Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի Երկրորդ «Ա» դասարանում (դասվար՝ Արևիկ Դավթյան) անցկացվեց օրինակելի դաս ՝ «Մեր տունը» թեմայով:
Դասն սկսվեց «Մեր տունը» ներկայացնող նկարներով, բնութագրվեց՝ ի՞նչ է ընտանիքը, ովքե՞ր են ապրում այդ ընդհանուր տանիքի տակ:
Դասարանը բաժանված էր խմբերի. «Պապիկ», «Տատիկ», «Հայրիկ», «Մայրիկ», «Քույրիկ», «Եղբայր», իսկ ընդհանուր դասարանը «Հայրենիք»:
Աշակերտներն իրենց գեղեցիկ ասմունքով և թեմատիկ խմբի դաս-պատմություններով ամբողջացրին ընտանիք-հայրենիք եզրույթների փոխկապակցվածությունը և ընտանիք-հայրենիք ամրությունը: Առանձնակի ջերմությամբ ներկայացվեց մեծ տանը՝ հայրենիքին նվիրված դասերը՝ «Ծիծեռնակն ու ծիտիկը», «Երկու ծաղիկ», «Քամին ու մանուշակը»:
Ուսուցչուհին, ամբողջացնելով թեմատիկ խմբի դասերը, հանձնարարեց խմբերից յուրաքանչյուրին գրել հնգական բառ, որոնք կարևոր են ընտանիքում: Աշակերտները եկան այն եզրակացության, որ ամուր ընտանիք ունենալու համար հարկավոր է սեր, համերաշխություն, երջանկություն, փոխադարձ օգնություն, խաղաղություն, անշահախնդիր վերաբերմունք միմյանց նկատմամբ: Նշված բառերը գրվեցին գրատախտակին նկարված գեղեցիկ տնակի մեջ: Տնակում նկարված էր հպարտ զինվոր, որը խորհրդանշում էր մեր հայրենիքի ընտանիքների անդորրը պահպանողն ու պաշտպանը:
Ուսուցչուհին հավելեց, որ մեր երկիրը փոքրիկ, բայց հրաշք երկիր է և ունի բազմադարյան պատմություն:
Թո՛ղ հավերժ լինեն մայր Հայաստանը, մեր ծննդավայրը, մեր օջախները:
Դասի ընթացքում ուսուցչուհին կազմակերպեց բանավեճ, աշակերտները բեմականացրին «Ծիծեռնակն ու ծիտիկը», աշխատանք տարվեց զարգացնելու նրանց գրավոր ու բանավոր խոսքը, ազատ մտքեր արտահայտեցին, միասին քննարկեցին և միմյանց կարծիքն ու խոսքը հարգեցին, միաժամանակ ուշադրություն դարձվեց բարելավելու ընթերցանության որակը, հաճույքով ընթերցեցին՝ հասկանալով ընթերցանության օգտակարությունը:
Ուսանելի դասը երկար կմնա աշակերտների հիշողության մեջ:
Ուսուցչուհու նվիրումով աշխատանքը և վարած դասը բարձր գնահատեց տնօրեն տիկին Մուրադյանը և նշեց, որ Արևիկ Դավթյանն այն դասվարն է, որ ունի դասավանդման հարուստ փորձ, նորովի դասավանդելու մեթոդական հզոր զինանոց, որով աշակերտների համար սովորելը դարձնում է հետաքրքիր ու զվարճալի:
Տարրական կրթության մ/մ նախագահ Հ. Առաքելյան
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ