Միայն օգոստոս ամսին հայ մարզիկները 6 մարզաձևում՝ հրաձգություն, մարմնամարզություն, ծանրամարտ, ըմբշամարտ, բռնցքամարտ, ձյուդո, 44 մեդալ են նվաճել աշխարհի ու Եվրոպայի առաջնություններում, որոնցից 22-ը՝ ոսկե, 7-ը՝ արծաթե և 15-ը՝ բրոնզե:
Հայաստանի ազգային օլիմպիական կոմիտեում այսօր պարգևատրվել են տարբեր մարզաձևերի աշխարհի ու Եվրոպայի առաջնություններում լավագույնս հանդես եկած ու մեդալներ նվաճած մարզիկները:
Նրանց պարգևատրել է ՀԱՕԿ նախագահ Գագիկ Ծառուկյանը: Ընդունելությանը մասնակցել են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը, ՀԱՕԿ գործկոմի անդամները, Հայաստանի մարզական ֆեդերացիայի ղեկավարները, մարզիչներ և մարզիկներ:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը տեղեկացրել է՝ 2022 թվականի ընթացքում հայ մարզիկները պատանիների, երիտասարդների և մեծահասակների Եվրոպայի ու աշխարհի առաջնություններում արդեն իսկ 175 մեդալ են նվաճել. «Ձեր այս նվաճումներն ամենօրյա քրտնաջան աշխատանքի արդյունք են: Առաջիկայում դեռ բազմաթիվ մրցումներ ունենք ու վստահ եմ՝ տարին փակելու ենք ռեկորդային արդյունքով: Շնորհակալություն եմ հայտնում բոլոր նրանց, ովքեր լումա են ունեցել այս հաջողության մեջ: Հաջողություն եմ մաղթում նրանց, ովքեր դեռ կերտելու են այսպիսի հաղթանակներ»:
ՀԱՕԿ նախագահ Գագիկ Ծառուկյանը շնորհավորել է մարզիկներին և շնորհակալություն հայտնել նրանց Հայաստանի պատիվը միջազգային մրցասպարեզում բարձր պահելու համար. «Մեկ ամսում 44 մեդալ, որից 22-ը՝ ոսկե. սա իսկապես տպավորիչ արդյունք է: Հիանալի է, որ այս տարիքում արդեն ձեր ձեռագիրը թողնում եք սպորտում և կյանք եք մտնում հաղթանակով: Շատ հպարտ ենք ձեզնով: Մեր ազգն այսօր կարիք ունի հաղթանակների: Շնորհակալ եմ, որ ձեր հաղթանակներով մեր ժողովրդին փոքր-ինչ ուրախություն եք պարգևում»:
Գագիկ Ծառուկյանի հրամանով՝ ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի զարգացման, օլիմպիական գաղափարների տարածման գործում ներդրած ծառայությունների համար ՀԱՕԿ ոսկե մեդալներով են պարգևատրել Հայաստանի ծանրամարտի հավաքական թիմի ավագ մարզիչ Երվանդ Կիրակոսյանը, հունահռոմեական ոճի ըմբշամարտի հավաքականի ավագ մարզիչ Մովսես Կարապետյանը, Հայաստանի ըմբշամարտի ֆեդերացիայի գլխավոր քարտուղար Արայիկ Բաղդադյանը, Հայաստանի մարմնամարզության հավաքականի ավագ մարզիչ Հայկ Նազարյանը, մարմնամարզիկ Հարություն Մերդինյանը, Հայաստանի հրաձգության հավաքականի գլխավոր մարզիչ Սեյրան Նիկողոսյանը և Հայաստանի ձյուդոյի հավաքականի ավագ մարզիչ Վահե Թորոսյանը:
Խրախուսական նվերների և պատվոգրերի են արժանացել ձյուդոյի աշխարհի պատանեկան առաջնության հաղթող Գոռ Կարապետյանը, հունահռոմեական ոճի ըմբշամարտի Եվրոպայի երիտասարդների չեմպիոն Վիգեն Նազարյանը, փոխչեմպիոն Սուրեն Աղաջանյանը, ազատ ոճի ըմբշամարտի Եվրոպայի երիտասարդների փոխչեմպիոն Սերգեյ Սարգսյանը, բրոնզե մեդալակիր Մուշեղ Մկրտչյանը, Եվրոպայի հրաձգության երիտասարդների չեմպիոն Գոռ Խաչատրյանը, բրոնզե մեդալակիրներ Արուսյակ Գրիգորյանը, Գոհար Հարությունյանը, Եվրոպայի մարմնամարզության երիտասարդների առաջնության հաղթող Էրիկ Բաղդասարյանը, կրկնակի փոխչեմպիոն Համլետ Մանուկյանը, Եվրոպայի բռնցքամարտի պատանիների առաջնության չեմպիոններ Համեստ Աֆրիկյանը, Սամվել Սիրամարգյանը, ԵԱ-ի բրոնզե մեդալակիրներ Վահրամ Դովլաթբեկյանը, Տիգրան Հովսեփյանը, Ալեն Ստեփանյանը, Հայկ Ղահրամանյանը, ինչպես նաև Եվրոպայի ծանրամարտի պատանիների և Մ15 տարեկանների առաջնության չեմպիոններ Էմմա Պողոսյանը, Վալերիկ Մովսիսյանը, Միքայել Չոլակյանը, Ալեքսանդրա Գրիգորյանը, Սերյոժա Բարսեղյանը, փոխչեմպիոն Ժորա Գրիգորյանը և բրոնզե մեդալակիր Աշոտ Մարգարյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…
ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…
Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ