ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը մասնակցել է «Դարձնելով սեռական բռնության հիմնախնդիրն օրակարգային Հայաստանի Հանրապետությունում» խորագիրը կրող համաժողովին:
Միջոցառմանը ներկա են եղել և բացման խոսքով հանդես են եկել նաև Եվրոպական միության պատվիրակության քաղաքական և մարդու իրավունքների պատասխանատու Մարիա Պապամիխայիլը, ՀՀ մարդու իրավունքների պաշտպան Քրիստինե Գրիգորյանը, ներկայացուցիչներ Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի, Առողջապահության նախարարություններից, ինչպես նաև միջազգային կազմակերպություններից և դեսպանատներից:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը, ողջունելով ներկաներին, ընդգծել է թեմայի քննարկման կարևորությունը՝ նշելով, որ այստեղ օրենսդրական կարգավորումները կարևոր են և կարող են շատ բան փոխել, բայց ոչ պակաս կարևոր են հանրային ընկալումները, և այս առումով կրթությունը դառնում է առանցքային գործոն:
«Կրթական համակարգի միջոցով է, որ մենք կարող ենք նպաստել հանրային վարքականոնի փոփոխությանն ու կարծրատիպային և թյուր պատկերացումների վերացմանը,- ընդգծել է Ժաննա Անդրեասյանը և շարունակել,- կրթության համակարգի առաջնային խնդիրը բռնության մերժելու հանրային վարքականոնի ձևավորումն է: Կրթությունը մեր հասարակության ամենամեծ համակարգերից մեկն է, հետևաբար, կրթության ոլորտում մեր զգայունության աստիճանը կարող է դառնալ բռնության կանխարգելման ամենակարևոր գործիքներից մեկը: Ամեն օր դպրոց են հաճախում ավելի քան 400 հազար երեխաներ: Եթե մենք կարողանանք բավականաչափ զգայուն լինել ուսումնական հաստատություններում, ապա կկարողանանք նաև ճիշտ ժամանակին ամրագրել և հասկանալ՝ որտեղ ունենք խնդիր: Պետք է ահազանգել այդ մասին, որպեսզի բոլոր այն կառույցներն ու գերատեսչությունները, որոնք ունեն անհրաժեշտ ռեսուրս ու կարողություն, կարողանան ժամանակին միջամտել և արձագանքել: Սա կարող է շատ էական գործոն լինել բռնության դեմ պայքարի մեր ընդհանուր ջանքերն ավելի արդյունավետ դարձնելու առումով: Պետք է նախ հասկանանք, թե ինչպիսին է բռնության հանդեպ ընկալունակությունը մեր հասարակության ներսում: Չենք կարող էական տարբերություն ակնկալել, բայց կարող ենք ակնկալել հետևողական քաղաքականություն և էական ջանք»:
Այս համատեքստում Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է հանրակրթության պետական չափորոշչի բովանդակային բարեփոխումները, որտեղ դրված է խնդիր՝ վերանայել և խուսափել կարծրատիպային մոտեցումների ու ընկալումների հաճախ անտեսանելի պրակտիկաներից:
Ժ. Անդրեասյանի խոսքով՝ շարունակական աշխատանք և ջանքեր են պետք, որպեսզի կրթական ոլորտի աշխատակիցների մոտ ևս ձևավորվի խնդրին ճիշտ արձագանքելու անհրաժեշտ կարողությունը:
«Այդ աշխատանքը պետք է անենք միասին և հասկանանք, որ այստեղ յուրաքանչյուրիս սխալը դառնում է բոլորիս սխալը: Կարիք ունենք ոչ թե մեղավորներ փնտրելու, այլ իրավիճակներին լուծում տալու: Այս առումով կարևոր է դպրոցներում հոգեբանի պարտադիր հաստիքի ներմուծումը: Պետք է կարողանանք միասին հասկանալ, թե ինչպես կարող է այս ռեսուրսն օգտագործվել առավել արդյունավետ, որպեսզի ուսումնական հաստատություններում կարողանանք ժամանակին, ճիշտ և գրագետ արձագանքել բոլոր դեպքերին, որոնք հետագայում տեղափոխվում են հանրային լայն ասպարեզ»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի ընդգծմամբ՝ արձագանքման ամենալավ համակարգերն ունենալու դեպքում անգամ բռնության մի զգալի հատված մնալու է անտեսանելի և չի բարձրաձայնվելու: Համակարգերը պետք է դառնան այնպիսին, որ բռնության մասին բարձրաձայնումը չթիրախավորվի, ինչը հաճախ տեղի է ունենում: Այս համատեքստում, նա կարևորել է նաև մեդիայի և հանրային խոսույթի դերը:
Համաժողովի ընթացքում ներկայացվել են նաև Հայաստանի Հանրապետությունում սեռական բռնության հիմնախնդիրները, առանձին պանելային քննարկումների ընթացքում անդրադարձ է կատարվել ոլորտային խնդիրներին ու դրանց լուծման ուղիներին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ