ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը հոկտեմբերի 3-ին ընդունել է ՀՀ-ում Սիրիայի Արաբական Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Նորա Արիսյանին:
Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են սպորտի բնգավառում հայ-սիրիական համագործակցության հեռանկարները:
Կարեն Գիլոյանը ողջունել է դեսպանին` ընդգծելով, որ Հայաստանի և Սիրիայի բարեկամությունն ամրապնդվել է մեր ժողովրդի համար պատմականորեն դժվարին ժամանակահատվածում:
«Սիրիան իր հարկի տակ ընդունել է մեր հարյուր հազարավոր հայրենակիցներին՝ հնարավորություն տալով պահպանելու մեր լեզուն, մշակույթը և արվեստը: Խորին ակնածանք ունեմ սիրիացիների հանդեպ»,- նշել է Կարեն Գիլոյանը:
Արտակարգ և լիազոր դեսպան Նորա Արիսյանը շնորհակալություն է հայտնել հյուրընկալության համար և վստահեցրել, որ Սիրիայի կառավարությունը կարևորում է Հայաստանի հետ շփումները և հետաքրքրված է սպորտի ասպարեզում փորձի փոխանակմանն ուղղված ծրագրերով. «Սիրիայի կառավարությունը, մասնավորապես սպորտը համակարգող կառույցը մեծ ցանկություն ունի զարգացնելու և ամրապնդելու սպորտային ասպարեզում Հայաստանի հետ համագործակցությունը: Գիտենք, որ Հայաստանը պատմականորեն մեծ հաջողություններ է գրանցել սպորտում, ունի տիտղոսակիր և ուժեղ մարզիկներ, որոնք կարող են իրենց փորձառությամբ կիսվել և օգտակար լինել մեր երիտասարդ մարզիկներին»:
Խոսելով սպորտային հնարավոր համագործակցությունների մասին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը պատրաստակամություն է հայտնել դիտարկելու համագործակցության առաջարկները. «Հնարավորության սահմաններում կարող ենք տրամադրել մարզիչներ, որոնք վարպետության դասեր կանցկացնեն սիրիացի մարզիկների համար հատկապես մենապայքարային մարզաձևերում: Մեր տիտղոսակիր մարզիկները ևս կարող են իրենց փորձով կիսվել ձեր մարզիկների հետ: Կարող ենք նաև համատեղ ուսումնամարզական հավաքներ կազմակերպել:
Համագործակցության լայն հեռանկարներ կան: Պատրաստ ենք կիսվել մեր փորձով և հնարավորինս նպաստել բարեկամ Սիրիայում սպորտի զարգացմանը: Մեր մարզիկների համար ևս օգտակար կլինի նմանօրինակ փորձառությունը»:
Կողմերը քննարկել են նաև Սիրիայի մայրաքաղաք Դամասկոսում հոկտեմբերին 10-ին մեկնարկելիք պարալիմպիկ խաղերում Հայաստանի ներկայացուցիչների հնարավոր մասնակցության հարցը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ