ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Երիտասարդական աշխատողի վերապատրաստում» դասընթացի մասնակիցները գիտելիքը կծառայեցնեն ի նպաստ համայնքի

Նոյեմբերի 25, 2022
Լուրեր կազմակերպություններից

Ամփոփվել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության ֆինանսավորմամբ իրականացվող «Երիտասարդական աշխատողի վերապատրաստում» եռափուլ դասընթացը։

Այս տարի դասընթացին մասնակցել է 25 հոգի Երևանից և ՀՀ բոլոր մարզերից։ Մասնակիցների թվում էին մարզերում գործող երիտասարդական կենտրոնների աշխատողներ, երիտասարդական հասարակական կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ, համայնքապետարանների աշխատակիցներ, որոնց աշխատանքային գործունեությունը և պաշտոնից բխող աշխատանքային գործառույթները սերտորեն առնչվում են երիտասարդության ոլորտին։

Ամփոփիչ միջոցառմանը դասընթացի մասնակիցներին ողջունել և վկայականներ է հանձնել ԿԳՄՍ նախարարության երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Զարա Ասլանյանը:

Զ. Ասլանյանը շնորհավորել է մասնակիցներին դասընթացը հաջող ավարտելու կապակցությամբ. «Շատ ուրախ եմ, որ պետական աջակցությամբ իրականացվող այս դասընթացը զինել է ձեզ նոր գիտելիքով ու հմտություններով և ծառայել է որպես միասնական խումբ ձևավորելու հարթակ, որտեղ քննարկում եք ձեր գաղափարներն ու հնարավոր համագործակցության հեռանկարները»:

Երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետը հետաքրքրվել է՝ ի լրումն ծրագրի՝ ինչ նոր թեմաների կարիք ունեն երիտասարդները, որ կցանկանային ներառել դասընթացում:

Երիտասարդները նախ շնորհակալություն են հայտնել ծրագրին մասնակցելու հնարավորության համար և վստահեցրել՝ ձեռք բերած փորձն ու գիտելիքը կծառայեցնեն իրենց համայնքների զարգացմանն ու իրազեկվածության բարձրացմանը: Նրանք մատնանշել են դրամաշնորհային մրցույթների մասնակցության, ֆոնդահայթայթման հմտությունների ձեռքբերման, սոցիոլոգիական և հոգեբանական ոլորտներին առնչվող դասընթացների, նեղ մասնագիտական թրեյնինգների անցկացման անհրաժեշտությունը:

Նշենք, որ ծրագրով դասընթացներ են իրականացվել երիտասարդների սոցիալական հիմնախնդիրները, ղեկավարման հմտություններ, մասնագիտական կողմնորոշում, անձնային աճ, ծրագրերի մշակում, երիտասարդական միջազգային համագործակցություն, կոնֆլիկտների հաղթահարում, սահմանափակ հնարավորություն ունեցող երիտասարդների հետ աշխատանքի հմտություններ և այլ թեմաներով:

«Երիտասարդական աշխատողի վերապատրաստում» դասընթացի արդյունավետությունը չափելու նպատակով ամփոփիչ փուլում մասնակիցներին ներկայացվել է գործողությունների ծրագիր՝ «ի՞նչ ունեմ անելու ինձ համար, ի՞նչ ունեմ անելու համայնքի համար» հարցադրումներով: Պատասխանները կամփոփվեն և երիտասարդները հետադարձ կապով կիրազեկեն արդյունքների մասին:

Հանդիպման ավարտին Զարա Ասլանյանը երիտասարդներին կոչ է արել հնարավորինս ակտիվ լինել, հստակ և նպատակային առաջարկներով մասնակցություն ունենալ երիտասարդության մասին օրենքի մշակման աշխատանքներին: Վարչության պետը նաև առաջարկել է ներգրավվել 2023 թ. երիտասարդական մայրաքաղաք Մեծամորում անցկացվելիք միջոցառումներում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)