ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայ-ֆիլիպինյան համագործակցությունը զարգանալու միտում ունի

Սեպտեմբերի 5, 2022
Միջազգային լուրեր

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն ընդունել է Ֆիլիպինների Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Իգոր Գ. Բալլենին:

Հանդիպմանը ներկա էր նաև Ֆիլիպինների գլխավոր պատվավոր հյուպատոս Ալբերտ Թառոյանը:

Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել է դեսպանին, կարևորել նրա դիվանագիտական գործունեությունը՝ ի շահ հայ-ֆիլիպինյան կապերի զարգացման: Նա նաև համոզմունք է հայտնել, որ Իգոր Բալլենին իր ներդրումը կունենա Հայաստանի և Ֆիլիպինների միջև հարաբերությունների առավել ամրապնդման և խորացման գործում։

Կողմերը հանդիպման ընթացքում քննարկել են կրթության, մշակույթի, սպորտի և երիտասարդության բնագավառներում հնարավոր համագործակցության ծրագրերի ներդրման հարցերը:

«Շնորհակալ ենք, որ այսօր այցելել եք մեզ: Վստահ եմ՝ կարող ենք արդյունավետ համագործակցություն ծավալել կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի ոլորտներում: Մենք համագործակցության հուշագրեր ունենք բազմաթիվ երկրների հետ, և դուք նույնպես կարող եք մեր գործընկերը դառնալ վերը նշված ոլորտներում: Հայաստանի յուրահատկությունն այն է, որ մեր երկիրը գտնվում է Ասիայի և Եվրոպայի մեջտեղում, ինչը հնարավորություն է մեզ տալիս ուսումնասիրելու և տեղայնացնելու բոլոր արդյունավետ մոդելները»,- ասել է փոխնախարարը և ընդգծել, որ համատեղ յուրաքանչյուր ծրագիր հետագայում կարող է արդյունավետ համագործակցության հիմք դառնալ:

Արթուր Մարտիրոսյանը ներկայացրել է նաև ԿԳՄՍ նախարարության ենթակայության ներքո գտնվող ոլորտներում իրականացվող ծրագրերը՝ ընդգծելով, որ բոլոր ուղղություններով էլ կատարվում են արմատական բարեփոխումներ:

«Կարծում եմ՝ փոխգործակցության արդյունքում մենք կարող ենք Հայաստանի լավագույն փորձառությունը կիրառել Ֆիլիպիններում: Մասնավորապես, մեծ հետաքրքրություն կա շախմատի՝ հանրակրթական ծրագրում ներդնելու ուղղությամբ»,- նշել է դեսպանը և հավելել, որ առաջիկայում նախատեսում է հանդիպել Հայաստանում Ֆիլիպինների համայնքի, ինչպես նաև ուսանողների հետ, որոնք նույնպես կարող են իրենց ներդրումն ունենալ հայ-ֆիլիպինյան հարաբերությունների ամրապնդման գործում՝ իրենց գիտելիքն ու փորձը հայրենակիցներին փոխանցելու առումով:

Հանդիպման ավարտին կողմերը նախնական համաձայնության են եկել փոքր, սակայն հաստատուն քայլերով զարգացնել բարեկամական երկրների միջև գործնական հարաբերությունները:

 

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…