Սովորեցնել հաղորդակցվել և ընդունել միմյանց` անկախ իրենց առանձնահատկություններից, ներկայացումների միջոցով իրազեկել հասարակությանը` այդպիսով փոխելով վերաբերմունքը առանձնահատկություններ ունեցող երեխաների նկատմամբ։
Այս գաղափարը շեշտված է «Միասին» ներառական թատերախմբի առաջնախաղում, որը տեղի է ունեցել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ Գեղագիտության ազգային կենտրոնի «Փոքր թատրոնում»:
Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի նորաստեղծ «Միասին» ներառական թատերախմբի գործունեությունը մեկնարկել է «Ավելի ուժեղ, քան թվում է» բեմադրությամբ (ըստ Ալան Ալեքսանդր Միլնի «Վինի Փու արջուկը» վիպակի)։ Թատերախմբի 12 մասնակիցները 7-16 տարեկան երեխաներ են։
Ներկաներին ողջունել և մասնակից երեխաներին պատվոգրեր է հանձնել Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի տնօրեն Արաքսիա Սվաճյանը. «Մենք կարևորում ենք արվեստի միջոցով փոփոխություններ իրականացնելու ճանապարհը: Հատկապես կարևոր է այն ընթացքը, որով անցնում են երեխաները: Դա ոչ միայն վերջնարդյունք է, որը փոփոխություն է բերում և կարծրատիպեր կոտրում, այլև գործընթաց, որի շնորհիվ երեխան ուժեղանում է և ավելի կայացած անձ է դառնում»:
Արաքսիա Սվաճյանի խոսքով՝ արվեստի, մասնավորապես թատրոնի միջոցով երեխաների հոգեբանական խնդիրների հաղթահարումն ու ինքնարտահայտումը թույլ են տալիս մանկավարժներին ու լայն հասարակությանն առհասարակ, առավել ճկուն լինել երեխաների հնարավորությունների գնահատման և յուրաքանչյուր երեխայի բնածին ստեղծագործական ունակությունների բացահայտման հարցերում:
2023 թ. նախատեսվում է բեմադրել նոր ներկայացում, որին ներգրավվելու են ավելի մեծ թվով երեխաներ՝ խաղացանկում պահելով նաև «Ավելի ուժեղ, քան թվում է» ներկայացումը՝ ներառելով նաև մարզային այցերի ծրագիր :
«Միասին» ներառական թատերախումբը ստեղծվել է 2022 թ. Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի նախաձեռնությամբ: Խմբի ստեղծման նպատակը թատերական արվեստի միջոցով կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների ստեղծագործական ներուժի բացահայտմանն ու լիարժեք ներգրավվածությանը նպաստելն է:
Թատերախմբի ղեկավարը բեմադրիչ-ռեժիսոր Մարինե Ասատրյանն է, որը 1988 թ. աշխատում է մանկապատանեկան թատերական արվեստի ոլորտում։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ