ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի հրամանով սահմանվել են 2022-2023 ուսումնական տարվա ընթացքում ՀՀ Տավուշի մարզի հանրակրթական հիմնական ընդհանուր պետական ծրագրեր իրականացնող հաստատությունների 2-րդ, 3-րդ, 5-րդ, 6-րդ, 7-րդ, 8-րդ, 10-րդ և 11-րդ դասարաններում դասավանդողների տարիֆիկացիոն մատյանի կազմման առանձնահատկությունները:
Հրամանով նախատեսված իրավակարգավորումը հանրակրթության նոր պետական չափորոշչի փորձարկմամբ է պայմանավորված և տարածվում է բացառապես Տավուշի մարզի դպրոցների վերոնշյալ դասարաններում դասավանդողների վրա:
Հանրակրթության պետական նոր չափորոշչով նախատեսված ոչ միավորային (բնութագրային) և ձևավորող գնահատման գործիքակազմի ամբողջական փորձարկման և արդյունավետ ներդրման նպատակով Տավուշի մարզի ուսումնական հաստատությունների 2-րդ, 3-րդ, 5-րդ, 6-րդ, 7-րդ, 8-րդ, 10-րդ և 11-րդ դասարաններում դասավանդող ուսուցիչների դրույքաչափը հաշվարկվում է հետևյալ կերպ.
1) 2-րդ և 3րդ դասարանում ուսուցչի 1 (մեկ) դրույքաչափը (շաբաթական 22 ակադեմիական ժամը) կազմված է շաբաթական 18 ակադեմիական ժամ՝ դասավանդվող ժամերից, և 4 ակադեմիական ժամ՝ գնահատման ժամերից, որի ընթացքում ուսուցիչն իրականացնում է սովորողների գնահատման համար անհրաժեշտ աշխատանքները,
2) 5-րդ, 6-րդ, 7-րդ, 8-րդ, 10-րդ և 11-րդ դասարաններում ուսուցչի 1 (մեկ) դրույքաչափը (շաբաթական 22 ակադեմիական ժամը) կազմված է շաբաթական 20 ակադեմիական ժամ՝ դասավանդվող ժամերից, և 2 ակադեմիական ժամ՝ գնահատման ժամերից, որի ընթացքում ուսուցիչն իրականացնում է սովորողների գնահատման համար անհրաժեշտ աշխատանքները,
3) նշված դասավանդվող և գնահատման ժամերի դրույքային հարաբերակցությունը ենթակա է պահպանման նաև ամբողջական դրույքից շեղումների դեպքերում։
Տավուշի մարզի 2-րդ, 3-րդ, 5-րդ, 6-րդ, 7-րդ, 8-րդ, 10-րդ և 11-րդ դասարանների համար ուսումնական հաստատությունները ֆինանսավորվում են Հանրակրթության պետական չափորոշչով սահմանված առավելագույն տարեկան ժամաքանակների համապատասխան՝ հետևյալ ձևով.
1) 2-րդ և 3-րդ դասարան՝ տարեկան 912 ժամ,
2) 5-րդ և 6-րդ դասարան՝ տարեկան 1190 ժամ,
3) 7-րդ և 8-րդ դասարան՝ տարեկան 1190 ժամ,
4) 10-րդ և 11-րդ դասարան՝ տարեկան 1360 ժամ:
Առավելագույն տարեկան ժամաքանակներն ընդգրկում են պետական պարտադիր և դպրոցական բաղադրիչները, այդ թվում՝ ընտրովի բաղադրիչը։
Ընտրովի բաղադրիչի շրջանակում 5-րդ, 6-րդ, 7-րդ, 8-րդ, 10-րդ և 11-րդ դասարաններում ենթակա են ներառման նաև «Առողջ ապրելակերպ» դասընթացի խմբակը, 8-րդ, 10-րդ և 11-րդ դասարաններում՝ նաև «Մասնագիտական կողմնորոշման ակումբներ» ծրագրի գործունեությունը։ Ընտրովի բաղադրիչի շրջանակում ընդգրկվում են նաև նախագծային աշխատանքների ղեկավարումն ու իրականացումը։
10-րդ և 11-րդ դասարանում սովորողների մասնագիտական նախասիրություններն ու կողմնորոշումը զարգացնելու նպատակով, ի լրումն պետական պարտադիր բաղադրիչի, դպրոցական բաղադրիչի միջոցով ձևավորվում է անհատականացված դասացուցակ, որի հիման վրա ձևավորվում են միևնույն առարկան միևնույն առարկայական ծրագրով ուսումնասիրող առանձին խմբեր։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ