ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դաս բնության գրկում՝ «Ծածկասերմ բույսերը» թեմայով

Նոյեմբերի 30, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

Արմավիրի մարզի Արմավիր քաղաքի Մովսես Սիլիկյանի անվան թիվ 6 հիմնական դպրոցում անցկացվեց կենսաբանության բաց դաս բնության գրկում՝ «Ծածկասերմ բույսերը» թեմայով։

Դասի Նպատակն էր փնտևել և գտնել տվյալ բնական համակեցության մեջ հանդիպող ծաղկավոր բույսերի տերևներ, ցույց տալ դրանց բազմազանությունը, ճանաչել տարբեր դասերին պատկանող բույսերի տերևները, նշել դրանց առանձնահատկությունները։

Դասի նպատակն էր նաև նպաստել սովորողների գեղագիտական և էկոլոգիական դաստիարակությանը։

7ա և 7բ դասարանների աշակերտները փնտրեցին և գտան տարբեր ծաղկավոր բույսերի տերևներ, որոշեցին թե որ ընտանիքին են պատկանում և բացատրեցին դրանց կառուցվածքը։

Աշակերտները նաև իրենց հավաքած տերևներով պատրաստեցին պաստառներ և սխեմաների միջոցով ներկայացրին իրենց գիտելիքները։

Արդյունքում աշակերտները ձեռք բերեցին գործնական կարողություններ՝ ճանաչելու և դասակարգելու բույսերի տեսակները։

Դասը վարեց կենսաբանության ուսուցչուհի Թեհմինե Ենգիբարյանը։

Արմավիր քաղաքի Մովսես Սիլիկյանի անվան թիվ 6 հիմնական դպրոց

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…