև պոկվել էին նրանց կոճակները և քանդվել փոխկապները: Մրցույթի ընթացքում տղաները կարեցին կոճակները, աղջիկները կապեցին նրանց փոխկապները: Մի այլ խաղի ընթացքում էլ տղաները մաքրեցին կարտոֆիլ, իսկ աղջիկները մեխեցին մեխեր: Չէինք մոռացել նաև անվտանգության և առաջին բուժօգնության կանոնների մասին: Աղջիկները ցուցադրեցին ինչպես մշակել վերքը: Աշակերտուհիները պատրաստեցին աղցան, ձևավորեցին անձեռոցիկներ և սպասքադրեցին խնջույքի սեղան: Մրցույթին մասնակցեցին նաև մեր շնորհալի մայրիկերը, իրենց տրված ժամանակահատվածում հարդարեցին աղջիկների վարսերը: Իբրև վերջաբան մեր միջոցառումը զարդարեց համով-հոտով և գեղեցիկ ձևավորված ղափաման, որն էլ մատուցվեց ներկաներին տարազով աշակերտուհու կողմից:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)