ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մեր շնորհալիները

Փետրվարի 27, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Լոռու մարզի Ստեփանավանի թիվ 3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում «Մեր շնորհալիները» խորագրով: Դեռևս գոյություն ունի այն կարծիքը, թե գեղեցկությունը բնության պարգև է, այն հնարավոր չէ ձեռք բերել: Այսպիսի պատկերացումը սխալ է: Յուրաքանչյուր մարդ գեղեցիկ է յուրովի, և այդ գեղեցկությունը անհրաժեշտ է պահպանել, վերացնելով թերությունները, ընդգծելով անհատական արժեքները: Այս ամենը նշանակում է խոսքի կուլտուրայի, շրջապատում պահվածքի և վերջապես, արտաքին տեսքի՝ մազերի ու հագուստի ներդաշնակ զուգակցում: Այս ամենին պետք է տիրապետի յուրաքանչյուր մարդ՝ թե տղա, և թե աղջիկ:

-Ով ոչ մի բան չի հարցնում, նա ոչ մի բան չի սովորում:

-Ոչ արվեստը, ոչ էլ իմաստությունը չեն կարող ձեռքբերվել առանց դրանց սովորելու:

-Առանց օրինակների հնարավոր չէ ոչ ճիշտ սովորեցնել,ոչ էլ հաջողությամբ սովորել:

Քանի որ յուրաքանչյուր միջոցառում ունի նպատակ սովորեցնելու, ահա այս խորիմաստ ասույթներով էլ սկսեցինք մեր գեղեցիկ մրցույթ միջոցառումը: Միջոցառմանը մասնակցում էին յոթերորդ դասարանի աշակերտները: Գեղեցիկ միջոցառմանը աջակցեցին նաև մեր շնորհալի ծնողները և ուսուցչական կոլեկտիվը: Մրցույթ-միջոցառման ընթացքում կային բազմաթիվ ուսուցողական խաղեր, հարց ու պատասխաններ, մրցույթներ նաև հանդիսատեսների միջև: Խաղերն ու մրցույթները միմյանց հաջորդում էին հետաքրքիր ու անսպասելի անակնկալներով, որը միջոցառմանը ավելի մեծ հետաքրքրություն էր հաղորդում: Օրինակ՝ բեմականացվել էր տղաների վիճաբանություն, որի ընթացքում իբրև պոկվել էին նրանց կոճակները և քանդվել փոխկապները: Մրցույթի ընթացքում տղաները կարեցին կոճակները, աղջիկները կապեցին նրանց փոխկապները: Մի այլ խաղի ընթացքում էլ տղաները մաքրեցին կարտոֆիլ, իսկ աղջիկները մեխեցին մեխեր: Չէինք մոռացել նաև անվտանգության և առաջին բուժօգնության կանոնների մասին: Աղջիկները ցուցադրեցին ինչպես մշակել վերքը: Աշակերտուհիները պատրաստեցին աղցան, ձևավորեցին անձեռոցիկներ և սպասքադրեցին խնջույքի սեղան: Մրցույթին մասնակցեցին նաև մեր շնորհալի մայրիկերը, իրենց տրված ժամանակահատվածում հարդարեցին աղջիկների վարսերը: Իբրև վերջաբան մեր միջոցառումը զարդարեց համով-հոտով և գեղեցիկ ձևավորված ղափաման, որն էլ մատուցվեց ներկաներին տարազով աշակերտուհու կողմից:

  • Վիքինախագծերը որպես փոքրիկ հետազոտողներ դաստիարակելու գործիք

    Թեմայի հեղինակ՝ Արևիկ Ոսկանյան

    Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…