ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Սոցիալական ձեռնարկատիրության դասընթաց` երիտասարդների շրջանում գործարարության խթանման նպատակով

Սեպտեմբերի 29, 2022
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ տեղի է ունեցել սոցիալական ձեռներեցների դպրոցի կողմից իրականացվող «Սոցիալական ձեռնարկատիրությունը որպես ՀՀ, ԱՀ մարզերի երիտասարդների շրջանում գործարարության խթանման նոր բիզնես մոդել» կրթական ծրագրի պաշտոնական բացումը՝ առցանց ձևաչափով:

Մասնակիցներին ողջունել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:

Ծրագրի նպատակն է Հայաստանում և Արցախում բնակվող 18-ից 30 տարեկան երիտասարդներին փոխանցել գիտելիք սոցիալական ձեռներեցության վերաբերյալ, վեր հանել սոցիալական հիմնախնդիրները, ձևավորել երիտասարդներ-ՏԻՄ–ՍՁ համագործակցային մոդել, համայնքային խնդիրների լուծման նպատակով հիմնել ՍՁ-ներ, տրամադրել դրամաշնորհներ:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել է ծրագրի մասնակիցներին՝ ընդգծելով, որ պետությունը կարևորում է երիտասարդների կարողությունների զարգացումը տարբեր ոլորտներում, որտեղ իր ուրույն տեղն ունի նաև ձեռներեցությունը: Նա հույս է հայտնել, որ կրթական ծրագիրը հնարավորություն կտա սոցիալական ձեռներեցության ոլորտում ունենալ գիտելիք, հասկանալ սեփական ուժեղ և թույլ կողմերը և նախաձեռնել որևէ բիզնեսի գաղափար:

«Հայաստանում և Արցախում երիտասարդների կարողությունների և ինքնիրացման հնարավորությունների բացահայտմանն ուղղված ծրագրերն ունեն առանցքային մեկ նպատակ, այն է՝ անկախ բնակության վայրից, երիտասարդները սոցիալական ծառայությունների և կարողությունների զարգացման տեսանկյունից ունենան հավասար հնարավորություններ: Պետք է շեշտեմ, որ այս ուղղությամբ առաջանցիկ տեմպերով փորձելու ենք մինչև 2026 թ.-ը Հայաստանում առնվազն 25 երիտասարդական կենտրոն ստեղծել»,- փաստել է նախարարի տեղակալը:

Նշենք, որ «Սոցիալական ձեռնարկատիրությունը որպես ՀՀ, ԱՀ մարզերի երիտասարդների շրջանում գործարարության խթանման նոր բիզնես մոդել» ծրագրին դիմել են շուրջ 350 երիտասարդներ, որոնք անցել են ընտրության 3 փուլ: Դիմողներից ընտրվել են առավելագույն միավոր հավաքած 50 երիտասարդներ (40 հոգի՝ ՀՀ-ից, 10 հոգի՝ ԱՀ-ից): Ընտրված մասնակիցները համայնքի ակտիվ, սոցիալական ձեռներեցությամբ հետաքրքրված կամ գաղափարներ ունեցող երիտասարդներ են, ինչպես նաև սոցիալական տարբեր խմբերի ներկայացուցիչներ, այդ թվում՝ անապահով ընտանիքների երիտասարդ անդամներ, 44-օրյա պատերազմի մասնակից և հաշմանդամություն ունեցող երիտասարդներ, զոհվածների ընտանիքների անդամներ:

ՍՁ բիզնես կրթական ծրագրի հիմնական բաժիններն են.

  • ՍՁ գաղափարների գեներացում,
  • բիզնես գաղափարի մոդելավորում, թեստավորում,
  • սոցիալական նորարարություն և ստեղծարարություն,
  • ՍՁ բիզնես կտավ մոդելի կազմում,
  • ՍՁ ֆինանսական պլանավորում և կառավարում,
  • ՍՁ մարքեթինգ և ռազմավարության մշակում,
  • սոցիալական ազդեցության մոդելների ուսուցում,
  • համայնքի կարիքի վերհանում և գնահատում,
  • դրամաշնորհային ծրագիր կազմելու հնարավորություն,
  • հարկային, իրավաբանական, հաշվապահական խորհրդատվություն:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)