ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կայացել է Հայաստանի պաուերլիֆտինգի պատանիների առաջնությունը՝ պառկած սեղմում վարժությունից

Օգոստոսի 24, 2022
Սպորտային լուրեր

Գավառի մանկապատանեկան մարզադպրոցում ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ օրերս կայացել է Հայաստանի պաուերլիֆտինգի պատանիների առաջնությունը՝ պառկած սեղմում վարժությունից, որին մասնակցել են 23 թիմերի շուրջ 180 մարզիկ՝ Հայաստանից, Արցախից, Ջավախքից և Սփյուռքից:

Առաջնությունն անցկացվել է Պաուերլիֆտինգի միջազգային ֆեդերացիայի կանոնակարգին համաձայն՝ 44-ից մինչև +125 կգ քաշային կարգերում:

Ըստ քաշային կարգերի՝ առաջնության հաղթողներ են դարձել.

44 կգ ք/կ - Սերժ Սարգսյան, Մեծավան, 57,5 կգ արդյունք,

48 կգ ք/կ - Սևակ Մարկոսյան, Մեծավան, 67,5 կգ արդյունք,

52 կգ ք/կ - Բորիկ Հակոբյան, Մեծավան, 70 կգ արդյունք,

56 կգ ք/կ - Արմեն Նիկողոսյան, Սպիտակ, 105 կգ արդյունք,

60 կգ ք/կ - Գարիկ Նահապետյան, Մեծավան, 80 կգ արդյունք,

67,5 կգ ք/կ - Սահակ Ալոյան, Գավառ, 80 կգ արդյունք,

75 կգ ք/կ - Վազգեն Իսահակյան, Սպիտակ, 110 կգ արդյունք,

82,5 կգ ք/կ - Աշոտ Պետրոսյան, Ոսկեվազ, 120 կգ արդյունք,

90 կգ ք/կ - Հովհաննես Էտիբարյան, Սպիտակ, 50 կգ արդյունք,

110 կգ ք/կ - Գրիշա Խառատյան, Սևքար, 90 կգ արդյունք:

Առաջնության բացարձակ հաղթող է դարձել Արմեն Նիկողոսյանը՝ վաստակելով 97,30 միավոր և լրացնելով սպորտի վարպետի նորման (56 կգ ք/կ, 105 կգ արդյունք):

Թիմային հաշվարկով էլ մրցանակային տեղեր են զբաղեցրել հետևյալ թիմերը՝

1-ին տեղ՝ Սպիտակի հավաքական թիմ,

2-րդ տեղ՝ Մեծավանի հավաքական թիմ,

3-րդ տեղ՝ Գավառի հավաքական թիմ:

 

 

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)