ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ավարայրի ոգին

Մարտի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

«Չգիտակցված մահը մահ է, գիտակցված մահը՝ անմահություն». Եղիշե

Փետրվարի 28-ին Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանում անցկացվեց կլոր սեղան՝ նվիրված Վարդանանց տոնին: Միջոցառման նպատակն էր խթանել ուսանողների ռազմահայրենասիրական դաստիարակությունը և արժևորել հավատքի դերը ազգապաhպանության գործում:

Ներկայացնելով Հայաստանի ռազմաքաղաքական վիճակը հինգերորդ դարում՝ ուսանողները մեկնաբանեցին 449 թվականին Արտաշատում հրավիրված ժողովը: Հայոց նախարարների և հոգևորականների կերպարները մարմնավորած ուսանողներն ավելի   պատկերավոր դարձրին Վարդան զորավարի և Վասակ Սյունեցու երկխոսությունը, Հովսեփ Ա Հողոցմեցի կաթողիկոսի վճռորոշ դիրքորոշումը և Հազկերտի ուղարկած հրովարտակի մերժումը:

 Խրոխտ հնչեց սպարապետ Վարդան Մամիկոնյանի հորդորը զինակիցներին:  Նրանք մտովի տեղափոխվեցին 451 թվական՝ Ավարայրի դաշտ և ակամայից մասնակցեցին հանուն հավատի ու հայրենիքի մղվող կենաց ու մահու պայքարին:

Միջոցառման ընթացքում ցուցադրվեցին ճակատամարտի մասին վերլուծական տեսանյութեր:

Ավարայրի ճակատամարտի դասերը ուսանողներին սերմանեցին հավատարիմ մնալ քաջաց պատգամին. լինել հայրենասեր, ազգասեր, եկեղեցասեր, ամուր պահել հայրենի երկրի սահմանները, ներս չթողնել հազկերտներին և փակ պահել իրենց  հոգու դռները կեղծ բարեպաշտների առաջ:

Դարեր են անցել... այսօր էլ ծնվում են Վարդաններ, ովքեր սահմանին կանգնած՝ անձնվիրաբար պայքարում են վասն հայրենյաց, վասն հավատի, ում համար թանկ և նվիրական սկզբունքներ են Մայր հայրենիքը, քրիստոնյա եկեղեցին և սրբատառ մայրենին:

Հումանիտար մեթոդմիավորում

  • Վիքինախագծերը որպես փոքրիկ հետազոտողներ դաստիարակելու գործիք

    Թեմայի հեղինակ՝ Արևիկ Ոսկանյան

    Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…