ՀՀ մարզերի, Երևանի երաժշտական և արվեստի դպրոցների պետական պատվերով սովորող սաները հանդես են եկել «Ավանդույթների պահապանները» խորագիրը կրող հաշվետու համերգով, որը ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ կազմակերպել էր «Մշակութային աջակցության հիմնադրամը»:
Համերգին ներկա է եղել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը: Նախարարի տեղակալի խոսքով՝ իրեն քաղաքակիրթ կարող է համարել միայն այն ազգը, որն իր հոգևոր նկարագրով հակված է դեպի համաշխարհային դասական արժեքները, իսկ թիկունքում պահում է իր արմատները, ժողովրդական երաժշտությունն ու արվեստը:
«Այս նախագիծը մեզ համար կարևոր է հենց այս երկու հոգևոր բևեռների ներդաշնակությամբ: Ուզում եմ նախ շնորհակալություն հայտնել ձեզ՝ սիրելի պատանիներ, որ որոշել եք զբաղվել երաժշտությամբ և ստանալ երաժշտական կրթություն: Երախտիքս եմ հայտնում ձեր ծնողներին իրենց որոշման համար: Իմ ներկայությունն այստեղ խնդրում եմ ընկալել որպես երաշխիք, որ պետությունը պետք է հետամուտ լինի իր պատանի տաղանդներին և նրանց մասնագիտական զարգացմանն ու կարիերային: Պատահական չէ, որ յուրաքանչյուր տարի զորակոչի ժամանակ գրեթե մեկ տասնյակ պատանիներ տարկետում են ստանում իրենց մասնագիտական կրթությունը շարունակելու համար»,- ընդգծել է նախարարի տեղակալը:
Արա Խզմալյանը նաև անդրադարձել է ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ իրականացվող թանգարանային, թատերական, երաժշտարվեստի, կերպարվեստի ոլորտներում իրականացվող կրթական ծրագրերի կարևորությանը և նշել, որ այդ ծրագրերի միջոցով լավագույն արվեստագետները և ոլորտի մասնագետները փորձում են հաղորդել այն իրականության հմայքը, որը կոչվում է արվեստի իրականություն:
«Եկեք մեզ խոստանանք, որ մեր պատասխանատվությունը չի սահմանափակվելու միայն միջոցառումներով և հանդիսավորությամբ. ամենալուրջ պետական վերաբերմունքը պետք է ցույց տանք այս սերնդի նկատմամբ, որովհետև ամբողջապես իրենց ձեռքերում են վաղվա մեր պրոֆեսիոնալ գոյությունը և կեցությունը»,- ասել է Արա Խզմալյանը և շնորհակալություն հայտնել մանկավարժներին ներդրած մեծ ջանքերի համար:
«Մշակութային աջակցության հիմնադրամի» ղեկավար Նելլի Սարգսյանի տեղեկացմամբ՝ «Հայաստանի երաժշտական և արվեստի դպրոցներում ազգային, փողային և լարային նվագարանների գծով ուսուցում» պետական ծրագրի շրջանակում յուրաքանչյուր տարի երեխաներն անվճար ուսուցման հնարավորություն են ստանում: Տարիներ ի վեր նախարարության նախաձեռնությամբ «Հայաստանի երաժշտական և արվեստի դպրոցների համար երաժշտական գործիքների ձեռքբերում» ծրագրի շրջանակում երաժշտական գործիքներ են տրամադրվում երաժշտական և արվեստի դպրոցներում սովորող պատանի երաժիշտներին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ