ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մոսկվայի «Վերածնունդ» հայկական կիրակնօրյա դպրոցում տեղի ունեցավ ավանդույթ դարձած XXXV(2022-2023 թթ.) հոբելյանական ուսումնական տարվա հանդիսավոր բացումը

Հոկտեմբերի 12, 2022
Սփյուռքի լրատու

ՌԴ-ում ՀՀ դեսպանությանը կից Մոսկվայի «Վերածնունդ» հայկական կիրակնօրյա դպրոցում տեղի ունեցավ ավանդույթ դարձած XXXV (2022-2023 թթ.) հոբելյանական ուսումնական տարվա բացումը:

Հայաստանի Հանրապետության հիմնով մեկնարկվեց միջոցառման պաշտոնական մասը: Բացման խոսքով հանդես եկավ ՌԴ-ում Հայաստանի Հանրապետության դեսպանության արտակարգ դեսպանորդ և դեսպանության լիազորված նախարար Արսեն Առաքելյան, ով փոխանցեց Ռուսաստանում ՀՀ արտակարգ և լիազոր դեսպան Վաղարշակ Հարությունյանի անունից շնորհավորական խոսքը:

Շնորհակալական խոսքով ելույթ ունեցավ դպրոցի տնօրեն` մանկ. գիտ. թեկնածու տիկին Շողիկ Փահլևանյանը: Նա նաև շնորհավորեց «Ուսուցչի համաշխարհային օրվա» առթիվ, որը հաստավել է ՅՈՒՆԵՍԿՈ-ի կողմից 1994 թվականին: Այնուհետև ներկաները էկրանին դիտեցին դպրոցի 2021-2022 ուսումնական տարվա գործունեության տարեկան հաշվետու և ամառային արձակուրդների տեսաժապավեններիի ցուցադրությունը:

Պաշտոնական մասից հետո «Վերածնունդ» դպրոցի սաները ներկայացրեցին հագեցած ստեղծագործական ծրագիրը՝ հանդես գալով հայրենասիրական գրական-երաժշտական համարներով:

Միջոցառմանն իրենց անմիջական մասնակցությունը ցուցաբերեց դպրոցի ուսուցչական կազմը (հայոց լեզվի ուսուցիչներ ՝ Շ. Փահլևանյան և Ա. Հովհանյան, հայագիտության ուսուցչուհի ՝ Ք. Վարդանյան, երաժշտության ուսուցչուհի ՝ Ա. Սամվելյան, պարուսույց Մ. Գրիգորևա, տեղեկատվական տեխնոլոգիաների մասնագետ՝ Ի. Շևցովա):

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Հարցադրումը՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…