ՀՀ մարզերի, Երևանի երաժշտական և արվեստի դպրոցների պետական պատվերով սովորող սաները հանդես են եկել «Ավանդույթների պահապանները» խորագիրը կրող հաշվետու համերգով, որը ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ կազմակերպել էր «Մշակութային աջակցության հիմնադրամը»:
Համերգին ներկա է եղել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը: Նախարարի տեղակալի խոսքով՝ իրեն քաղաքակիրթ կարող է համարել միայն այն ազգը, որն իր հոգևոր նկարագրով հակված է դեպի համաշխարհային դասական արժեքները, իսկ թիկունքում պահում է իր արմատները, ժողովրդական երաժշտությունն ու արվեստը:
«Այս նախագիծը մեզ համար կարևոր է հենց այս երկու հոգևոր բևեռների ներդաշնակությամբ: Ուզում եմ նախ շնորհակալություն հայտնել ձեզ՝ սիրելի պատանիներ, որ որոշել եք զբաղվել երաժշտությամբ և ստանալ երաժշտական կրթություն: Երախտիքս եմ հայտնում ձեր ծնողներին իրենց որոշման համար: Իմ ներկայությունն այստեղ խնդրում եմ ընկալել որպես երաշխիք, որ պետությունը պետք է հետամուտ լինի իր պատանի տաղանդներին և նրանց մասնագիտական զարգացմանն ու կարիերային: Պատահական չէ, որ յուրաքանչյուր տարի զորակոչի ժամանակ գրեթե մեկ տասնյակ պատանիներ տարկետում են ստանում իրենց մասնագիտական կրթությունը շարունակելու համար»,- ընդգծել է նախարարի տեղակալը:
Արա Խզմալյանը նաև անդրադարձել է ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ իրականացվող թանգարանային, թատերական, երաժշտարվեստի, կերպարվեստի ոլորտներում իրականացվող կրթական ծրագրերի կարևորությանը և նշել, որ այդ ծրագրերի միջոցով լավագույն արվեստագետները և ոլորտի մասնագետները փորձում են հաղորդել այն իրականության հմայքը, որը կոչվում է արվեստի իրականություն:
«Եկեք մեզ խոստանանք, որ մեր պատասխանատվությունը չի սահմանափակվելու միայն միջոցառումներով և հանդիսավորությամբ. ամենալուրջ պետական վերաբերմունքը պետք է ցույց տանք այս սերնդի նկատմամբ, որովհետև ամբողջապես իրենց ձեռքերում են վաղվա մեր պրոֆեսիոնալ գոյությունը և կեցությունը»,- ասել է Արա Խզմալյանը և շնորհակալություն հայտնել մանկավարժներին ներդրած մեծ ջանքերի համար:
«Մշակութային աջակցության հիմնադրամի» ղեկավար Նելլի Սարգսյանի տեղեկացմամբ՝ «Հայաստանի երաժշտական և արվեստի դպրոցներում ազգային, փողային և լարային նվագարանների գծով ուսուցում» պետական ծրագրի շրջանակում յուրաքանչյուր տարի երեխաներն անվճար ուսուցման հնարավորություն են ստանում: Տարիներ ի վեր նախարարության նախաձեռնությամբ «Հայաստանի երաժշտական և արվեստի դպրոցների համար երաժշտական գործիքների ձեռքբերում» ծրագրի շրջանակում երաժշտական գործիքներ են տրամադրվում երաժշտական և արվեստի դպրոցներում սովորող պատանի երաժիշտներին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ