ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը մասնակցել է «Դարձնելով սեռական բռնության հիմնախնդիրն օրակարգային Հայաստանի Հանրապետությունում» խորագիրը կրող համաժողովին:
Միջոցառմանը ներկա են եղել և բացման խոսքով հանդես են եկել նաև Եվրոպական միության պատվիրակության քաղաքական և մարդու իրավունքների պատասխանատու Մարիա Պապամիխայիլը, ՀՀ մարդու իրավունքների պաշտպան Քրիստինե Գրիգորյանը, ներկայացուցիչներ Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի, Առողջապահության նախարարություններից, ինչպես նաև միջազգային կազմակերպություններից և դեսպանատներից:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը, ողջունելով ներկաներին, ընդգծել է թեմայի քննարկման կարևորությունը՝ նշելով, որ այստեղ օրենսդրական կարգավորումները կարևոր են և կարող են շատ բան փոխել, բայց ոչ պակաս կարևոր են հանրային ընկալումները, և այս առումով կրթությունը դառնում է առանցքային գործոն:
«Կրթական համակարգի միջոցով է, որ մենք կարող ենք նպաստել հանրային վարքականոնի փոփոխությանն ու կարծրատիպային և թյուր պատկերացումների վերացմանը,- ընդգծել է Ժաննա Անդրեասյանը և շարունակել,- կրթության համակարգի առաջնային խնդիրը բռնության մերժելու հանրային վարքականոնի ձևավորումն է: Կրթությունը մեր հասարակության ամենամեծ համակարգերից մեկն է, հետևաբար, կրթության ոլորտում մեր զգայունության աստիճանը կարող է դառնալ բռնության կանխարգելման ամենակարևոր գործիքներից մեկը: Ամեն օր դպրոց են հաճախում ավելի քան 400 հազար երեխաներ: Եթե մենք կարողանանք բավականաչափ զգայուն լինել ուսումնական հաստատություններում, ապա կկարողանանք նաև ճիշտ ժամանակին ամրագրել և հասկանալ՝ որտեղ ունենք խնդիր: Պետք է ահազանգել այդ մասին, որպեսզի բոլոր այն կառույցներն ու գերատեսչությունները, որոնք ունեն անհրաժեշտ ռեսուրս ու կարողություն, կարողանան ժամանակին միջամտել և արձագանքել: Սա կարող է շատ էական գործոն լինել բռնության դեմ պայքարի մեր ընդհանուր ջանքերն ավելի արդյունավետ դարձնելու առումով: Պետք է նախ հասկանանք, թե ինչպիսին է բռնության հանդեպ ընկալունակությունը մեր հասարակության ներսում: Չենք կարող էական տարբերություն ակնկալել, բայց կարող ենք ակնկալել հետևողական քաղաքականություն և էական ջանք»:
Այս համատեքստում Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է հանրակրթության պետական չափորոշչի բովանդակային բարեփոխումները, որտեղ դրված է խնդիր՝ վերանայել և խուսափել կարծրատիպային մոտեցումների ու ընկալումների հաճախ անտեսանելի պրակտիկաներից:
Ժ. Անդրեասյանի խոսքով՝ շարունակական աշխատանք և ջանքեր են պետք, որպեսզի կրթական ոլորտի աշխատակիցների մոտ ևս ձևավորվի խնդրին ճիշտ արձագանքելու անհրաժեշտ կարողությունը:
«Այդ աշխատանքը պետք է անենք միասին և հասկանանք, որ այստեղ յուրաքանչյուրիս սխալը դառնում է բոլորիս սխալը: Կարիք ունենք ոչ թե մեղավորներ փնտրելու, այլ իրավիճակներին լուծում տալու: Այս առումով կարևոր է դպրոցներում հոգեբանի պարտադիր հաստիքի ներմուծումը: Պետք է կարողանանք միասին հասկանալ, թե ինչպես կարող է այս ռեսուրսն օգտագործվել առավել արդյունավետ, որպեսզի ուսումնական հաստատություններում կարողանանք ժամանակին, ճիշտ և գրագետ արձագանքել բոլոր դեպքերին, որոնք հետագայում տեղափոխվում են հանրային լայն ասպարեզ»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի ընդգծմամբ՝ արձագանքման ամենալավ համակարգերն ունենալու դեպքում անգամ բռնության մի զգալի հատված մնալու է անտեսանելի և չի բարձրաձայնվելու: Համակարգերը պետք է դառնան այնպիսին, որ բռնության մասին բարձրաձայնումը չթիրախավորվի, ինչը հաճախ տեղի է ունենում: Այս համատեքստում, նա կարևորել է նաև մեդիայի և հանրային խոսույթի դերը:
Համաժողովի ընթացքում ներկայացվել են նաև Հայաստանի Հանրապետությունում սեռական բռնության հիմնախնդիրները, առանձին պանելային քննարկումների ընթացքում անդրադարձ է կատարվել ոլորտային խնդիրներին ու դրանց լուծման ուղիներին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ