ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Մեր մեծերը» ծրագրի իրականացումը Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում

Մարտի 1, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հովհաննես Այվազովսկի - 200
2017թ. փետրվարի 15-ին ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության կողմից ստացված գրությունը մանկավարժական կոլեկտիվի կողմից ընդունվեց ի գիտություն, երբ այն կոլեկտիվին ներկայացրեց տնօրեն Հ. Դավթյանը:
Տնօրենի և փոխտնօրենների կողմից համակարգվեցին աշխատանքները, կազմվեց կատարման ժամանակացույցը:
Տնօրինության հանձնարարականը բաղկացած էր 3 էջից՝
1. Դպրոցի VIII - XII դասարանների բոլոր աշակերտները դիտեցին օպերատոր Իզաբելլա Ստեփանյանի՝ համացանցի օգնությամբ պատրաստած ֆիլմը՝ Հ.Այվազովսկու կյանքին և գործունեությանը նվիրված:
2. Դպրոցում շնորհալի աշակերտների բազմատեսակ աշխատանքներով (նկարներ, ձեռքի աշխատանքներ) բացվեց ցուցահանդես՝ նվիրված մեծ ծովանկարչին:
3. «Բոլոր ժամանակների ամենամեծ ծովանկարիչը» վերնագրով կազմակերպվեց այցելություն ՀՀ ազգային պատկերասրահ: X Դ և X Ե դասարանների աշակերտները շրջայց կատարեցին պատկերասրահի մեծ սրահներում, որտեղ ներկայացված էին նաև Հ. Այվազովսկու ստեղծագործութունները:

Հանձնարարականի երեք էջերն ել հագեցած էին և դաստիարակչական, վերջում մեր աշակերտները անգիր սովորեցին և անընդհատ հնչեցնում են հանճարեղ Հ.Թումանյանի խոսքերը Հ.Այվազովսկու մասին.
«Կանգնեցեք», - գոչեց, վրձինը ձեռքին
Կախարդ ծերունին հուզված տարերքին,
Եվ լուռ, հնազանդ հանճարի ձայնին՝ 
Մութ ալիքները փոթորկի ժամին
Կտավի վրա կանգնած են ահա...

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)