Տեղի է ունեցել «100 գաղափար Հայաստանի համար» նորարարական նախագծերի և գիտատեխնիկական մշակումների հանրապետական երիտասարդական մրցույթի հաղթողների պարգևատրման արարողությունը:
Միջոցառմանը մասնակցել են ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, Բարձր տեխնոլոգիաների արդյունաբերության նախարարի առաջին տեղակալ Գևորգ Մանթաշյանը, Պաշտպանության նախարարի տեղակալ Արման Սարգսյանը, Էկոնոմիկայի նախարարի տեղակալ Արման Խոջոյանը, Շրջակա միջավայրի նախարարի տեղակալ Տիգրան Գաբրիելյանը և այլ հյուրեր:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը շնորհավորել է երիտասարդներին և նշել, որ մրցույթը տարեցտարի ավելի մեծ հետաքրքրություն է ձեռք բերում, և նոր խմբեր ու անհատներ են մասնակցում:
«Այս մրցույթը բխում է ՀՀ երիտասարդական քաղաքականության տրամաբանությունից և համահունչ է երիտասարդների կարողությունները զարգացնելու, ինքնիրացման միջավայր ստեղծելու, նորարարության, ստեղծարարության խթանման մեր առաջնահերթություններին:
Միաժամանակ կարևոր է արձանագրել, որ «100 գաղափար Հայաստանի համար» մրցույթը, ոչ միայն երիտասարդների նորարար գաղափարներն է բացահայտում, զարգացնում և խթանում նրանց կարողությունները, այլև նպաստում է, որ երիտասարդներն իրենց հայրենատեր և իրավատեր քաղաքացի զգան: Մրցույթի ամենակարևոր առանձնահատկություններից մեկը սոցիալական բաղադրիչն է, որը նպաստում է, որ երիտասարդները հավատան սեփական գաղափարների իրագործմանը և այդպիսով նրանց մոտ նաև ձևավորվի պատասխանատվություն պետության, համայնքի և հասարակության խնդիրների լուծման համար»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը:
Փոխնախարարը նշել է, որ մրցույթը հանդիսանում է նաև «100 գաղափար ԱՊՀ-ի համար» միջազգային երիտասարդական մրցույթի բաղադրիչ. 2 տարվա պարբերականությամբ լավագույն գաղափարներն ուղարկվում են ԱՊՀ կազմկոմիտե՝ դիտարկելու եզրափակիչ փուլի համար: Արթուր Մարտիրոսյանը վստահություն է հայտնել, որ այս տարվա հայտերը ևս կգրանցեն լավագույն արդյունք:
ԲՏԱ նախարարի առաջին տեղակալ Գևորգ Մանթաշյանը, շնորհավորելով մասնակիցներին, ընդգծել է. «Այսօրինակ ծրագրեր իրականացնելն ու հարթակներ ստեղծելը պետության պարտքն է և պետք է բխի քաղաքական առաջնահերթությունից։ Այս կերպ մենք բացահայտում ենք մեր կարողունակ ու գիտակ երիտասարդներին և հնարավորություն ենք տալիս նրանց դրսևորվելու և իրենց ներուժը ծառայեցնելու՝ ի նպաստ պետության զարգացման և առաջընթացի»:
Գերատեսչությունների մյուս փոխնախարարները ևս ողջունել են մրցույթի մասնակիցներին: Նրանք շեշտել են՝ մրցույթը համահունչ է թե՛ Էկոնոմիկայի, թե՛ Բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարարությունների որդեգրած քաղաքականությանը, այն է՝ բարձրացնել արտադրողականությունը, բնական ռեսուրսներն օգտագործել արդյունավետ, խթանել նորարարությունը, նպաստել նոր տեխնոլոգիաների զարգացմանը:
«100 գաղափար Հայաստանի համար» մրցույթն անցկացվել է 5 անվանակարգում, որոնց շրջանակում ներկայացվել է 54 հայտ: Հաղթող է ճանաչվել 5 հայտ, որոնցից յուրաքանչյուրն արժանացել է 500.000-ական դրամի:
Մրցույթն անցկացվում է երիտասարդների նորարարական մտածողությունը զարգացնելու, ՀՀ սոցիալ-տնտեսական զարգացման խնդիրների լուծման գործընթացում երիտասարդներին ներգրավելու, գիտատեխնիկական մշակումներ և նորարարական նախագծեր իրականացնելու քաղաքացիական նախաձեռնությունների խթանման նպատակով:
Միջոցառմանը ներկա պետական և մասնավոր հատվածի ներկայացուցիչները պատրաստակամություն են հայտնել դիտարկելու մրցութային շեմը չհաղթահարած, սակայն հետաքրքիր և նորարար գաղափարներին աջակցելու հնարավորությունը, որը ևս ուղղված է երիտասարդների նորարար գաղափարների բացահայտմանը:
«100 գաղափար Հայաստանի համար» մրցույթի հինգ անվանակարգում հաղթող գաղափարներն են՝
Գնահատող հանձնաժողովի փորձագետները ևս անդրադարձել են մրցույթին: Նրանց գնահատմամբ՝ կատարվել է բարդ ընտրություն: Ըստ փորձագետների՝ շարունակականություն ունենալու դեպքում շատ գաղափարներ, վստահաբար, հաջողություն կունենան և կծառայեն՝ ի նպաստ մեր տնտեսության զարգացմանը:
Հաղթած գաղափարների հեղինակները շնորհակալություն են հայտնել հնարավորության համար՝ շեշտելով, որ հաղթանակը մոտիվացնող և պարտավորեցնող է: Նրանցից շատերը նպատակ ունեն մեծացնելու թիմը և ընդլայնելու ծրագիրը, ինչին կծառայեցնեն մրցանակը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ