ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ, Գյումրու Վ. Աճեմյանի անվան պետական դրամատիկական և Սոս Սարգսյանի անվան «Համազգային» թատրոնների համատեղ նախաձեռնությամբ բեմադրվել է Ու. Գիբսոնի «Հրաշագործը» ներկայացումը:
Նոյեմբերի 2-ին և 3-ին Սոս Սարգսյանի անվան «Համազգային» թատրոնում տեղի կունենա «Հրաշագործը» ներկայացման երևանյան առաջնախաղը:
Այսօր «Արմենպրես» պետական լրատվական գործակալությունում ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը, Սոս Սարգսյանի անվան «Համազգային» թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Նարինե Գրիգորյանը, Գյումրու դրամատիկական թատրոնի տնօրեն և գեղարվեստական ղեկավար Լյուդվիգ Հարությունյանը հանդես են եկել «Հրաշագործը» ներկայացմանն ու երկու թատրոնների համատեղ աշխատանքին նվիրված ասուլիսով:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը, անդրադառնալով երկու թատրոնների համատեղ աշխատանքին, որի արդյունքում ստեղծվել է «Հրաշագործը» ներկայացումը՝ ընդգծել է, որ տեղի ունեցող այս գործընթացները մասնագիտական լավատեսության հսկայական լիցք և ամուր հիմք են:
«Այն ինչի մասին տարիներով խոսել, քննարկել, կարևորել ենք՝ միջհամայնքային, համագործակցություն, համախառն ստեղծագործական կազմ, թատրոնների ստեղծագործական կոլեկտիվների ներփակվածության հաղթահարում, ռեժիսորական տարբեր ձեռագրեր, արտիստական բազմաթիվ շփումներ, որոնք հաղթահարում են ստեղծագործական կայուն կենցաղը. այս ամենն այսօր իրականանում է Գյումրու Վ. Աճեմյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնում: Շնորհավորում եմ մեր գործընկերներին և մեզ, որովհետև այս համագործակցության շնորհիվ իրականացվում է կարևորագույն առաջնահերթություն՝ մշակույթի ոլորտի պետական քաղաքականության համատեքստում: Ստեղծագործական բարձր ճաշակի, տաղանդի հետևողականության, բարձրագույն չափանիշներով Համազգային թատրոնի ներուժը` աշխատելով Գյումրու թատրոնի հետ, ամենամեծ խոստումներն ու սպասումներն է տալիս: Սա ձևավորում է նոր մշակույթ, քանի որ բազմաթիվ քաղաքացիներ Երևանից գնում են Գյումրի ներկայացումներ դիտելու, ինչն էլ լավագույն աշխատանքի ամենամեծ գնահատականն է»,- նշել է նախարարի տեղակալը՝ մեկ անգամ ևս ողջունելով երկու թատրոնների փոխգործակցությանն ուղղված քայլերը: Նա վստահեցրել է, որ հետայսու ևս պետական աջակցություն կտրվի նմանօրինակ համագործակցությանը:
Սոս Սարգսյանի անվան «Համազգային» թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Նարինե Գրիգորյանի խոսքով՝ այս համագործակցությանը թատրոնը վաղուց է ձգտել, և այս տարի երկու թատրոններն էլ բացել են դռները՝ հրավիրելով տարբեր բեմադրիչներ, ներգրավելով նոր ձեռագրեր և մոտեցումներ:
«Երկու թատրոնները «Հրաշագործը» ներկայացմամբ համախմբվել են Նիկոլայ Ծատուրյանի շուրջ, և բացի այն, որ Երևանի հանդիսատեսը կտեսնի Գյումրու թատրոնի դերասաններին Համազգայինի բեմում և հակառակը, մենք լայնացնում ենք նաև մեր հանդիսատեսի աշխարհագրությունը, ինչը մեզ համար մեծ հարստություն է: Պիեսը հիմնված է վավերագրական պատմության վրա: Այն մի աղջկա պատմություն է, որը խնդիրների պատճառով հայտնվել է վատ հոգեվիճակում: Ու ահա գալիս է մի ուսուցիչ, որն ուզում է երեխային օգնել: Ներկայացման առանցքում հավատն է, որն ուներ ուսուցիչը: Շատերը չէին հավատում, որ դա նրան կհաջողվի, սակայն ուսուցիչը ոչ մի րոպե չի կորցնում հավատը, համբերությունը, կամքը, իսկ վերջում ձեռք է բերում սեր»,- խոսելով ներկայացման թեմայի մասին՝ նշել է Նարինե Գրիգորյանը և կարևորել հանդիսատեսին ուղղված ազդակները:
Գյումրու դրամատիկական թատրոնի տնօրեն և գեղարվեստական ղեկավար Լյուդվիգ Հարությունյանը նշել է՝ ներկայացումն այնքան մեծ հնչեղություն է ստացել, որ Գյումրիում բոլոր օրերին այն անցել է լեփ-լեցուն դահլիճներում: Այժմ հերթը Երևանինն է: Մայրաքաղաքի հանդիսատեսը հնարավորություն ունի վայելելու Գյումրու պետական դրամատիկական և Համազգային թատրոնների համատեղ աշխատանքը:
«Ասեմ, որ առաջիկա ներկայացումների տոմսերն արդեն սպառվել են, մեծ հետաքրքրություն կա հանդիսատեսի կողմից: Երբ գաղափարը կա ու դրան հավատում են, վստահում են քեզ, դա էլ ավելի պարտավորեցնող է: Գյումրու թատրոնն ավանդույթ ունեցող թատրոն է, սակայն շատ կարևոր է, որ կարողանանք դռները բացել լավ ստեղծագործողների առաջ, ինչը և արեցինք»,- ասել է Լյուդվիգ Հարությունյանը:
Թատրոնների ղեկավարները միաբերան նշել են, որ առաջիկայում համատեղ բեմադրությունը՝ «Հրաշագործը» կներկայացվի նաև մյուս մարզերում և սահմանամերձ համայնքներում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ