ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 9-րդ «բ» դասարանի աշակերտ Էրիկ Ղազարյանի մարզական հաջողություններն սկսվել են դեռ մանկապարտեզից: Առաջին հաղթական ձեռքբերումը Էրիկն ունեցավ Հրազդան քաղաքում՝ 24 կգ քաշային կարգում: Դիտարժան և միևնույն ժամանակ դժվար էր Մարտունի քաղաքում երկօրյա՝ 30 կգ քաշայինների մրցաշարը, որտեղ Էրիկն արժանացավ երկու ոսկե մեդալի: Հայաստանում անցկացված տարբեր մրցաշարերում մեր չեմպիոնն ունեցել է բազում հաջողություններ:
2016 թ. ամռանը Էրիկը մասնակցել է ապրիլյան պատերազմում նահատակվածների հիշատակին նվիրված մրցաշարին և գրավել առաջին պատվավոր հորիզոնականը:
2021-2022 թթ. Երևանի «Դինամո» մարզադահլիճում մասնակցել է բռնցքամարտի Հայաստանի առաջնությանը՝ մրցելով Կամո Իսկանդարյանի, Արամ Փիլոյանի հետ և արժանացել արծաթե մեդալի:
2021-2022 թթ. Վրաստանի մայրաքաղաք Թբիլիսիում Էրիկը մրցեց վրացի մարզիկի հետ, ունեցավ մեծ հաղթական հաջողություն և պատվով վերադարձավ հայրենի գյուղ:
2022թ. հունիս-հուլիս ամիսներին Էրիկը դուրս եկավ կիսաեզրափակիչ և եզրափակիչ փուլեր գրավելով առաջին հորիզոնականը:
Էրիկն իր մարզումները շարունակեց Օլիմպավանում, որտեղ նրա առաջ բացվեցին մեծ դռներ: Այսօրվանից մեր շնորհաշատ աշակերտը պատրաստվում է մասնակցել 2022թ. հոկտեմբերի 15-16-ը Մարտունի քաղաքում կայանալիք բռնցքամարտի միջազգային մրցումներին, որտեղ մրցելու է վրացի և պարսիկ մարզիկների հետ:
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի տնօրեն Աիդա Մուրադյանը և մանկավարժական անձնակազմը հպարտանում են իրենց սիրելի արի ու ուժեղ սանի նվաճումներով և մշտապես ոգեշնչում նրան հերթական հաղթանակների:
Էրիկի բազում հաղթանակների գաղտնիքը, կախարդական ուժը նրա անսահման աշխատասիրությունն է ու քրտնաջան աշխատանքը,Էրիկի մարզչի, մեր դպրոցի սիրված շրջանավարտ Հրաչիկ Մելիքյանի ավանդը, հարազատ դպրոցի, հայրենի գյուղի, Գեղարքունիքի մարզի և իր երկրի պատիվն ամենուր բարձր պահելը:
Կեցցե'ս, մեր սիրելի Էրիկ:
Ուսուցչի օգնականներ՝ Տաթևիկ Ջոմարդյան, Շուշաննա Գրիգորյան
Սովորողների հետ ԴԱԿ՝ Ծովինար Կարապետյան
ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…
Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
․․․․
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ