ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ազատամուտի ԻՄՓԱՔԹ-ցիները հոգ են տանում իրենցից կրտսերների մասին

Մարտի 1, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

   Տավուշի մարզի Ազատամուտ համայնքի ԻՄՓԱՔԹ երիտասարդական ակումբը, որն ունի գրեթե 2 տարվա պատմություն, հաջողված պատմությունների շարքը համալրեց ևս մեկով։ Ս.թ. փետրվարի 25-26-ը ակումբը  իրականացրեց համայնքային ծառայության թվով 4-րդ ծրագիրը «Հոգատար ԻՄՓԱՔԹ» անվամբ։ Ծրագիրն ընդգրկում էր կրթական, մարզական և ժամանցային բաղադրիչներ և  ուղղված էր համայնքի 9-12 տարեկան երեխաներին։ Քանի որ ակումբն ավարտել է  «Առաջնորդում» ուսումնական ձեռնարկի ուսումնասիրությունը, անդամները հանդես եկան որպես կրտսեր առաջնորդներ՝ խմբավարելով օրակարգով նախատեսված գործողությունները։

    Առաջին օրը ակումբականները շնորհանդեսի օգնությամբ ներկայացրին ակումբի ամփոփ գործունեությունը, ձեռագործության և նկարչության հմտություններ ուսանեցին երեխաներին, կազմակերպվեց շախմատի և շաշկիի մրցաշար, որի ավարտին ավագույն 3 խաղացողները պարգևատրվեցին համապատասխան  մեդալներով, պատվոգրերով և նվերներով։ Անցկացվեց նաև «Մաքուր ձեռքեր» խորագրով դասընթաց, որի ժամանակ երեխաներին ակումբականները բացատրեցին, թե ինչպես պետք է ճիշտ լվանալ ձեռքերը և հետևել հիգիենային, ինչպես նաև երեխաներն ստացան  <<Ինչպե՞ս լվանալ ձեռքերը>> թռուցիկներ։ Ամենն ուղեկցվեց ակտիվացնող խաղերով, իսկ օրը ամփոփվեց մուլտֆիլմի դիտումով։

    Ծրագրի երկրորդ օրը կազմակերպվեց սպորտլանդիա, որի արդյունքում հաղթող թիմի անդամները պարգևատրվեցին մեդալներով և պատվոգրերով։ Ապա ակումբականները և ծրագրի մասնակից երեխաները համատեղ ուժերով բարեկարգեցին համայնքի մանկական զբոսայգին՝ փոքրիկներին ուսուցանելով կամավորության կարևորությունը: Զբոսայգու բարեկարգմանը  միացան նաև համայնքի տարբեր տարիքի երեխաներ:

    Վերջում ծրագրին մասնակից երեխաները, որպես նվերներ, ստացան դպրոցական և գրենական պարագաներ։

   Տպավորություններով կիսվում է 11-ամյա Էրիկը. «Ուրախ եմ, որ մասնակցեցի ԻՄՓԱՔԹ ակումբի կողմից կազմակերպված այս  ծրագրին և շատ կարևոր բաներ սովորեցի, լավ խաղեր խաղացինք»։ Իսկ 10-ամյա Հասմիկը ոգևորությամբ նշեց. «Շատ շնորհակալ եմ, որ, բացի գիտելիքից, այսքան նվերներ ստացա, շնորհակալ եմ ԻՄՓԱՔԹ ակումբից»։  Ակումբի անդամ 16-ամյա Արսենը, ով վարում էր շախմատի մրցաշարը, նշում է. «Համայնքում չկա շախմատի խմբակ, և ծրագրով հնարավորություն ընձեռնվեց երեխաներին՝ շախմատ խաղալու և միմյանց մրցելու համար»։ «Շատ ողջունում եմ ծրագիրը, շնորհակալ եմ, որ երեխաս ևս մասնակցեց, բավականին տպավորված և ոգևորված է, կցանկանայի, որ նման միջոցառումները հաճախ լինեն». նշեց  11-ամյա  Թինայի մայրը՝ Անուշ Ղարդաշյանը:

Տավուշի մարզի մյուս համայնքներում գործող ԻՄՓԱՔԹ ակումբները ևս այս ընթացքում կիրականացնեն համայնքային ծրագրեր:

 ԻՄՓԱՔԹ  ծրագիրը մշակվել է Ռումինիայում «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից և Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի կողմից: 2016թ. դրությամբ մոտ 33 ակտիվ ԻՄՓԱՔԹ ակումբներ էին գործում  Հայաստանի 6 մարզերում, որոնք ունեն ավելի քան 500 անդամ: Նպատակն է համախմբել երիտասարդությանը  ԻՄՓԱՔԹ  խմբերում, աջակցել նրանց ձեռք բերել քաղաքացիական հասարակության և աշխատանքային շուկայում մրցունակ լինելու համար անհրաժեշտ կարողություններ: Այն ստեղծագործաբար միավորում է զվարճանքը, ուսուցումը և համայնքային ծառայությունը, նաև խրախուսում է երիտասարդներին` նրանց տրամադրելով սոցիալական, քաղաքական և տնտեսական կյանքում մասնակցելու անհրաժեշտ ունակություններ և կարողություններ:

 

Անի Միրզոյան
Ազատամուտի ԻՄՓԱՔԹ ակումբի առաջնորդ

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)