Ամփոփվել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության ֆինանսավորմամբ իրականացվող «Երիտասարդական աշխատողի վերապատրաստում» եռափուլ դասընթացը։
Այս տարի դասընթացին մասնակցել է 25 հոգի Երևանից և ՀՀ բոլոր մարզերից։ Մասնակիցների թվում էին մարզերում գործող երիտասարդական կենտրոնների աշխատողներ, երիտասարդական հասարակական կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ, համայնքապետարանների աշխատակիցներ, որոնց աշխատանքային գործունեությունը և պաշտոնից բխող աշխատանքային գործառույթները սերտորեն առնչվում են երիտասարդության ոլորտին։
Ամփոփիչ միջոցառմանը դասընթացի մասնակիցներին ողջունել և վկայականներ է հանձնել ԿԳՄՍ նախարարության երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Զարա Ասլանյանը:
Զ. Ասլանյանը շնորհավորել է մասնակիցներին դասընթացը հաջող ավարտելու կապակցությամբ. «Շատ ուրախ եմ, որ պետական աջակցությամբ իրականացվող այս դասընթացը զինել է ձեզ նոր գիտելիքով ու հմտություններով և ծառայել է որպես միասնական խումբ ձևավորելու հարթակ, որտեղ քննարկում եք ձեր գաղափարներն ու հնարավոր համագործակցության հեռանկարները»:
Երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետը հետաքրքրվել է՝ ի լրումն ծրագրի՝ ինչ նոր թեմաների կարիք ունեն երիտասարդները, որ կցանկանային ներառել դասընթացում:
Երիտասարդները նախ շնորհակալություն են հայտնել ծրագրին մասնակցելու հնարավորության համար և վստահեցրել՝ ձեռք բերած փորձն ու գիտելիքը կծառայեցնեն իրենց համայնքների զարգացմանն ու իրազեկվածության բարձրացմանը: Նրանք մատնանշել են դրամաշնորհային մրցույթների մասնակցության, ֆոնդահայթայթման հմտությունների ձեռքբերման, սոցիոլոգիական և հոգեբանական ոլորտներին առնչվող դասընթացների, նեղ մասնագիտական թրեյնինգների անցկացման անհրաժեշտությունը:
Նշենք, որ ծրագրով դասընթացներ են իրականացվել երիտասարդների սոցիալական հիմնախնդիրները, ղեկավարման հմտություններ, մասնագիտական կողմնորոշում, անձնային աճ, ծրագրերի մշակում, երիտասարդական միջազգային համագործակցություն, կոնֆլիկտների հաղթահարում, սահմանափակ հնարավորություն ունեցող երիտասարդների հետ աշխատանքի հմտություններ և այլ թեմաներով:
«Երիտասարդական աշխատողի վերապատրաստում» դասընթացի արդյունավետությունը չափելու նպատակով ամփոփիչ փուլում մասնակիցներին ներկայացվել է գործողությունների ծրագիր՝ «ի՞նչ ունեմ անելու ինձ համար, ի՞նչ ունեմ անելու համայնքի համար» հարցադրումներով: Պատասխանները կամփոփվեն և երիտասարդները հետադարձ կապով կիրազեկեն արդյունքների մասին:
Հանդիպման ավարտին Զարա Ասլանյանը երիտասարդներին կոչ է արել հնարավորինս ակտիվ լինել, հստակ և նպատակային առաջարկներով մասնակցություն ունենալ երիտասարդության մասին օրենքի մշակման աշխատանքներին: Վարչության պետը նաև առաջարկել է ներգրավվել 2023 թ. երիտասարդական մայրաքաղաք Մեծամորում անցկացվելիք միջոցառումներում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ