ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Զ. ՄՈՒՔԱՀԱԼ ՀԻՄՆԱՐԿԸ ԿԸ ՇԱՐՈՒՆԱԿԷ ԱՋԱԿՑԻԼ ՄԵՍՐՈՊԵԱՆ ՎԱՐԺԱՐԱՆԻՆ ԱՅՍ ՏԱՐԻ ԿՐԹԱՆՊԱՍՏ ԿԸ ՅԱՏԿԱՑՈՒԻ 300 ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐՈՒ

Հոկտեմբերի 10, 2022
Սփյուռքի լրատու

Զ. Մուքահալ հիմնարկութեան կողմէ Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանին մէջ հաստատուած «RAFIQ» կրթական աջակցութեան ծրագիրի շրջանակին մէջ 2022-2023 տարեշրջանին կրթանպաստ պիտի յատկացուի Մեսրոպեան վարժարանի միջնակարգ եւ երկրորդական բաժիններու 300 աշակերտներու։ Այս մասին յայտարարեց ծրագիրի հիմնադիր եւ հովանաւոր պարոն Ուիսամ Մուքահալ։ Ան յայտնեց, որ կրթական աջակցութեան ծրագիրը անուանած է «RAFIQ» (Ընկեր)` առ ի յարգանք եւ երախտագիտութիւն իր մեծ բարեկամ պարոն Վարուժ Ներկիզեանի՝ ըլլալով ներշնչողը աշակերտներուն օգնութեան այս ծրագիրին։ Պարոն Ներկիզեան ինք տարիներէ ի վեր կը հանդիսանայ Մեսրոպեան վարժարանի գլխաւոր բարերարներէն մէկը՝ կրթանպաստներու եւ վարժարանի զարգացման ծրագիրներու հովանաւորութեան ճամբով։

Զ. Մուքահալ հիմնարկութեան «RAFIQ» ծրագիրը Մեսրոպեան վարժարանին մէջ կը գործէ 2016 թուականէն անցեալ տարի ծրագիրին շնորհիւ կրթանպաստ ․ ստացան 250 աշակերտներ։

Մեսրոպեան վարժարանի տնօրէնութիւնը իր աշակերտներուն հետ միասին խորին շնորհակալութիւն կը յայտնէ պարոն Ուիսամ Մուքահալ այնքան անհրաժեշտ այս օգնութեան համար: Տնօրէնութիւնը կը հաստատէ, որ այս աջակցութիւնը պիտի օգնէ Մեսրոպեանին հետամուտ մնալու իր կրթական առաքելութեան ներկայ դժուարին ժամանակներուն եւ շարունակելու առաջարկել լաւագոյն ծառայութիւնները կրթութեան մէջ:

Տնօրէութիւն Հայ կաթողիէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանի
7 Հոկտեմբեր, 2022

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…