Երևանում գիտության և մշակույթի ռուսական կենտրոնը, ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ, ԳԱԱ նախագահության բաց տարածքում այսօր կազմակերպել էր «Կրթությունը Ռուսաստանում. Երևան-2022» խորագրով ՌԴ բուհերի ցուցահանդեսը։
Միջոցառման մասնակիցներին ողջունել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը՝ ընդգծելով, որ երկու երկրների միջև համագործակցության լայն շրջանակը, մասնավորապես՝ ուսանողական փոխանակման ծրագրերը, կրթության և գիտատեխնիկական ոլորտներում գործակցության ընդլայնումը և համատեղ միջոցառումների իրականացումը նախարարության առաջնահերթություններից են:
«Կրթատեղեկատվական ցուցահանդեսները լավագույն հարթակներն են՝ ամրապնդելու մեր սերտ համագործակցությունը և նախանշելու նոր նախագծեր: Երևանում գիտության և մշակույթի ռուսական կենտրոնի շնորհիվ վերջին տարիներին ավելացել է կրթագիտական համատեղ նախագծերի քանակը, ստեղծվել են նախադրյալներ՝ բուհերի և բիզնեսի համագործակցության համար, որն էլ անշուշտ նպաստում է երկու երկրների կրթության և գիտության ոլորտների զարգացմանը: Նման միջոցառումները նաև հնարավորություն են տալիս աշակերտներին, դիմորդներին, ուսանողներին, ինչպես նաև գիտաշխատողներին իրենց ներդրումն ունենալ երկու երկրների կրթագիտական ոլորտների զարգացման մեջ»,- նշել է նախարարի տեղակալը՝ շնորհակալություն հայտնելով ցուցահանդեսի կազմակերպիչներին:
Ցուցահանդեսի մասնակիցներին ողջունել են նաև ԳԱԱ ակադեմիայի նախագահ Աշոտ Սաղյանը և ՀՀ-ում ՌԴ դեսպանատան ներկայացուցիչ Մաքսիմ Սելեզնյովը: Վերջինս բարձր է գնահատել կրթության և գիտատեխնիկական ոլորտներում երկու երկրների միջև համագործակցությունը և համատեղ նոր նախագծերի իրականացումը՝ դասախոսների վերապատրաստման և ուսանողների շարժունության տեսանկյունից:
Նա հատկանշական է համարել, որ ցուցահանդեսն անցկացվում է երկու երկրների միջև դիվանագիտական հարաբերությունների հաստատման 30-ամյակը և «ՀՀ և ՌԴ-ի միջև բարեկամության, համագործակցության և փոխադարձ օգնության պայմանագրի» ստորագրման 25-ամյակը նշանավորող հոբելյանական տարում:
Այդ կապակցությամբ կրթության և գիտատեխնիկական ոլորտի պետական քաղաքականության մեջ ներդրման համար կրթության ոլորտի մի շարք գործիչների հանձնվել են ՌԴ գիտության և բարձրագույն կրթության նախարարության մեդալներ: Գերատեսչական մեդալներով պարգևատրվել են Վ. Բրյուսովի անվան պետական համալսարանի ռեկտոր Կարինե Հարությունյանը, Երևանի Մ. Հերացու անվան պետական բժշկական համալսարանի ռեկտոր Արմեն Մուրադյանը, «Թեքեյան մշակութային կենտրոնի» տնօրեն Ռուբեն Միրզախանյանը, ՀՀ մի շարք այլ բուհերի և ՌԴ մասնաճյուղերի աշխատակիցներ:
Երկօրյա ցուցահանդեսի ընթացքում ՀՀ դպրոցների ավագ դասարանների աշակերտները, ինչպես նաև ուսանողները հնարավորություն կունենան ծանոթանալու ՌԴ 10 առաջատար բուհերի և ՀՀ-ում գործող ՌԴ բուհերի երեք մասնաճյուղերի կրթական և գիտական ներուժին, ինչպես նաև օտարերկրյա քաղաքացիների համար Ռուսաստանի բուհերում անվճար սովորելու ծրագրերին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ