ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության դրամաշնորհային աջակցությամբ «Բի Էս Սի» բիզնեսի աջակցման կենտրոնն իրականացրել է «Երիտասարդ կամավորներ» դասընթացների և խորհրդատվության անցկացման ծրագիրը՝ խթանելու երիտասարդական աշխատանքն ու կամավորությունը:
Այսօր տեղի է ունեցել ծրագրի ամփոփիչ միջոցառումը, որին ներկա է եղել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:
Ա. Մարտիրոսյանը ողջունել է երիտասարդներին և անդրադարձել երիտասարդության քաղաքականության ոլորտում գերատեսչության իրականացրած ծրագրերին՝ մատնանշելով դրանց կարևորությունը ոլորտի կայացման գործում:
«Պետության, համայնքի, միջավայրի իրականությունը փոխակերպելու համար շատ ջանքեր են պահանջվում, իսկ կամավորությունը, վստա՛հ եղեք, ճանապարհներից մեկն է: Ցանկացած ոլորտում կամավորական գործունեություն ծավալելով, պատասխանատու և սրտացավ քաղաքացի լինելով՝ կարող ենք մեր ներդրումն ունենալ՝ ի նպաստ մեր համայնքի, մարզի, պետության վաղվա օրվա»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը:
«Երիտասարդ կամավորներ» ծրագիրը նախատեսված է Երևանի և մարզերի 16-35 տարեկան այն երիտասարդների համար, որոնք ցանկանում են զբաղվել երիտասարդական աշխատանքով, կամավորությամբ:
Ծրագրին մասնակցելու հայտ են ներկայացրել 127 երիտասարդ, որոնցից մոտիվացիոն նամակների և հարցազրույցների հիման վրա ընտրվել են 34-ը՝ թե՛ Երևանից, թե՛ մարզերից, թե՛ Արցախից: Դասընթացներն իրականացվել են օգոստոս-սեպտեմբեր ամիսներին՝ 30 ժամ տևողությամբ։ Դրանց 40 %-ն ուղղված էր կամավորությանը, իսկ 60-ը՝ փափուկ հմտությունների զարգացմանը։
Երիտասարդներն ընձեռած հնարավորության համար շնորհակալություն են հայտնել ԿԳՄՍ նախարարությանը և ծրագիրն իրականացրած կազմակերպությանը: Նրանք նշել են, որ կշարունակեն զբաղվել կամավորությամբ և կիրառել ձեռք բերած հմտությունները:
Դասընթացները բաղկացած են եղել և՛ տեսական, և՛ գործնական հանդիպումներից։ Մասնակիցները, բացի տեսական գիտելիքից, ձեռք են բերել պրակտիկ հմտություններ, սովորել են տիրապետել այնպիսի գործիքների և հմտությունների, որոնք կարևոր են իրավագիտակից քաղաքացի լինելու և աշխատանքային շուկա մուտք գործելու համար։
Մասնակիցներն այցելել են մի շարք կազմակերպություններ, ծանոթացել առկա կամավորական աշխատանքների հնարավորություններին, իրականացրել փորձի փոխանակում երկարամյա փորձառություն ունեցող կամավորականների հետ։ Նրանք ձեռք բերած գիտելիքների և հմտությունների հիման վրա ներգրավվել են տարբեր ընկերություններում առկա կամավորական աշխատանքներում:
Ամփոփիչ միջոցառումն ուղեկցվել է կամավորական գործունությանը նվիրված պանելային քննարկմամբ: Երիտասարդներին հանձնվել են հավաստագրեր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ