Հայաստանի կինոգործիչների միության տանը տեղի է ունեցել ՀԽՍՀ արվեստի վաստակավոր գործիչ, կինոօպերատոր Լաերտ Պողոսյանի մեծարման երեկոն՝ նվիրված Վարպետի 90-ամյա հոբելյանին: Միջոցառմանը ներկա էին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը, կինոգործիչների միության նախագահ Հարություն Խաչատրյանը, կինոյի ոլորտի ներկայացուցիչներ, արվեստագետներ, մտավորականներ, Վարպետի տարբեր տարիների ուսանողներն ու գործընկերները:
Մեծարման երեկոն մեկնարկել է Լաերտ Պողոսյանի ուսանողների պատրաստած ֆիլմով՝ նվիրված Վարպետի գործունեությանն ու ստեղծագործական ուղուն:
«Նայելով այս ֆիլմերը, լսելով ինձ ուղղված խոսքերը՝ ակամայից հիշում եմ հայտնի երգի տողերը. «Իմ տարիներն իմ հարստությունն են»: Որպեսզի տարիները դառնան հարստություն, մարդն անպայման պետք է ճիշտ քայլած, իր կյանքում ճիշտ ներդրումներ արած լինի: Այստեղ՝ դահլիճում, նստածներից շատերն իմ կյանքի, օրերի, տարիների մասնակիցներն են: Նայելով ամեն մեկիդ՝ հիշում եմ անցած տարիներից ինչ-որ մի պահ, ինչ-որ մի դրվագ, հուշ, որոնք կուտակվելով դարձել են տարիներ: Ես սիրում եմ ձեզ, սիրում եմ այդ դրվագներն ու հուշերը, որոնք իմ հարստությունն են»,- ասել է Լաերտ Պողոսյանը և շնորհակալություն հայտնել հարազատ միջավայրում կազմակերպված հանդիպում-երեկոյի, սիրելի հիշողությունների և գնահատանքի համար:
Նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության և անձամբ իր անունից շնորհավորել է Լաերտ Պողոսյանին և նշել. «Սիրելի՛ Վարպետ, անգնահատելի է Ձեր ներդրումն ու վաստակը հայկական կինոյի ոլորտում: Ուզում եմ ասել, որ կան մարդիկ, որոնք իսկապես հարստություն են, մեր հարստությունն են: Հսկայական ստեղծագործական փորձառություն, ահռելի մարդկային շփումների փորձ, մեծ հիշողությունների շտեմարան. այն աշխատանքը, որ Դուք եք արել, սիրելի՛ Վարպետ, և այն անունները՝ մեծանուն մեր ռեժիսորները, այսօր դասական են համարվում: Առանց այդ աշխատանքի արդյունքի հաստատ մեր հոգևոր նկարագիրը չէր լինի այն, ինչ այսօր կանք, մեր հոգեկերտվածքը չէր լինի այսքան ազգային, որքան այսօր է: Ձեր գործունեության շնորհիվ ամրապնդվել է հենց ազգային շերտը կինեմատոգրաֆում, և Դուք այն մարդկանցից եք, որոնց կենսագրությունը զուգահեռվում է կինեմատոգրաֆի պատմության հետ: Պարզապես անգնահատելի է Ձեր ներդրումը «Երևան» ստուդիայի, այդ կառույցի կայացման և այդտեղ ստեղծված արժեքների գործում: Մաղթում եմ Ձեզ երկար տարիների կյանք, քաջառողջություն, թող Ձեր քայլվածքը լինի նույնքան անշեղ, ինչպես այսօր է, Ձեր տարիներն ուղեկցվեն խաղաղությամբ և մեր երկրի բարօրությամբ»:
Արա Խզմալյանը, ի նշան երախտագիտության, նախարար Վահրամ Դումանյանի հրամանով, Լաերտ Պողոսյանին է հանձնել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության Ոսկե մեդալը՝ Վարպետի 90-ամյա հոբելյանի առիթով և կինոարվեստի ոլորտում ունեցած նշանակալի ավանդի համար:
Նշենք, որ Լաերտ Պողոսյանը 1958 թվականից աշխատել է հեռուստաֆիլմերի «Երևան» ստուդիայում՝ որպես օպերատոր: Հեղինակել է «Սովորի՛ր կինո նկարահանել» աշխատությունը (1966 թ.), «Իմ կյանքի էջերից» (2013 թ.), «Անցած օրերի մտորումներ, էսքիզներ» (2021 թ.) գրքերը:
1980 թվականից դասավանդել է Երևանի Խաչատուր Աբովյանի անվան պետական մանկավարժական համալսարանում։ 1983 թվականին արժանացել է Հայաստանի արվեստի վաստակավոր գործչի կոչման: Հայաստանի կինոգործիչների միության անդամ է:
Ֆիլմագրություն. «Պավել Լիսիցյան» (2001 թ.), «Երկրորդ ձմեռը» (1990 թ.), «Արամ Խաչատուրյան» (1983 թ.), «Մեր դարը» (1982 թ.), «Ձորի Միրո» (1979 թ.), «Չարենց» (1974 թ.), «Հայաստանի գագաթները» (1972 թ.), «Մենք» (1969 թ.), «Առնո Բաբաջանյան՝ քո ժամանակակիցը» (1967 թ.), «Մատենադարան» (1959 թ.):
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ