ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Տեղեկատվական տեխնոլոգիաները՝ կրթության կազմակերպման գործիք. ԿՏԱԿ-ն անցկացնում է հաշվետու խորհրդաժողով

Նոյեմբերի 4, 2022
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնը (ԿՏԱԿ) կազմակերպել է «ՏՀՏ–ն կրթության մեջ» խորագրով երկօրյա խորհրդաժողով՝ գործունեության հիմնական ուղղությունների և իրականացված մի շարք ծրագրերի վերաբերյալ հաշվետվություն ներկայացնելու նպատակով:

Խորհրդաժողովի ընթացքում, մասնավորապես, ներկայացվել և քննարկվել են կրթության կառավարման համակարգի, «Իթվինինգ» ծրագրի առաջընթացի, հեռավար ուսուցման հարթակի, ինչպես նաև նորաստեղծ էլեկտրոնային ենթահամակարգերի առանձնահատկությունները:

Խորհրդաժողովի բացմանը ողջույնի խոսքով հանդես է եկել ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը: Փոխնախարարը կարևորել է տարեկան համաժողովների անցկացումը՝ արված աշխատանքները քննարկելու, վերլուծելու, առաջիկա անելիքները պլանավորելու, ինչպես նաև նոր առաջարկներ և գաղափարներ լսելու տեսանկյունից:

«Տեղեկատվական համակարգը հնարավորություն է տալիս կրթության ոլորտի քաղաքականությունը ներկայացնելու շատ ավելի հիմնավոր և թափանցիկ: Եվ սա լրացուցիչ պատասխանատվություն է՝ պատշաճ օգտագործելու ունեցած ռեսուրսը: Միայն շարունակաբար աշխատելով և մեր կարողությունները զարգացնելով՝ կկարողանանք տեղեկատվական համակարգի հնարավորություններն ավելի արդյունավետ կիրառել»,- ասել է փոխնախարարը՝ հավելելով, որ «Կրթության բարելավում» վարկային ծրագրի լրացուցիչ ֆինանսավորման շրջանակում առանձին բաղադրիչ է ներառված, որն ուղղված է կրթության ոլորտում տվյալների օգտագործման նպատակով կառավարման տեղեկատվական համակարգի մի շարք գործիքների ներդրմանը: Ծրագիրն ունի նաև ոլորտի ներկայացուցիչների վերապատրաստման և առցանց գործիքներին տիրապետելու նպատակով դասընթացների կազմակերպման բաղադրիչ:

Ժաննա Անդրեասյանն անդրադարձել է նաև կրթության գործընթացում տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառության ուղղությամբ արված աշխատանքներին՝ մասնավորապես նշելով հեռավար ուսուցման կազմակերպմամբ մենթոր դպրոցների փորձարկվող ծրագրի մասին: Այս համատեքստում նախարարի տեղակալը կարևորել է մարզպետարանների հետ արդյունավետ համագործակցությունը, ինչը կօգնի էլեկտրոնային ուսուցումն աշակերտների համար դարձնել առավել հասցեական և թիրախային:

Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ այժմ քննարկման փուլում է ուսուցիչների վերապատրաստման, տարակարգի շնորհման, ատեստավորման գործընթացներն ամբողջությամբ թվայնացնելու գաղափարը:

Նախարարի տեղակալը մատնանշել է կրթության կազմակերպումը տեղեկատվական համակարգում արտացոլելու խնդիրները՝ դրանք դիտարկելով տեղեկատվական համակարգի գործիքակազմը հանրակրթության նոր չափորոշչին համապատասխանեցնելու, խմբակների և նախագծային աշխատանքների, դպրոցների ֆինանսավորման մոդելի, տարբեր ծրագրերի մոնիթորինգի, կրթական գործընթացների թափանցիկությունը և հաշվետվողականությունը բարձրացնելու համատեքստում:

Խորհրդաժողովի մասնակիցներին Ժաննա Անդրեասյանը մաղթել է արդյունավետ քննարկում, կրթական ոլորտը բարելավող նոր մտքեր ու գաղափարներ:

Միջոցառմանը ներկա են եղել ԿՏԱԿ-ի տնօրեն Արտակ Պողոսյանը, ԿԶՆԱԿ-ի տնօրենի պաշտոնակատար Արտաշես Թորոսյանը, Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի տնօրեն Արաքսիա Սվաճյանը, ԿՏԱԿ մարզային համակարգողները, ինչպես նաև կրթության և մշակույթի մարզային վարչությունների, համապատասխան կառույցների ներկայացուցիչները:
Խորհրդաժողովի բանախոսները ներկայացրել են «Պաշարների շտեմարանի», «Իթվինինգի», ՏՀՏ հեռավար վերապատրաստումների, կառավարման գործիքների հնարավորությունները, դրանց կիրառմամբ ձեռք բերված տվյալները:

Ներկաները բանախոսներին ուղղել են իրենց հետաքրքրող հարցերը և ստացել սպառիչ պատասխաններ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)