ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Դպրոցը պետք է լինի այն վայրը, որտեղ ֆորմալ և ոչ ֆորմալ կրթության մոդելները զուգահեռաբար կգործեն». Ժաննա Անդրեասյանը մասնակցել է Գլոբալ նորարարական ֆորումին

Հոկտեմբերի 6, 2022
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կառավարության աջակցությամբ հոկտեմբերի 5-6-ը Երևանում անցկացվում է «Հայաստանի գիտության և տեխնոլոգիաների հիմնադրամի» (FAST) Գլոբալ ամենամյա նորարարական ֆորումը (GIF22): Այն այս տարի կրում է «Կյանքը վերափոխող տեխնոլոգիաներ» խորագիրը և անցկացվում 4-րդ անգամ:

Միջոցառման բացման արարողությանը ներկա են եղել ՀՀ փոխվարչապետ Համբարձում Մաթևոսյանը, ՀՀ վարչապետի աշխատակազմի ղեկավար Արայիկ Հարությունյանը, աշխարհահռչակ հայ գործարար, FAST-ի համահիմնադիր, «Moderna»-ի համահիմնադիր Նուբար Աֆեյանը և FAST-ի հոգաբարձուների խորհրդի նախագահ Անդրե Անտոնյանը:

Տեխնոլոգիաներին նվիրված ֆորումը միտված է ակադեմիական շրջանակների, տեխնոլոգիական ոլորտի, ներդրողների, պետական կառույցների ու միջազգային կազմակերպությունների միջև փոխշահավետ համագործակցության հնարավորություններ ստեղծելուն:

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը ֆորումի շրջանակում մասնակցել է «ՀՀ կրթական համակարգի հեռանկարները» պանելային քննարկմանը: ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը, անդրադառնալով Հայաստանում կրթական համակարգի խնդիրներին, կարևորել է Ազգային ժողովում «ՀՀ կրթության՝ մինչև 2030 թվականը զարգացման պետական ծրագրի» քննարկումները և առաջին ընթերցմամբ դրա հաստատումը՝ նշելով, որ շուրջ 6 տարի Հայաստանում կրթության զարգացման պետական ծրագիր չի գործել. «Ծրագիրը մի քանի կետ է ներառում, որոնք առանցքային են, եթե ցանկանում ենք ունենալ կիրթ և բանիմաց հասարակություն: Այն անդրադառնում է կրթության բոլոր մակարդակներին` նախադպրոցականից մինչև բարձրագույն կրթություն: Եվ այստեղ ամենակարևորը որակյալ կրթության ապահովումն է:

Փաստաթղթի կարևոր հայեցակարգային դրույթներն առնչվում են հասանելի և մատչելի ուսումնական հաստատությունների ապահովմանը, դպրոց ընդունվող բոլոր երեխաների՝ առնվազն մեկ տարի նախադպրոցական ծրագրերում ընդգրկվածությանը, բոլոր խոշորացված համայնքներում մսուրային ծառայությունների գործարկմանը, դպրոցների պատշաճ կահավորմանը և արդիական սարքավորումներով հագեցմանը, շենքային պայմանների ու ենթակառուցվածքների բարելավմանը»:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը ներկայացրել է նաև Սյունիքի մարզի Կապան խոշորացված համայնքում կրթական նոր ծառայությունների ներդրման ծրագրի մանրամասները. «Կապանը մեր երկրի ամենաբարդ տարածաշրջաններից մեկն է՝ պայմանավորված լանդշաֆտային առանձնահատկություններով և մեծ թվով փոքր գյուղական բնակավայրերի առկայությամբ, ուստի շատ կարևոր էր գտնել արդյունավետ լուծում: Երկար ժամանակ ենք աշխատել այդ ծրագրի ուղղությամբ ու կարողացել ենք ստեղծել ֆորմալ և ոչ ֆորմալ կրթության համադրությամբ մոդել: Կարծում ենք՝ դպրոցը պետք է լինի այն վայրը, որտեղ ֆորմալ և ոչ ֆորմալ կրթության մոդելները զուգահեռաբար կգործեն: Կապան խոշորացված համայնքի գյուղական բնակավայրերում մենք իրականացնելու ենք կրթահամալիրների վերակառուցման և կառուցման աշխատանքներ՝ դրանց հաղորդելով նորարական լուծումներ և հասանելի դարձնելով նոր ծառայություններ: Այնտեղ գործելու են «Թումո» ստեղծարար տեխնոլոգիաների, ՔՈԱՖ ՍՄԱՐԹ կենտրոններ: Կարծում ենք՝ կրթությունը կազմակերպելու համար սա ամենաճիշտ ճանապարհն է»:

Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է նաև հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում սովորողների ստեղծարար ազատության համար նպաստավոր պայմանների ստեղծումը՝ այս համատեքստում ընդգծելով ուսուցիչների դերը:

«EdTech» թեմայով քննարկմանը մասնակցել են նաև «Թումո» ստեղծարար տեխնոլոգիաների կենտրոնի գործադիր տնօրեն Մարի Լու Փափազյանը, «Այբ» կրթական հիմնադրամի հոգաբարձուների խորհրդի նախագահ Արամ Փախչանյանը և Հայ կրթական հիմնադրամի անդամ ու նվիրատու Ալիս Պետրոսյանը:

Միջոցառման ընթացքում անդրադարձ է կատարվել նաև գիտության և տեխնոլոգիաների ոլորտներին՝ երկրի վրա մարդու կյանքում արհեստական բանականության ազդեցությանն ուղղված հատուկ շեշտադրությամբ: Կիրառվելու են տարբեր ձևաչափեր. ավանդական խորքային գիտական քննարկումներին զուգահեռ GIF22-ի ընթացքում անցկացվում է «Fishbowl session»-ը՝ քննարկման ոչ ֆորմալ ձևաչափով, որը թույլ է տալիս ներգրավել քննարկման բոլոր մասնակիցներին։

Ֆորումի շրջանակում Հայաստան են ժամանել տեխնոլոգիական և խորհրդատվական առաջատար ընկերությունների ներկայացուցիչներ։ Ելույթներ ու դասախոսություններ կունենան աշխարհի տարբեր երկրներից ժամանած շուրջ 80 մասնագետներ:

Նշենք՝ Գլոբալ ինովացիոն ֆորումի մեկնարկը տրվել է 2017-ին՝ «Մեքենայական ուսուցումը` գիտական հայտնագործությունների խթան» թեմայով NSF-FAST միջազգային աշխատաժողովով, որն իրականացել են Հայաստանի գիտության և տեխնոլոգիաների ու ԱՄՆ գիտության ազգային հիմնադրամները:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)