ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Միջոցառում    նվիրված  «Գիքորը» պատմվածքի հրատարակման 110 ամյակին

Մարտի 6, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Գեղարքունիքի մարզի Վարսերի Ռ.Պետրոսյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 7-րդ դասարանը  (դասղեկ` Մ. Գալստյան) ներկայացրեց  միջոցառում    նվիրված  «Գիքորը» պատմվածքի հրատարակման 110 ամյակին:

   Գրական ցերեկույթը սկսվեց աշակերտների բացման խոսքով` ձոնված մեծ պոետին, արձակագրին, անմահ լոռեցուն: Աշակերտները ասմունքեցին Վ. Տերյանի, Ե. Չարենցի բանաստեղծությունները  նվիրված Հովհ. Թումանյանին: Ասմունքից հետո նրանք անդրադարձ կատարեցին մեծ պոետի ու արձակագրի լավագույն պատմվածքին` «Գիքորին»:

   Ներկայացվեց «Գիքորը» պատմվածքի ստեղծման պատմությունը` նշելով , որ շուրջ 110 տարի առաջ` 1907թ.-ին, «Հասկերում» տպագրվեց «Գիքորը», որը  հեղինակը գրել էր ավելի քան 10 տարի առաջ` 1895թ.– ին: Նշվեց, որ պատմվածքի առաջին գրախոսը եղել է Ավ. Իսահակյանը, որն  այն գնահատել է իբրև  բացառիկ կատարյալ երևույթ, թե կենսական ու հոգեբանական  բովանդակությամբ, թե լեզվով ու արտահայտությամբ: Չմոռացան հավելել նաև, որ առաջին դրտավարական խոսքն ասել է պատմվածքի մասին Ալ. Շիրվանզադեն:

    «Գիքորը» պատմվածքի գաղափարն ու բովանդակությունը ներկայացնելուց հետո  աշակերտները հանդիսատեսին  ներկայացրին պատմվածքի որոշակի հատվածների բեմադրություն:  Անցումային լուծումները տրվում  էր  1982 թվակաին նկարահանված համանուն  ֆիլմի ընտրված կադրերով, որը ներկայացվում էր էկրանին: Բեմադրության ընթացքում հնչում  էր Տ. Մանսուրյանի երեժշտությունը` գրված համանուն ֆիլմի համար:

Կազմակերպիչ` Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Մ. Գալստյան

 

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)