Արդեն երկրորդ տարին է, ինչ Ռուսաստանում գործում է Ռուսաստանի Դաշնության հայ ուսուցիչների ասոցիացիան: Ասոցիացիայի գաղափարը առաջացել է 2020 թվականին Կրասնոդարում կազմակերպված ուսուցիչների համաժողովին և այնմիջապես կյանքի է կոչվել:
Այժմ Ռուսաստանի Դաշնության հայ ուսուցիչների ասոցիացիան, АНО «ЦЭРДМ «Музизон Плюс»-ի հետ համատեղ վերապատրաստման դասընթացների է հրավիրում հայերենի ուսուցիչներին (առցանց)։
Թեմա. «Հայոց լեզուն ռուսախոս միջավայրում»:
Ծրագիրը ներառում է դասախոսությունների շարք, որը նախատեսված է զարգացնելու մասնակիցների մասնագիտական գիտելիքներն ու կարողությունները, թույլ տալով ոչ ֆորմալ ուսուցման հավելյալ հնարավորություններ ստեղծել ռուսախոս աշակերտների հետ աշխատելիս։
Դասընթացավարներն են` Երազիկ Հարությունյանը և Կարինե Կատանյանը։
«Հայոց լեզուն ռուսախոս միջավայրում» դասընթացի շրջանակում ընդունում է մասնակցության հայտեր:
Դասընթացին կարող են մասնակցել սփյուռքում գործող հայկական ու հայկական բաղադրիչով ուսումնական հաստատություններում աշխատող հայերենի ուսուցիչները։
Գրանցվել կարող եք այս հղումով՝ https://forms.gle/dQZgZT3dppX4bVyP7։ Հայտերը ընդունվում են միայն ռուսերեն մինչև նոյեմբերի 20-ը։
Նշենք, որ Երազիկ Հարությունյանը և Կարինե Կատանյանը հանդիսանում են ռուսալեզու երեխաների համար միասնական քառամյա ծրագրի և համապատասխան դասագրքերի հեղինակներ: Ե.Հարությունյանը ՝ «Փոքր Մհեր» և «Մեծ Մհեր», իսկ Կատանյանը՝ «Փոքր Հայկ» նախադպրոցականների համար և Սասունցի Դավիթ այբբենարան: Սասունցի Դավիթ այբբենարանն այժմ հանդիսանում է այն եզակի գիրքը, որն առկա է նաև արևմտահայերենի՝ անգլերենի հիմքի վրա, արևելահայերենի՝ անգլերենի հիմքի վրա և արևելահայերեն դասական ուղղագրությամբ: Այն օգտագործում են ոչ միայն Ռուսաստանում այլև Ռուսաստանից դուրս:
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ