ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության դրամաշնորհային աջակցությամբ «Բի Էս Սի» բիզնեսի աջակցման կենտրոնն իրականացրել է «Երիտասարդ կամավորներ» դասընթացների և խորհրդատվության անցկացման ծրագիրը՝ խթանելու երիտասարդական աշխատանքն ու կամավորությունը:
Այսօր տեղի է ունեցել ծրագրի ամփոփիչ միջոցառումը, որին ներկա է եղել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:
Ա. Մարտիրոսյանը ողջունել է երիտասարդներին և անդրադարձել երիտասարդության քաղաքականության ոլորտում գերատեսչության իրականացրած ծրագրերին՝ մատնանշելով դրանց կարևորությունը ոլորտի կայացման գործում:
«Պետության, համայնքի, միջավայրի իրականությունը փոխակերպելու համար շատ ջանքեր են պահանջվում, իսկ կամավորությունը, վստա՛հ եղեք, ճանապարհներից մեկն է: Ցանկացած ոլորտում կամավորական գործունեություն ծավալելով, պատասխանատու և սրտացավ քաղաքացի լինելով՝ կարող ենք մեր ներդրումն ունենալ՝ ի նպաստ մեր համայնքի, մարզի, պետության վաղվա օրվա»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը:
«Երիտասարդ կամավորներ» ծրագիրը նախատեսված է Երևանի և մարզերի 16-35 տարեկան այն երիտասարդների համար, որոնք ցանկանում են զբաղվել երիտասարդական աշխատանքով, կամավորությամբ:
Ծրագրին մասնակցելու հայտ են ներկայացրել 127 երիտասարդ, որոնցից մոտիվացիոն նամակների և հարցազրույցների հիման վրա ընտրվել են 34-ը՝ թե՛ Երևանից, թե՛ մարզերից, թե՛ Արցախից: Դասընթացներն իրականացվել են օգոստոս-սեպտեմբեր ամիսներին՝ 30 ժամ տևողությամբ։ Դրանց 40 %-ն ուղղված էր կամավորությանը, իսկ 60-ը՝ փափուկ հմտությունների զարգացմանը։
Երիտասարդներն ընձեռած հնարավորության համար շնորհակալություն են հայտնել ԿԳՄՍ նախարարությանը և ծրագիրն իրականացրած կազմակերպությանը: Նրանք նշել են, որ կշարունակեն զբաղվել կամավորությամբ և կիրառել ձեռք բերած հմտությունները:
Դասընթացները բաղկացած են եղել և՛ տեսական, և՛ գործնական հանդիպումներից։ Մասնակիցները, բացի տեսական գիտելիքից, ձեռք են բերել պրակտիկ հմտություններ, սովորել են տիրապետել այնպիսի գործիքների և հմտությունների, որոնք կարևոր են իրավագիտակից քաղաքացի լինելու և աշխատանքային շուկա մուտք գործելու համար։
Մասնակիցներն այցելել են մի շարք կազմակերպություններ, ծանոթացել առկա կամավորական աշխատանքների հնարավորություններին, իրականացրել փորձի փոխանակում երկարամյա փորձառություն ունեցող կամավորականների հետ։ Նրանք ձեռք բերած գիտելիքների և հմտությունների հիման վրա ներգրավվել են տարբեր ընկերություններում առկա կամավորական աշխատանքներում:
Ամփոփիչ միջոցառումն ուղեկցվել է կամավորական գործունությանը նվիրված պանելային քննարկմամբ: Երիտասարդներին հանձնվել են հավաստագրեր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ