ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Քննարկվել են Եվրոպական բարձրագույն կրթական տարածքի որակավորումների շրջանակի ՀՀ հանձնառությունները

Նոյեմբերի 4, 2022
Միջազգային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանն աշխատանքային հանդիպում է ունեցել Բոլոնիայի գործընթացի հետամուտ և աշխատանքային խմբերի անդամների հետ՝ քննարկելու Բարձրագույն կրթության որակավորումների ազգային շրջանակի ինքնահավաստագրման գործընթացի մեկնարկի գործողությունները:

Հանդիպմանը մասնակցել են Բարձրագույն և հետբուհական մասնագիտական կրթության վարչության պետ Լուսինե Գրիգորյանը, Ծրագրերի իրականացման և գնահատման բաժնի պետ Սյուզաննա Ղազարյանը, Բոլոնիայի գործընթացի հետամուտ խմբի անդամ Էլինա Ասրիյանը, Եվրոպական բարձրագույն կրթական տարածքի որակի ապահովման չափանիշների և ուղենիշների համապատասխան որակի ապահովման աշխատանքային խմբի անդամ Վարդուհի Գյուլազյանն ու Եվրոպական բարձրագույն կրթական տարածքի որակավորումների շրջանակին համադրելի եռաստիճան համակարգի խմբի անդամ Անի Մկրտչյանը:

ՀՀ-ն անդամակցելով Բոլոնիայի գործընթացին՝ պարտավորություն է հանձն առել իրականացնել բարձրագույն կրթության որակավորումների ազգային շրջանակի ինքնահավաստագրում Եվրոպական բարձրագույն կրթական տարածքի որակավորումների շրջանակի նկատմամբ։ Բոլոնիայի գործընթացի հետամուտ աշխատանքային խմբի ՀՀ ներկայացուցիչներն իրականացրել են ինքնահավաստագրման գործընթացի պլանավորում, քննարկել են գործընթացի չափանիշներն ու ընթացակարգերը և համաձայնության եկել աշխատանքային և հավաստող խմբեր ձևավորելու հարցում: Աշխատանքային հանդիպման ընթացքում հստակեցվել է նաև գործողությունների իրականացման և հաշվետվողականության ժամանակացույցը։

Ինքնահավաստագրման գործընթացը նպատակաուղղված է ՀՀ բարձրագույն կրթության որակավորումների փոխճանաչմանը, որակավորումների արժանահավատ շնորհմանը և Եվրոպական բարձրագույն կրթության որակավորումների համադրելիության ապահովմանը։

«Արդեն իսկ մշակված է հստակ գործիքակազմ՝ բարձրագույն կրթության ոլորտի բարեփոխումները խթանելու և Հայաստանում եվրոպական փորձը ներդնելու նպատակով։ Այս ամենի պատշաճ իրականացումը մեծ պատասխանատվություն և բարեփոխումների գործընթացում ներգրավված անդամների համատեղ աշխատանք է պահանջում: Բոլորիս համատեղ աշխատանքով միայն մենք կարող ենք միջազգային գործընթացներում Հայաստանը հավուր պատշաճի ներկայացնել»,- աշխատանքային հանդիպման ընթացքում նշել է նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը:

Նշենք նաև, որ հոկտեմբերի 20-21-ը Լատվիայի մայրաքաղաք Ռիգայում տեղի է ունեցել Եվրոպական բարձրագույն կրթական տարածքի որակավորումների շրջանակին համադրելի եռաստիճան համակարգ աշխատանքային խմբի հանդիպումը՝ «Միկրոորակավորումների դերը որակավորումների ազգային շրջանակներում» թեմայով, որի արդյունքում ՀՀ ներկայացուցիչ Անի Մկրտչյանն ընտրվել է «Միկրոորակավորումներ աշխատանքային խմբի» («Working group on Microcredentials») համանախագահող

Հանդիպման ընթացքում անդրադարձ է կատարվել ՀՀ-ում միկրոորակավորումներին առնչվող օրենսդրական հենքի ապահովմանը, ինչպես նաև վերջինիս սահմանման, ճանաչման, շնորհման և որակի ապահովման հիմնահարցերին։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…