ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Գիտության արդի մոտեցումներ. գիտաչափություն» խորագրով աշնանային միջազգային դպրոց՝ ունկնդիրների լայն շրջանակի համար

Հոկտեմբերի 26, 2022
Լուրեր կազմակերպություններից

Հոկտեմբերի 27-28-ը ՀՀ ԳԱԱ ինֆորմատիկայի և ավտոմատացման պրոբլեմների ինստիտուտի գիտական տեղեկատվության վերլուծության և մոնիթորինգի կենտրոնն անցկացնելու է գիտաչափությանը նվիրված երրորդ աշնանային միջազգային դպրոցը՝ «Գիտության արդի մոտեցումներ գիտաչափություն» խորագրով։

Դպրոցի մասնակիցները գիտաչափության վերաբերյալ տեսական և գործնական գիտելիքներ ձեռք կբերեն ոլորտի միջազգային ճանաչում ունեցող փորձագետներից:

Դպրոցի ծրագրում ներառված են հետևյալ թեմաները․

  • Ազգային գիտության միջազգայնացումը․ հեռանկարներն ու խոչընդոտները,
  • Գիտաչափության կիրառելիությունը գիտության քաղաքականության մշակման և դրա իրականացման փուլերում,
  • Գիտական ամսագրերի ընտրության գիտաչափական առանձնահատկությունները,
  • Հետազոտողների գործունեության գնահատման չափանիշները,
  • Գիտության ոլորտում անբարեխիղճ ծառայությունները,
  • Ամսագրերի գնահատման և ընտրության գործընթացը «Web of Science» և «Scopus» շտեմարաններում։

Նշենք, որ ամսագրերի առաջխաղացմանն ու միջազգային գիտական շտեմարաններում ինդեքսավորման խնդիրների վերաբերյալ անցկացվելու է հատուկ աշխատաժողով, որի ժամանակ նախ կներկայացվի այդ ուղղությամբ անհրաժեշտ քայլերի հերթականությունը, ապա անդրադարձ կկատարվի աշխատաժողովին ներկա գլխավոր խմբագիրների ամսագրերին՝ վերլուծելով դրանց ուժեղ և թույլ կողմերը։

Դպրոցը նախատեսված է ունկնդիրների լայն շրջանակի համար՝ հետազոտողներ, գրադարանավարներ, գիտական քաղաքականություն մշակողներ և գիտության ոլորտի ղեկավարներ, ասպիրանտներ ու գիտական ամսագրերի խմբագիրներ: Մասնակիցների թիվը սահմանափակ է։

Անցկացման վայրը՝ ՀՀ ԳԱԱ ինֆորմատիկայի և ավտոմատացման պրոբլեմների ինստիտուտ, Երևան, Պ․ Սևակի 1։

Մանրամասներին կարելի է ծանոթանալ https://csiamconf2022.sci.am/ կայքում։

 

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…