ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնը (ԿՏԱԿ) կազմակերպել է «ՏՀՏ–ն կրթության մեջ» խորագրով երկօրյա խորհրդաժողով՝ գործունեության հիմնական ուղղությունների և իրականացված մի շարք ծրագրերի վերաբերյալ հաշվետվություն ներկայացնելու նպատակով:
Խորհրդաժողովի ընթացքում, մասնավորապես, ներկայացվել և քննարկվել են կրթության կառավարման համակարգի, «Իթվինինգ» ծրագրի առաջընթացի, հեռավար ուսուցման հարթակի, ինչպես նաև նորաստեղծ էլեկտրոնային ենթահամակարգերի առանձնահատկությունները:
Խորհրդաժողովի բացմանը ողջույնի խոսքով հանդես է եկել ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը: Փոխնախարարը կարևորել է տարեկան համաժողովների անցկացումը՝ արված աշխատանքները քննարկելու, վերլուծելու, առաջիկա անելիքները պլանավորելու, ինչպես նաև նոր առաջարկներ և գաղափարներ լսելու տեսանկյունից:
«Տեղեկատվական համակարգը հնարավորություն է տալիս կրթության ոլորտի քաղաքականությունը ներկայացնելու շատ ավելի հիմնավոր և թափանցիկ: Եվ սա լրացուցիչ պատասխանատվություն է՝ պատշաճ օգտագործելու ունեցած ռեսուրսը: Միայն շարունակաբար աշխատելով և մեր կարողությունները զարգացնելով՝ կկարողանանք տեղեկատվական համակարգի հնարավորություններն ավելի արդյունավետ կիրառել»,- ասել է փոխնախարարը՝ հավելելով, որ «Կրթության բարելավում» վարկային ծրագրի լրացուցիչ ֆինանսավորման շրջանակում առանձին բաղադրիչ է ներառված, որն ուղղված է կրթության ոլորտում տվյալների օգտագործման նպատակով կառավարման տեղեկատվական համակարգի մի շարք գործիքների ներդրմանը: Ծրագիրն ունի նաև ոլորտի ներկայացուցիչների վերապատրաստման և առցանց գործիքներին տիրապետելու նպատակով դասընթացների կազմակերպման բաղադրիչ:
Ժաննա Անդրեասյանն անդրադարձել է նաև կրթության գործընթացում տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառության ուղղությամբ արված աշխատանքներին՝ մասնավորապես նշելով հեռավար ուսուցման կազմակերպմամբ մենթոր դպրոցների փորձարկվող ծրագրի մասին: Այս համատեքստում նախարարի տեղակալը կարևորել է մարզպետարանների հետ արդյունավետ համագործակցությունը, ինչը կօգնի էլեկտրոնային ուսուցումն աշակերտների համար դարձնել առավել հասցեական և թիրախային:
Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ այժմ քննարկման փուլում է ուսուցիչների վերապատրաստման, տարակարգի շնորհման, ատեստավորման գործընթացներն ամբողջությամբ թվայնացնելու գաղափարը:
Նախարարի տեղակալը մատնանշել է կրթության կազմակերպումը տեղեկատվական համակարգում արտացոլելու խնդիրները՝ դրանք դիտարկելով տեղեկատվական համակարգի գործիքակազմը հանրակրթության նոր չափորոշչին համապատասխանեցնելու, խմբակների և նախագծային աշխատանքների, դպրոցների ֆինանսավորման մոդելի, տարբեր ծրագրերի մոնիթորինգի, կրթական գործընթացների թափանցիկությունը և հաշվետվողականությունը բարձրացնելու համատեքստում:
Խորհրդաժողովի մասնակիցներին Ժաննա Անդրեասյանը մաղթել է արդյունավետ քննարկում, կրթական ոլորտը բարելավող նոր մտքեր ու գաղափարներ:
Միջոցառմանը ներկա են եղել ԿՏԱԿ-ի տնօրեն Արտակ Պողոսյանը, ԿԶՆԱԿ-ի տնօրենի պաշտոնակատար Արտաշես Թորոսյանը, Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի տնօրեն Արաքսիա Սվաճյանը, ԿՏԱԿ մարզային համակարգողները, ինչպես նաև կրթության և մշակույթի մարզային վարչությունների, համապատասխան կառույցների ներկայացուցիչները:
Խորհրդաժողովի բանախոսները ներկայացրել են «Պաշարների շտեմարանի», «Իթվինինգի», ՏՀՏ հեռավար վերապատրաստումների, կառավարման գործիքների հնարավորությունները, դրանց կիրառմամբ ձեռք բերված տվյալները:
Ներկաները բանախոսներին ուղղել են իրենց հետաքրքրող հարցերը և ստացել սպառիչ պատասխաններ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ