ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Գիտությունն ավելի մոտ և հասանելի. Ազատության հրապարակում բացվել է «STARMUS VI»-ի գիտության ճամբարը

Սեպտեմբերի 9, 2022
Միջազգային լուրեր Լուրեր կազմակերպություններից

«STARMUS VI» միջազգային փառատոնի շրջանակում սեպտեմբերի 8-ից Ազատության հրապարակում մեկնարկել է Science Camp ծրագիրը (գիտության ճամբար), որին մասնակցությունն անվճար է:

Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի հարակից տարածքը վերածվել է գիտության ու տեխնոլոգիաների մասշտաբային կենտրոնի, որտեղ ամենահասանելի ձևաչափերով թեմատիկ տաղավարներում թե՛ փոքրերի, թե՛ մեծերի համար ներկայացված են գիտության նորագույն նվաճումներն ու ձեռքբերումները՝ «Աստղաֆիզիկա», «Լազերային ֆիզիկա», «Դրոններ», «Ռոբոտաշինություն», «Արհեստական բանականություն», «ԱգրոՏեխ», «Միջուկային էներգիա», «Համաճարակաբանություն», «Երկրաշարժի ուսումնասիրություններ», «Կապույտ-կանաչ մոլորակ», «Աստղադիտակներ», «Կենդանաբանություն և բուսաբանություն», «Աջակցող տեխնոլոգիաներ», «Տիեզերական և արհեստական արբանյակներ» թեմաների շուրջ։ Ազատության հրապարակում երեկոյան տեղի է ունեցել նաև համերգ` գիտության ճամբարի այցելուների համար:

«STARMUS VI» փառատոնի «Գիտության ճամբար» ծրագրի շրջանակում Երևանի անգլիական այգում տեղակայված «Պլանետարումը» ևս սեպտեմբերի 8-11-ը՝ ժամը 20:00-23:00, ցուցադրումները կազմակերպում է անվճար։

Սեպտեմբերի 8-ին շարունակվել է «Բացահայտիր տիեզերքը և փոխիր աշխարհը» կոնֆերանսը, որի ընթացքում խոսնակները ներկայացրել են տիեզերական հայտագործություններից մինչև փիլիսոփայական հարցեր, արվեստի միջոցով տիեզերքի բացահայտում և գիտության հանրայնացում։

Օրն ամփոփվել է «Անդրեյ Սախարով-100» պանելային քննարկումով, որի ընթացքում բանախոսները բարձրացրել են տիեզերքի ուսումնասիրության և տեխնոլոգիաների զարգացման էթիկական հարցերը՝ առաջարկելով դրանց լուծումները։

Գիտնականները դասախոսություններով հանդես են եկել նաև ՀՀ բուհերում, այդ թվում՝ Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական (Կուրտ Վյուտրիխ), Ռուս-հայկական (Քրիս Ռափլի), Հայաստանի ամերիկյան (Էմանուել Շարպենտիե), Երևանի Հայբուսակ (Խավիեր Բարկոնս) համալսարաններում, ինչպես նաև «Շիրակացի» ճեմարանում (Գարեթ Ռայզման), Գյումրու տեխնոլոգիական կենտրոնում (Լիզա Կալտենեգեր, Չարլի Դյուկ, Ալֆրեդ ՄքԻվեն, Թոնի Ֆադել), «Այբ» դպրոցում (Դեյվիդ Այքեր, Սքոթ Հաբբարդ), Երևանի Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայում (Մոնտսերատ Մարտի, Լուկաս Սանտանա):

Նշենք, որ «STARMUS VI» միջազգային փառատոնի շրջանակում գիտության ճամբարի ծրագիրն անցկացվում է սեպտեմբերի 8-11-ը՝ ժամը 17:00-23:00-ն:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)