ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Մեր տունը» դասի ամփոփում

Նոյեմբերի 10, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի Երկրորդ «Ա» դասարանում (դասվար՝ Արևիկ Դավթյան) անցկացվեց օրինակելի դաս ՝ «Մեր տունը» թեմայով:

Դասն սկսվեց «Մեր տունը» ներկայացնող նկարներով, բնութագրվեց՝ ի՞նչ է ընտանիքը, ովքե՞ր են ապրում այդ ընդհանուր տանիքի տակ:

Դասարանը բաժանված էր խմբերի. «Պապիկ», «Տատիկ», «Հայրիկ», «Մայրիկ», «Քույրիկ», «Եղբայր», իսկ ընդհանուր դասարանը «Հայրենիք»:

Աշակերտներն իրենց գեղեցիկ ասմունքով և թեմատիկ խմբի դաս-պատմություններով ամբողջացրին ընտանիք-հայրենիք եզրույթների փոխկապակցվածությունը և ընտանիք-հայրենիք ամրությունը: Առանձնակի ջերմությամբ ներկայացվեց մեծ տանը՝ հայրենիքին նվիրված դասերը՝ «Ծիծեռնակն ու ծիտիկը», «Երկու ծաղիկ», «Քամին ու մանուշակը»:

Ուսուցչուհին, ամբողջացնելով թեմատիկ խմբի դասերը, հանձնարարեց խմբերից յուրաքանչյուրին գրել հնգական բառ, որոնք կարևոր են ընտանիքում: Աշակերտները եկան այն եզրակացության, որ ամուր ընտանիք ունենալու համար հարկավոր է սեր, համերաշխություն, երջանկություն, փոխադարձ օգնություն, խաղաղություն, անշահախնդիր վերաբերմունք միմյանց նկատմամբ: Նշված բառերը գրվեցին գրատախտակին նկարված գեղեցիկ տնակի մեջ: Տնակում նկարված էր հպարտ զինվոր, որը խորհրդանշում էր մեր հայրենիքի ընտանիքների անդորրը պահպանողն ու պաշտպանը:

Ուսուցչուհին հավելեց, որ մեր երկիրը փոքրիկ, բայց հրաշք երկիր է և ունի բազմադարյան պատմություն:

Թո՛ղ հավերժ լինեն մայր Հայաստանը, մեր ծննդավայրը, մեր օջախները:

Դասի ընթացքում ուսուցչուհին կազմակերպեց բանավեճ, աշակերտները բեմականացրին «Ծիծեռնակն ու ծիտիկը», աշխատանք տարվեց զարգացնելու նրանց գրավոր ու բանավոր խոսքը, ազատ մտքեր արտահայտեցին, միասին քննարկեցին և միմյանց կարծիքն ու խոսքը հարգեցին, միաժամանակ ուշադրություն դարձվեց բարելավելու ընթերցանության որակը, հաճույքով ընթերցեցին՝ հասկանալով ընթերցանության օգտակարությունը:

Ուսանելի դասը երկար կմնա աշակերտների հիշողության մեջ:

Ուսուցչուհու նվիրումով աշխատանքը և վարած դասը բարձր գնահատեց տնօրեն տիկին Մուրադյանը և նշեց, որ Արևիկ Դավթյանն այն դասվարն է, որ ունի դասավանդման հարուստ փորձ, նորովի դասավանդելու մեթոդական հզոր զինանոց, որով աշակերտների համար սովորելը դարձնում է հետաքրքիր ու զվարճալի:

Տարրական կրթության մ/մ նախագահ Հ. Առաքելյան

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…