Գեղարքունիքի մարզի Վարսերի Ռ. Պետրոսյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 7-րդ դասարանը (դասղեկ` Մ. Գալստյան) ներկայացրեց միջոցառում նվիրված Մայրենի լեզվի միջազգային օրվան` «Լեզուն է ամեն մի ժողովրդի ազգային գոյության և էության ամենախոշոր փաստը, հոգին ու հոգեբանությունը…» խորագրով։
Մայրենի լեզվի միջազգային օրվան նվիրված միջոցառումը բացվեց Մհերի «Հայաստան» երգով, որին զուգահեռ էկրանին ցուցադրվում էր տեսանյութ մայրենի լեզվի մասին, այբուբենի ստեղծման պատմությունը, հայ և համաշխարհային մեծերի խոսքերը հայերի մասին, հայոց լեզվի անցած պատմության մասին:
Երգից հետո հաղորդավարները ներկայացրին օրվա կարևոր խորհուրդը, թե ինչու է հատկապես ՅՈՒՆԵՍԿՕ – ն 1999 թվականի փետրվարի 21-ը հռչակել Մայրենի լեզվի միջազգային օր, նշեցին նաև, որ, ըստ ՅՈՒՆԵՍԿՕ – ի գնահատականի աշխարհի 6000 լեզուներ կորստի մատնվելու եզրին են:
Այնուհետև հնչեց ասմունք` Հ. Սահյան` «Հայոց լեզու», Պարույր Սևակ` «Մայրենի լեզու» և այլ հեղինակների ստեղծագործություններ: Մայրենի լեզվին նվիրված ասմունքին հաջորդեց խրոխտ, հայրենասիրական, ռազմաշունչ պար: Աշակերտները իրենց ռազմահայրենասիրական պարը պարում էին Սիբիլի «Մեր լեզուն» /խոսք Հ. Սահյան/ երգի ներքո:
Շնորհավորելով և փառաբանելով մայրենի լեզվի միջազգային օրը` անդրադարձ կատարվեց մեծ լոռեցու ծննդյան տարեդարձին և գիրք նվիրելու օրվան:
Աշակերտները ներկայացրին Հովհ. Թումանյանի գրական, հասարակակակն ազգային գործունեությունը, նրա անուրանալի դերն ու առաքելությունը հայերիս կյանքում և գրականության մեջ: Միջոցառումը զուգակցվում էր Թումանյանի զանազան բանաստեղծությունների և խոհափիլիսոփայական քառյակների ասմունքով: Ցերեկույթը եզրափակվեց Ն. Ռոհսինյանի «Կիլիկիա» երգով, որը, ինչպես նշեցին աշակերտները, Հովհ. Թումանյանի սիրելի երգերից մեկն է եղել, որի ազդեցության տակ բանաստեղծը գրել է «Երբ որ կանցնի ձմեռն սաստիկ…» բանաստեղծությունը:
Կազմակերպիչ` Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Մ. Գալստյան
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ