ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Գիրք նվիրելու օրը

Մարտի 6, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Գեղարքունիքի մարզի  Վարսերի Ռ. Պետրոսյանի անվան միջնակարգ  դպրոցի տարբեր դասարանների աշակերտներ ներկայացրին  միջոցառում    նվիրված  Գիրք նվիրելու օրվան։

Փետրվարի 19-ը  համայն  հայ ժողովուրդը նշում  է  որպես գիրք  նվիրելու  օր:  Այդ  օրը  հայ  մեծանուն  գրող,  հանճարեղ  լոռեցի  Հովհաննես  Թումանյանի  ծննդյան  օրն է:  Այս  օրվան  յուրահատուկ  շունչ  ու  ոգի  են  տալիս  աշակերտները` օրը  տոն  դարձնելով,  նշելով  գիրք  նվիրելու  օրը,  քանզի  մեծ լոռեցին շատ էր սիրում գրքերը:

    Այդ  տոնը  գեղեցիկ  նշվեց  նաև  Վարսերի  Ռ.  Պետրոսյանի  անվան   միջնակարգ դպրոցում:  Փետրվարի  20-ին  դպրոցի  գրադարանավարուհին  տոն-միջոցառում  էր  կազմակերպել,  որին  մասնակցում  էին  դպրոցի  ընթերցասեր  աշակերտները:     Միջոցառումն  անցավ  շատ  հետաքրքիր,  ներկայացվեցին  հայ  պոեզիայի  և   արձակի  բազմաբնույթ  ու  արտակարգ  գործերից,  որոնք  համեմվեցին  գեղեցիկ  և  տպավորիչ  ասմունքով:

    Միջոցառման  բնույթը  նաև  խրախուսական  էր:  Դպրոցի  գրադարանավարուհին  բարեխիղճ  և  նրբանկատ  աշխատանքի  արդյունքում  ընտրել և առանձնացրել  էր  մի քանի  աշակերտի:  Աշակերտները  ստսցան  խրախուսական  նվերներ` գրքեր,  որոնք,  ըստ  աշակերտների  ավելի ու ավելի   պարտավորեցնող էին:

   Դպրոցի  ամենաընթերցասեր աշակերտներ  ճանաչվեցին    7–րդ  դասարանի  աշակերտուհի  Գայանե  Խաչատրյանը,  8 – րդ  դասարանիւ  աշակերտուհի Մարիամ  Պողոսյանը,  9–րդ  դասարանի  աշակերտուհի  Մարիամ  Պողոսյանը, 10-րդ  դասարանի  աշակերտ Ալինա Գաբրիելյանը  և 11-րդ դասարանի  աշակերտ  Դավիթ    Մելքոնյանը:

   Միջոցառումը  ստացված  էր.  գոհ  էին,  թե  աշակերտները,  թե  ծնողները  և  թե դպրոցի  տնօրինությունը:

Կազմակերպիչ` գրադարանավար Զ. Սիմոնյան

  • Վիքինախագծերը որպես փոքրիկ հետազոտողներ դաստիարակելու գործիք

    Թեմայի հեղինակ՝ Արևիկ Ոսկանյան

    Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…