ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Պետական աջակցությամբ վիրահայ երիտասարդները ճանաչողական այց են կատարել Հայաստանի պատմամշակութային վայրեր

Սեպտեմբերի 20, 2022
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ վիրահայ 25 երիտասարդների համար կազմակերպվել է համահայկական ճանաչողական չորսօրյա այց Հայաստանի պատմական, մշակութային և հոգևոր վայրեր:

Միջոցառման նպատակն էր հայկական արժեքների ճանաչողության միջոցով վիրահայ երիտասարդներին Հայաստանն առավել ճանաչելի դարձնելն ու հայապահպանությանն օժանդակելը:

Միջոցառման մասնակիցների ընտրությունը կատարվել է Վիրահայոց թեմի հետ համագործակցությամբ:

Հայաստան այցի շրջանակում վիրահայ երիտասարդները հանդիպել են ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության ներկայացուցիչների հետ՝ գործընկերային կապերի հաստատման և հետագա համագործակցության խթանման նպատակով:

Նրանց ընդունել է Երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Զարա Ասլանյանը. «Նմանօրինակ միջոցառումները լավ հնարավորություն են երիտասարդների համար՝ ճանաչելու արմատները, իրենց պատմական արժեքները, ինչը կխթանի, որ նրանք իրենց բնակության երկրում առավել համախմբված լինեն»:

Երիտասարդներն էլ իրենց հերթին պատմել են Հայաստանում ունեցած իրենց տպավորությունների մասին: Նրանց հատկապես հիացրել է Սևանա լիճը, որը, ըստ նրանց, իրականում ավելի չքնաղ է, քան լուսանկարներով, իսկ չափերով անհամեմատելի է Փարվանա լճի հետ: Երիտասարդներն առանձնակի հիացմունքով են խոսել Մատենադարանի մասին՝ նշելով, որ այս եզակի կառույցը հնարավորինս պետք է ճանաչելի դառնա օտարների շրջանում նաև իրենց ջանքերով: Երիտասարդները վստահություն են հայտնել, որ նաև ընկերների հետ շարունակաբար կայցելեն Հայաստան:

ԿԳՄՍՆ ներկայացուցիչները տեղեկացրել են, որ ծրագիրը շարունակական է, երիտասարդներն ապագայում ևս հնարավորություն են ունենալու այցելել Հայաստան:

Վիրահայ երիտասարդներին ներկայացվել են նաև երիտասարդության ոլորտում իրականացվող պետական ծրագրերը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…