ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԿԳՄՍՆ դրամաշնորհի շրջանակում Գորիսի պետական համալսարանում ընթանում են անվճար մասնագիտական դասընթացներ

Սեպտեմբերի 19, 2022
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության ֆինանսական աջակցությամբ «Ոչ ֆորմալ կրթական գործիքակազմով մասնագիտական վերապատրաստման հնարավորությունների, մասնագիտական կողմնորոշման ծրագրերի մասին երիտասարդների (այդ թվում՝ արցախյան վերջին պատերազմի մասնակիցների, պատերազմից ներազդված հասարակության այլ շերտերի երիտասարդների) իրազեկության և ներգրավվածության բարձրացման դասընթացների կազմակերպում» դրամաշնորհային ծրագրի շրջանակում Գորիսի պետական համալսարանն իրականացնում է անվճար մասնագիտական դասընթացների շարք:

Ծրագրի մեկնարկից՝ հունիսի 11-ից ի վեր, դասընթացներին մասնակցելու ցանկություն է հայտնել շուրջ 876 երիտասարդ:

Ծրագրի նպատակն է համապատասխան մոդուլների շրջանակում երիտասարդներին ապահովել անհրաժեշտ մասնագիտական ու վերմասնագիտական կարողություններով և հմտություններով՝ աշխատաշուկայում հաջողություններ ունենալու համար, ինչպես նաև աջակցություն տրամադրել մասնագիտական կողմնորոշման հետ կապված: Ծրագիրը ներառում է ոչ ֆորմալ կրթական գործիքակազմով մասնագիտական դասընթացներ, որոնք թույլ են տալիս երիտասարդներին (այդ թվում՝ արցախյան վերջին պատերազմի մասնակիցների, պատերազմից ներազդված հասարակության այլ շերտերի երիտասարդների) ստանալու որակյալ կրթություն:

Դասընթացներն իրականացնող Գորիսի պետական համալսարանի աշխատանքային թիմն ընթացիկ հարցում է իրականացրել՝ պարզելու ծրագրի ընթացքի, կազմակերպվածության և դասընթացավարների պատրաստվածության մակարդակի մասին մասնակիցների կարծիքները։ Ստացված տվյալներով կարելի է փաստել, որ երիտասարդների համար նման ձևաչափով կազմակերպվող դասընթացները չափազանց արդյունավետ են։ «Թվային դասավանդման հմտություններ» դասընթացի մասնակից Ժենյա Գրիգորյանը, առանձնակի կարևորելով դասընթացի մատուցման ձևը և շնորհակալություն հայտնելով ԿԳՄՍՆ-ին ու Գորիսի պետական համալսարանին, նշել է, որ այն բավականին հագեցած է եղել, ուսումնառության ընթացքը՝ հաճելի և ուսանելի, իսկ ձեռք բերած գիտելիքները՝ կիրառելի։

Անգլերենի դասընթացավար Մարիամ Գալստյանի խոսքով՝ երիտասարդների ոգևորությունը, ակտիվությունն ու հետաքրքրությունը պահպանվել են դասընթացի ողջ ընթացքում: Նա փաստել է՝ ծրագրի մասնակիցները ցանկություն են հայտնել, որ այն կրի շարունակական բնույթ, քանի որ մասնագիտական կողմնորոշման և աշխատաշուկայում անհրաժեշտ հմտությունների ձեռքբերման տեսանկյունից էական նշանակություն ունի երիտասարդների համար։

Ծրագրի շրջանակում մինչ այժմ կազմակերպվել են հետևյալ մոդուլների առկա և հեռավար ձևաչափերով դասընթացներ՝ անգլերեն (բազային), մեդիագրագիտություն, ՀՀ աշխատանքային օրենսդրություն, հանրային խոսք, խոսքի մշակույթ, մենեջմենթ (բազային), թվային դասավանդման հմտություններ: Բացի դրանից՝ ստեղծվել են անգլերեն (բազային), մեդիագրագիտություն, մենեջմենթ (բազային), թվային դասավանդման հմտություններ, ադրբեջաներեն (բազային) մոդուլների էլեկտրոնային դասընթացները:

Ընթացքի մեջ են հետևյալ մոդուլները՝ ադրբեջաներեն (բազային), համակարգչային հմտություններ, հաշվապահական հաշվառում սկսնակների համար:

Ծրագրի ավարտը նախատեսվում է 2022 թվականի դեկտեմբերի 10-ին:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)