ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Աշխարհներին, արևներին

Հոկտեմբերի 6, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

Մեծանուն բանաստեղծ Եղիշե Չարենցի ստեղծագործություններն այսօր էլ արդիական են ու երբեք չմարող, որովհետև հայրենիքը նրա ստեղծագործության գլխավոր հերոսն է: Նրանցում արտացոլված են ողջ հայության ցավն ու հպարտությունը:

Մասնավորապես (Ամբոխները խելագարված) պոեմում հեղափոխությունը ներկայացվում է քաղաքների, գյուղերի, ստեպների ժողովրդական զանգվածների միջոցով, այնպես, ինչպես մեր օրերում ժողովուրդը ոտքի է ելել աշխարհակարգի դեմ, հինը կործանելու, նորը կառուցելու համար…

Չարենցը մեծարում է հեղափոխության դյուցազնական ոգին և հենց այս հանգամանքի գաղափարական տողատակով, դպրոցի գրադարանում, գրադարանավարի շաբաթի շրջանակում, հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Արփենիկ Հայրապետյանը բաց դաս անցկացրեց 8-րդ <<ա>>, 8-րդ <<գ>> դասարաններում համանուն պոեմի ներկայացմամբ:

Ժողովրդական պայքարի պատմական վեհությունը դասի ողջ ընթացքում ուղեկցվեց Արամ Խաչատրյանի <<Ջութակի կոնցերտի>> հնչողության ներքո, որում ավյունով լեցուն կատարումը ներկաներին փոխադրեց աշխույժ գործողությունների ասպարեզ:

Ինչ խոսք, իր իսկ Չարենցի եզրույթով` պարմանիներին ականջահաճո կլիներ սիրո մեղեդին, բայց ժամանակի հրամայականը ճակատագրական իրողությունն է …

Կապանի N 5 հիմնական դպրոց

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)