ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Կոնրադ Ադենաուեր» հիմնադրամը կաջակցի քաղաքացիական կրթությանը

Մարտի 10, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության և «Կոնրադ Ադենաուեր» հիմնադրամի հայաստանյան մասնաճյուղի միջև այսօր ստորագրվել է կրթության ոլորտում համագործակցության մասին հուշագիր: Հուշագիրը ստորագրել են ԿԳ նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը և  «Կոնրադ Ադենաուեր» հիմնադրամի հայաստանյան մասնաճյուղի տնօրեն Թոմաս Շրապելին:  Շնորհավորելով հուշագրի ստորագրման առթիվ` նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը նշել է. «Հուշագրի ստորագրմամբ շարունակում ենք մի գործընթաց, որն ուղղված է «Հասարակագիտություն» առարկայի զարգացմանը, մասնավորապես քաղաքացիական կրթության հետ կապված: «Կոնրադ Ադենաուեր» հիմնադրամը մեծ պատմություն ունի. ընդհանրապես Գերմանիան քաղաքացիական դաստիարկության շատ մեծ  դպրոց ունի, և այդ առումով փորձի փոխանակումը և պատրաստակամությունը` աջակցել այս գործընթացին, մեզ համար ոգևորիչ է: Այս հուշագրով մենք նախատեսում ենք աշխատել առարկայական ծրագրի զարգացման, ինչպես նաև դասագրքերի և կրթական ռեսուրսների մշակման և զարգացման ուղղությամբ: Նպատակ կա, որ «Հասարակագիտություն» առարկայի և, մասնավորապես, քաղաքացիական կրթության բաղադրիչի զարգացման միջոցով կարողանանք մեր երկրում մեկ քայլով առավել մոտենալ դեպի ժողովրդավար և ակտիվ քաղաքացու ձևավորմանը»,-նշել է նախարարի տեղակալը:

«Կոնրադ Ադենաուեր» հիմնադրամի հայաստանյան մասնաճյուղի տնօրեն Թոմաս Շրապելին իր հերթին նշել է, որ հուշագրի ստորագրումը էական նշանակություն ունեցող իրադարձություն է: «Մենք կարևորում ենք քաղաքացիական կրթությունը, և այդ առումով Հայաստանը միակ երկիրն է տարածաշրջանում, որի կառավարության հետ, ի դեմս` ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության, կնքվել է նման հուշագիր, որի շրջանակում կիրականացնենք շատ կարևոր գործընթաց: Ծրագրի շրջանակում գործընկեր կազմակերպություն է հանդիսանում նաև Երևանի պետական համալսարանի Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոնը, որը ծրագրի բովանդակային մասով պատասխանատու է լինելու ԿԳՆ-ի հետ միասին»,-ընդգծել է նա:

Նշենք, որ համաձայն հուշագրի` «Կոնրադ Ադենաուեր» հիմնադրամը կտրամադրի ֆինանսական աջակցություն: Բացի այդ, ԿԳ նախարարությունը և հիմնադրամը կդիմեն Երևանի պետական համալսարանի Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոնին՝ ապահովելու համապատասխան որակավորում ունեցող մասնագետների ներգրավվածություն, դասավանդման գործընթացի կազմակերպում, դասախոսությունների և հրատարակվող նյութերի մասնագիտական որակ, իրականացնելու ԿԳ նախարարության կողմից ընտրված երեք ավագ դպրոցներում դասավանդվող «Հասարակագիտություն» առարկայի կատարելագործման գործընթացը, նպաստելու  սովորողների  ժողովրդավարության և քաղաքացիական հասարակության մասին տեղեկատվության մակարդակի բարձրացմանը, աջակցելու ԿԳ նախարարության կողմից ընտրված երեք ավագ դպրոցում «Հասարակագիտություն» առարկան դասավանդող ուսուցիչների վերապատրաստմանը և այլն: ԿԳ նախարարությունը նախատեսված աջակցության իրականացման համար «Կոնրադ Ադենաուեր» հիմնադրամին և Երևանի պետական համալսարանի Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոնին կտրամադրի անհրաժեշտ տեղեկատվություն, կապահովի համագործակցությունը ընտրված երեք ավագ դպրոցների հետ:  

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)