Երևանում կայանալիք սամբոյի դեռահասների, պատանիների և երիտասարդների աշխարհի առաջնությանն ընդառաջ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Վահրամ Դումանյանն ընդունել է Սամբոյի միջազգային ֆեդերացիայի (FIAS) նախագահ Վասիլի Շեստակովին:
Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը, FIAS-ի նախագահի աշխատակազմի ղեկավար Ալեքսանդր Կորսիկը, FIAS-ի նախագահի՝ իրավաբանական հարցերով խորհրդատու Արթուր Մելիքյանը և Հայաստանի սամբոյի ֆեդերացիայի նախագահ Միքայել Հայրապետյանը:
ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը ողջունել է հյուրերին և հաջողություն մաղթել վաղը մեկնարկող առաջնությունում. «Սամբոն կարևոր և ավանդույթներ ունեցող մարզաձև է, և պատահական չէ, որ ՀՀ կառավարությունը հանձն առավ աջակցել աշխարհի երիտասարդական առաջնության անցկացմանը Երևանում: Վստահ եմ՝ առաջնությունը կանցնի ամենաբարձր մակարդակով և բոլորիս մոտ միայն դրական տպավորություններ կառաջացնի: Մաղթում եմ, որ հաղթեն ուժեղագույնները: Մենք մեծ ուշադրություն ենք դարձնում սպորտին՝ թե՛ պրոֆեսիոնալ, թե՛ մասսայական: Մասսայական սպորտի զարգացման ուղղությամբ ևս մեծ աշխատանքներ են տարվում անձամբ ՀՀ վարչապետի հանձնարարականով»:
Սամբոյի միջազգային ֆեդերացիայի (FIAS) նախագահ Վասիլի Շեստակովը շնորհակալություն է հայտնել հրավերի համար՝ բարձր գնահատելով Հայաստանում մարզաձևի ավանդույթների պահպանմանն ու զարգացմանն ուղղված աշխատանքների իրականացումը. «Սամբոն, իսկապես, մեծ ավանդույթներ ունեցող մարզաձև է և ստեղծվել է նախկին ԽՍՀՄ երկրների ազգային մարտարվեստների տարրերի միաձուլումից՝ պարունակելով մի շարք մարզաձևերի, այդ թվում՝ հայկական կոխ ըմբշամարտի հնարքներ: Այնպես որ, ԽՍՀՄ նախկին որոշ պետություններ սամբոն կարող են իրենց ազգային մարզաձևը համարել: Գիտեմ, որ Հայաստանում սամբոյի բավականին զարգացած դպրոց և լավ ավանդույթներ ունեք, ինչպես նաև աշխարհի և Եվրոպայի բազմաթիվ չեմպիոններ: Տեսնում եմ, որ մարզաձևի ավանդույթներն այստեղ ոչ միայն պահպանվում, այլև բարելավվում և նոր զարգացում են ապրում»:
Վասիլի Շեստակովը, շնորհակալություն հայտնելով մարզաձևի նկատմամբ պետության պատշաճ ուշադրության համար, միջազգային ֆեդերացիայի անունից պատրաստակամություն է հայտնել աջակցելու Հայաստանում սամբոյի զարգացմանը: Նա նաև տեղեկացրել է, որ Սամբոյի միջազգային ֆեդերացիան Երևանում կայանալիք դեռահասների, պատանիների և երիտասարդների աշխարհի առաջնության անցկացման համար գորգեր է տրամադրել. «Պատրաստ ենք ցանկացած օգնություն տրամադրել՝ մարզաձևի զարգացմանն ու մասսայականացմանը նպաստելու համար: Մենք նաև առանձին ծրագրեր ենք իրականացնում՝ «Սամբոն դպրոցում» և «Սամբոն համալսարանում» խորագրերով: Ցանկության դեպքում՝ այս առումով ևս կարող ենք համագործակցել»:
Հայաստանի հավաքականները ներկայանալի կազմով են մասնակցելու դեռահասների, պատանիների և երիտասարդների աշխարհի առաջնությանը: ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը հույս է հայտնել՝ հայ մարզիկները կարդարացնեն սպասելիքներն ու լավ ելույթներ կունենան հարազատ հարկի ներքո՝ մրցանակային տեղեր զբաղեցնելով և մեդալներ նվաճելով: ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը նաև բարձր է գնահատել Հայաստանի սամբոյի ֆեդերացիայի ծավալած գործունեությունն ու ֆեդերացիայի նախագահ Միքայել Հայրապետյանի ջանքերը մարզաձևի զարգացման գործում: Ի դեպ, Հայաստանի սամբոյի ֆեդերացիայի նախագահի առաջարկով էլ շաբաթ օրը՝ հոկտեմբերի 15-ին, առաջնության շրջանակում կանցկացվի սպորտ+բիզնես ֆորումը, որի շրջանակում կքննարկվեն սպորտային մարքեթինգին վերաբերող հարցեր:
Հիշեցնենք՝ սամբոյի դեռահասների, պատանիների և երիտասարդների աշխարհի առաջնությունը կանցկացվի հոկտեմբերի 14-ից 16-ը Կարեն Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում: Առաջնությանը շուրջ 500 մարզիկ-մարզուհի կմասնակցի աշխարհի ավելի քան 20 երկրներից` Հայաստան, ԱՄՆ, Բուլղարիա, Գերմանիա, Իսլանդիա, Իսրայել, Իտալիա, Լատվիա, Կիպրոս, Կորեա, Հունաստան, Ղազախստան, Ղրղզստան, Մոլդովա, Մոնղոլիա, Ռումինիա, Սերբիա, Վրաստան, Տաջիկստան, Ուզբեկստան:
Չեզոք մարզիկների դրոշի /FIAS/ ներքո հանդես կգան ռուսաստանցի, բելառուս և ֆրանսիացի մարզիկները:
Առաջնության շրջանակում կխաղարկվի 55 հավաքածու մեդալ: Առաջին անգամ սամբոյի աշխարհի առաջնությունը կներառի նաև երիտասարդների մարտական սամբոյի մրցամարտեր:
Սամբոյի դեռահասների, պատանիների և երիտասարդների աշխարհի առաջնության բացման հանդիսավոր արարողությունը տեղի կունենա հոկտեմբերի 14-ին և կմեկնարկի ժամը 17:00-ին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ