ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Կանխարգելման և արտակարգ իրավիճակների պլաններ» թեմայով դասախոսություններ և փորձի փոխանակում՝ մշակութային հաստատությունների ներկայացուցիչների համար

Նոյեմբերի 22, 2022
Մշակութային լուրեր

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության «Պատմամշակութային ժառանգության գիտահետազոտական կենտրոն» ՊՈԱԿ-ը Ֆրանսիայի ժառանգության ազգային ինստիտուտի հետ Հայաստանի մշակութային հաստատությունների մասնագետների համար կազմակերպում է «Կանխարգելման և արտակարգ իրավիճակների պլաններ» թեմայով դասախոսությունների և փորձի փոխանակման շարք:

Դասախոսությունների շարքը միջազգային փորձին ծանոթանալու և այն տեղայնացնելու լայն հնարավորություն կտա հայաստանյան մշակութային հաստատությունների (թանգարաններ, գրադարաններ, գիտահետազոտական կենտրոններ, արխիվներ, ժառանգության պահպանություն իրականացնող այլ հաստատություններ) ներկայացուցիչներին։

Բանախոսությունների շարքը կմեկնարկի նոյեմբերի 24-ին՝ առցանց հանդիպման և քննարկման ձևաչափով։ Ֆրանսիացի բանախոսը կներկայացնի մշակութային արժեքների պահպանմանը, աղետների կանխարգելմանը, ռիսկերի ճանաչմանն ու կառավարմանը վերաբերող թեմաներ։ Նշենք, որ հանդիպման բանախոսը Մարի Կուրսըլոն է, որը պետական մակարդակով Ֆրանսիայի թանգարանների համար պահպանման պլանների կառավարման հարցերով գլխավոր պատասխանատուն է։ Նա Ֆրանսիայի պետական և մասնավոր թանգարանների համար պարբերաբար իրականացնում է խորհրդատվական աշխատանք։ Մարի Կուրսըլոն նաև Ֆրանսիայում «Կապույտ Վահան» կազմակերպության նախագահն է:

Առցանց հանդիպմանը մասնակցելու համար մշակութային հաստատությունների ներկայացուցիչները պետք է գրանցվեն armheritage@gmail.com էլեկտրոնային փոստով՝ մինչև նոյեմբերի 23-ը` ժամը 18։00-ն։

Գրանցված մասնակիցներին կուղարկվի հանդիպմանը միանալու էլեկտրոնային հղումը, որը նույն օրը տրամադրելու է Ֆրանսիայի ժառանգության ազգային ինստիտուտը։

Նոյեմբերի 24-ի առցանց հանդիպումը կանցկացվի ժամը 14:00-16:00-ն: Հանդիպումը կընթանա համաժամանակյա հայերեն թարգմանությամբ։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)